MuscleMeat

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een Britse pedofiel is dood in zijn caravan gevonden nadat hij meerdere malen verbaal met de dood was bedreigd door groepjes buurtbewoners. De man in kwestie, Andrew Cummingham, zat in 2001 vier maanden in de cel wegens het verkrachten van een 13-jarig meisje. Later werd hij nogmaals aangehouden, maar die keer leidde het niet tot een veroordeling.

Vrachtwagenchauffeur Cunningham leefde al een hele tijd in een caravan op het terrein van zijn werk, sinds zijn huis in brand was gestoken door wraakbeluste vijanden. Volgens omwonenden kon hij ook na zijn veroordeling niet zijn handjes thuishouden en zou hij regelmatig nog pogingen wagen om aan kleine kinderen te zitten. De laatste tijd schreeuwen veel mensen bij het passeren van zijn caravan 'die, pedo, die' (sterf, pedo, sterf).

De pedofiel werd door zijn baas gevonden. Met meerdere steekwonden in hoofd, nek en borstkas en met verminkte geslachtsdelen. Hij lag op zijn bed, dat was doordrenkt met bloed.

Das pas een buurtvereniging.

Passende straf, jonge k*tjes plagen is om messteken vragen

zouden ze met alle pedo's moeten doen, ze veranderen toch niet
kijk maar eens naar 'to catch a predator'

En nu die andere gasten achter slot en grendel ;) .

Een kennis van familie heeft een keer een pedofiel van een balkon af gedonderd.
Hij heeft maar 4 jaar hoeven zitten ofzo.
Ik denk dus dat de straffen mee zullen vallen:

Ligt natuurlijk ook aan ht motief

Die pedo moet natuurlijk straf krijgen, maar dit gaat te ver.

mooi terecht

ze kunnen er zelf ook niet aan doen, net als heaumeau's

ik ben ook tegen homo's, maar dit is nog een geval apart, bij homo's willen ze het teminste nog allebei, bij pedo's niet.

is dat wel altijd zo? Er wordt nooit onderscheid gemaakt tussen verkrachtende pedo's en gewone met wederzijdse toestemming.

18jarigen worden berecht als pedofielen en moeten de cel in als ze met een 13-14 jarige nken. Vind ik niet kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
is dat wel altijd zo? Er wordt nooit onderscheid gemaakt tussen verkrachtende pedo's en gewone met wederzijdse toestemming.

18jarigen worden berecht als pedofielen en moeten de cel in als ze met een 13-14 jarige nken. Vind ik niet kunnen.

Waarom niet? Vind het aardig ziek als je als volwassene coïtus hebt met een kind.

Ik vind het ook aardig ziek als ze nken met hetzelfde geslacht, of met beesten, of lijken, of whatever.

Allemaal vormen van een gestoorde coïtusuele geaardheid.

Ik vind dat het niet kan als je moet zeggen dat de ene vorm "normaal" is (homo's), en strafbaar als je het ziek vindt, en de rest van je wordt verwacht dat het ziek is.

viesssssssssss

Terug
Naar boven