Fitness Seller

PC doet gaarder dan gaar!

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
Xp was vandaag al een paar keer vastgelopen, ik dacht dat het aan spyware lag. Ik dus XP opnieuw installeren, ging allemaal prima, tot windows werd opgestart.. Nadat het logo van XP in m'n scherm wordt weergegeven en XP dus wordt geladen, krijg ik paars scherm te zien, en de cursor loopt vast. Na een paar seconde wordt de pc opnieuw opgestart. Dit blijft nu zo doorgaan.. Dat paarse scherm kreeg ik ook al een paar keer voordat ik m'n pc geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd had..

WTF is er nu weer mis met mijn PC :o

Wat doe je ermee kerel?! :D

Is het niet rotte hardware ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ja moet wel aan de hardware liggen, de harde schijf is iig schoon. De zijkanten van de kast liggen wel al weken er af, misschien zit er teveel stof in nu?? :p

/-\naboliC zei:
De zijkanten van de kast liggen wel al weken er af, misschien zit er teveel stof in nu?? :p

zeker ook je raam open laten staan
ja daar kan een pc niet tegen als jij geen kleding aan heb krijg je ook griep ;)

Kan zoveel zijn, vocht in de lucht kan je processor of geheugen gemolt hebben, maar het kan ook een virus zijn die in je geheugen zit.

Heb je geen ander/reserve geheugen om te testen of je comp het daar wel mee doet?

Dit krijg ik in beeld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Raam open. Gooi! Geen lasten meer...

vage fout...ik kan niet anders zeggen dan je hardware even na te kijken, en een anti virus disk door je geheugen heen te laten spitten.

kan ik m'n geheugen doorspitten door een gewone virusscanner?

Terug
Naar boven