AndroidHealthClinic

Pauw en Witteman; Rauw voedsel.

Groente (vlees weet ik niet goed) wordt moeilijker opgenomen en valt zwaarder al het rauw is.
Een koe heeft niet voor niks meerdere magen (als is gras moeilijk af te breken). Daarom begrijp ik dat Paleo dieet ook niet goed.

Paleo heeft niks te maken met enkel rauw voedsel eten. Paleo streeft er naar om te eten zoals onze verre voorouders aten. En aangezien we al honderduizenden jaren vuur gebruiken is eten opwarmen geen probleem volgens de paleotheorie.

Paleo heeft niks te maken met enkel rauw voedsel eten. Paleo streeft er naar om te eten zoals onze verre voorouders aten. En aangezien we al honderduizenden jaren vuur gebruiken is eten opwarmen geen probleem volgens de paleotheorie.

Excuus dan was ik niet goed geïnformeerd.
Of veel Paleo's waren gewoon toevallig ook nog rauw eters.
Denk zelf dat rauw niet slecht is, maar al je plantaardig eten rauw eten kan zwaar op de maag zijn,
en vaker dan niet hoor je dat er minder voedingsstoffen worden opgenomen.
Daar staat tegen over dat te lang koken er weer veel voeding stoffen verloren gaan. Interessant voor discussie.
Ik heb er niet een heel sterke mening er over behalve dat ik altijd voor veel afwisseling en variatie ben.

De docu wordt vanavond uitgezonden... voor wie die flauwekul zelf wil zien ...
Rauwer
Door: Elmar Veerman

Vanavond op TV (22.55 uur op Nederland 2): de documentaire RAUWER, over de inmiddels vijftienjarige Tom die door zijn moeder wordt grootgebracht op een dieet van louter rauw voedsel. Grootgebracht is misschien niet het juiste woord, want hij heeft een groeiachterstand. Logisch, want de mens is geëvolueerd om op vuur bereid voedsel te eten, en dit is dus een onnatuurlijk dieet. Tom en zijn moeder zijn inmiddels een soort Bekende Nederlanders. De emoties lopen hoog op sinds de eerste film over hen, RAUW, uitkwam.
http://www.wetenschap24.nl/nieuws/kort/2012/dec/17.html

echt een ziek persoon

Laatst bewerkt:
Ik heb echt met ergernis naar dit filmpje gekeken.....
Zo moeilijk is het toch niet om dingen van iemand aan te nemen die ervoor heeft gestudeerd..... Diep triest dit!
En volgensmij is die jongen gehersenspoeld.

Kind niet naar school... verschrikkelijk

Dit eetpatroon is waarschijnlijk nog erger dan veganisme.

Meat Is Murder

Oh boy, een bende boomknuffelaars en 97 jarige hippies.

deze niet eet hype komt uit amerika? natuurlijk! kan ook niet anders.

Wat een monster gebit heeft die moeder trouwens. Is tandpasta ook off-limits? Net een wandelend lijk.

Laatst bewerkt:
de t*ring, ben nu op nl2 aan het kijke. die mensen worden gewoon gehersenspoeld met volstekte onzin. dat kind word zoals ik nu teovalig zie 8 jaar lang volgepraat met rauw is goed blabla dat kan hij niet bevatten dat het wss niet zo is. man die moeten regelrecht naar de gevangenis worden gestuurd.... arm kind zeg
hoop gewoon dat die vrouw alle vormen van kanker krijgt die er maar zijn al is het maar om te laten zien dat dit belachelijk is

nou nou

Typisch voorbeeld van mensen die selectief "onderzoekjes" uitkiezen om hun theorieën te ondersteunen, maar de rest compleet negeren.

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
ze kraakte net ook nog es pindakaas af!! it's on b*ch!!!

:)

Laatst bewerkt:
mee eens. gestoord mens is het. jongen gaat nog boos worden op zijn moesje. jongen haalt zijn lengte niet door zijn moeder's stoornis.

Hij is 15 jaar en heeft nog steeds het lichaam van een pygmee. Nee, niets aan de hand mevrouw. :no:

Terug
Naar boven