Fitness Seller

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het ook aardig ziek als ze nken met hetzelfde geslacht, of met beesten, of lijken, of whatever.

Allemaal vormen van een gestoorde coïtusuele geaardheid.

Ik vind dat het niet kan als je moet zeggen dat de ene vorm "normaal" is (homo's), en strafbaar als je het ziek vindt, en de rest van je wordt verwacht dat het ziek is.

Waarom zou dat ziek zijn dan. Is toch hardstikke mooi als 2 volwassen mensen er samen mee instemmen om met elkaar naar bed te gaan?

is iemand anders ja, maar om je een beetje een beeld te geven van de doorsnee britse pedo :P

Je zal zo'n gast in de buurt hebben wonen, en je ziet hem dan zo op de TV(of internet). Ik denk dat het toch moeilijk wordt om je in te houden.

Andrew Cummingham:bukkake:

Ik vind het ook aardig ziek als ze nken met hetzelfde geslacht, of met beesten, of lijken, of whatever.

Allemaal vormen van een gestoorde coïtusuele geaardheid.

Ik vind dat het niet kan als je moet zeggen dat de ene vorm "normaal" is (homo's), en strafbaar als je het ziek vindt, en de rest van je wordt verwacht dat het ziek is.

Beesten, lijken of kinderen, het kan gewoon NIET! Ik heb niks tegen homocoïtusualiteit maar dat zijn twee mensen die het beide willen.

Een beest kan niet praten, een lijk zegt al helemaal niks en een kind snapt er geen donder van + dat het zich niet eens kan verzetten...

Lees ik dat nu goed; 4 mnd cel voor verkrachten 13 jarige??? Zijn ze daar helemaal gek geworden ofzo, geen wonder dat de burger het recht in eigen handen neemt.

Dat filmpje.. Niet te geloven zeg. Wat moet zo'n man toch bezielen! Niet te geloven dat er zulke zieke mensen op de wereld zijn. Gadverdamme zeg.

Ziek bericht zeg...

Pedo zijn is een ziekte volgens mij dus idd even onderzoeken en daarna levenslang opsluiten.

Maar daar zal vast wel geen geld/ruimte voor zijn dus dan droppen ze de pedo's gewoon weer in de maatschappij.

Dit zal vast niet in een nette buurt gebeurt zijn maar ik snap het wel een beetje.
Ik ben zelf geen vader ofzo. Maar je moet je voorstellen als je kinderen op straat spelen terwijl je weet dat er zo'n smerig figuur bij jou in de straat woont.
Dan flip je hem al snel.

Heerlijk nieuws imo. Wat een belachelijke straf ook voor verkrachting. Hij heeft het leven deels kapot gemaakt voor een 13 jarige. Iemand in een bepalend deel van hun leven, iemand die nooit meer hetzelfde zal zijn. En daar krijgt die pedo 4 maanden cel voor? 4 maanden verkrachting met een kapotte wijnfles was nog te weinig geweest.

Tsja, ik zeg castratie voor recidiverende pedofielen. Is ook voor hun eigen veiligheid.

En homofilie en pedofilie zijn biologisch gezien inderdaad afwijkingen, maar het één is vrijwillig en het ander bijna per definitie niet.

Maar om iets dat afwijkt te verbieden slaat natuurlijk nergens op, er wijken zoveel mensen op de een of andere manier af. Het gaat er om of de afwijking maar om wat je er mee doet. Pedofilie mag uiteraard wél verboden worden, en dat is het ook gelukkig.

Laatst bewerkt:
je ziet gewoon dat zowel pedofielen en criminelen straf op de koop toe nemen. Slachtoffers zijn voor het leven getekend en de daders worden vaak ook beschermd en komen er na een aantal maanden/jaren weer vrij.

Het systeem beschermd de mensen niet meer genoeg... dat is dus de reden dat veel het recht in eigen hand nemen. Moeten ze maar die smerige klootzakken harder aanpakken.

maar iemand zo (kunnen) vermoorden vereist ook een gestoorde instelling, dus de dader mag wat mij betreft ook voorgoed uit de samenleving worden verwijderd

vastbinden en hangen aan het plafond zo'n vent en gebruiken als bokszak.
link, rechts...link,links,recht..lever,nier, hoek...link,links,hoek,opstoot...links..

Terug
Naar boven