AndroidHealthClinic

PC loopt vast youtube

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

zoals titel zegt. iedere keer als ik youtube gebruik loopt pc compleet vast. ctr alt del werkt niet en moet ik hem gewoon uit zetten.
Ik heb een nieuwe pc dus denk dat het daar aan ligt alleen kan ik de oplossing nergens vinden. als ik op google kijk zie ik alleen dat je een andere browser etc moet gebruiken.
ik gebruik nu mic explorer, heb google chrome ook geprobeert en is hetzelfde probleem.
dus ik kan gewoon geen oplossing vinden :(.

iemand hier die toevallig weet wat ik moet doen of hoe het weg gaat. had iets gelezen van bepaalde updates, alleen is microsoft up to date net als adobe.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt :)

Misschien een virus of een fout in het besturingssysteem of iets.

Ik zou eerst een goeie virus scan doen ook met ad aware etc, als dat niet werkt formateer je je schijf/schijven en gooi je windows er opnieuw op dan is het sowieso opgelost.

Misschien eens proberen Flash player opnieuw te installeren?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een virus of een fout in het besturingssysteem of iets.

Ik zou eerst een goeie virus scan doen ook met ad aware etc, als dat niet werkt formateer je je schijf/schijven en gooi je windows er opnieuw op dan is het sowieso opgelost.
virus niet, toevallig gister scan gedaan en niks gevonde.
hoop niet dat ik windows er opnieuw op moet zette xD die pc is een week oud haha

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 15:16 ----------

Misschien eens proberen Flash player opnieuw te installeren?
zal eens proberen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 15:23 ----------

adobe opnieuw installere heeft niet gewerkt

En die browsers verwijderen en opnieuw installeren?

Komt door VEVO

Had ik ook al sinds gister, moet je ff een CC cleaner van intertnet halen dan gaat het weer goed. Ik had het alleen met mijn google Crome maar als je die shit installeert en alleen je cookies weghaalt dus niet al je opgeslagen wachtoorden is het zo weer geod.

Probleem alleen bij YT of ook andere film sites?

Check het eens...kan namelijk ook duiden op software complicatie met je video driver
ja hij loopt ook vast met andere dingen, gister was er een reclame filmpje zeg maar wat bij dbb ook bovenin staat alleen dan in film vorm. liep die al vast.

Probeer eens bij YouTube op een filmpje te klikken. Daarna meteen op pauze klikken voordat je PC vastloopt.
Vervolgens met je rechtermuisknop klikken op het gedeelte waar het filmpje zich af hoort te spelen, om vervolgens op instellingen te klikken. daarna het vinkje bij ''hardwareversnelling inschakelen'' weghalen.
Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw..

Ik had een tijdje terug namelijk hetzelfde probleem. En dat was voor mij de oplossing !

hij liep al vast voor ik iets kon doen, als ik youtube opstart is vaak al genoeg.

Start eens op in veilige modus met netwerk en check daar eens of je youtube kan gebruiken

probleem is opgelost, de video kaart was kapot haha.
iedereen toch bedankt voor de info!!
mag slotje op.

Terug
Naar boven