kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo,
zoals titel zegt. iedere keer als ik youtube gebruik loopt pc compleet vast. ctr alt del werkt niet en moet ik hem gewoon uit zetten.
Ik heb een nieuwe pc dus denk dat het daar aan ligt alleen kan ik de oplossing nergens vinden. als ik op google kijk zie ik alleen dat je een andere browser etc moet gebruiken.
ik gebruik nu mic explorer, heb google chrome ook geprobeert en is hetzelfde probleem.
dus ik kan gewoon geen oplossing vinden
.
iemand hier die toevallig weet wat ik moet doen of hoe het weg gaat. had iets gelezen van bepaalde updates, alleen is microsoft up to date net als adobe.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt
zoals titel zegt. iedere keer als ik youtube gebruik loopt pc compleet vast. ctr alt del werkt niet en moet ik hem gewoon uit zetten.
Ik heb een nieuwe pc dus denk dat het daar aan ligt alleen kan ik de oplossing nergens vinden. als ik op google kijk zie ik alleen dat je een andere browser etc moet gebruiken.
ik gebruik nu mic explorer, heb google chrome ook geprobeert en is hetzelfde probleem.
dus ik kan gewoon geen oplossing vinden
.iemand hier die toevallig weet wat ik moet doen of hoe het weg gaat. had iets gelezen van bepaalde updates, alleen is microsoft up to date net als adobe.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt