- Waardering
- 7.124
er zat veel rotzooi op, virussen die er niet meer uit gingen etc dus ik wou een grote schoonmaak gaan houden en alles weer opnieuw intalleren. na wat gekloot is het gelukt, maar toen ik de internet verbinding weer ging aansluiten en ik software installeren deed kreeg ik de volgende melding:
De software die u bij deze hardware instaleert
USB ADSL Loader
voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test.
daarna een verhaal dat dit problemen kan veroorzaken etc. toen kon ik alleen kiezen om niet te installeren of toch doorgaan ik ben maar doorgegaan en nu loopt hij dus erg traag en gewoon slecht. terwijl er niks op staat!
hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? zal ik anders mijn pc maar weg brengen naar een zaak zodat hun alles goed instaleren?
ook moet ik windows nog binnen 30 dagen activeren maar snap ook daar de ballen van.
De software die u bij deze hardware instaleert
USB ADSL Loader
voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test.
daarna een verhaal dat dit problemen kan veroorzaken etc. toen kon ik alleen kiezen om niet te installeren of toch doorgaan ik ben maar doorgegaan en nu loopt hij dus erg traag en gewoon slecht. terwijl er niks op staat!
hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? zal ik anders mijn pc maar weg brengen naar een zaak zodat hun alles goed instaleren?
ook moet ik windows nog binnen 30 dagen activeren maar snap ook daar de ballen van.

?