XXL Nutrition

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

Die pedo moet natuurlijk straf krijgen, maar dit gaat te ver.

jij hebt duidelijk zelf geen kinderen!
zo'n man verdoet met zijn daden het leven van het kind zelf,de ouders van dat kind,opa's en oma's en broertjes en zusjes etc.
wat ze met die pedofiel hebben gedaan is nog mildt.

Als er iemand is die zo aan mijn kind zou zitten, dan is doodgaan het minste van zijn problemen geloof mij, dit is geen grootspraak of keyboardwarriorheid of wat dan ook.Dat is gewoon een feit.

zulke "mensen" verdienen het absoluut niet om te leven, of het nu een ziekte afwijking of wat dan ook is.

Over dat filmpje: respect voor die intervieuwer, ik zou echt nooit zo relaxed met zo'n monster kunnen praten.

hoe kan iemand trouwens in vredesnaam homofilie vergelijken met pedofilie??

homo's houden gewoon van elkaar net als hetero's daar is toch niets raars aan?
pedofielen zijn kinder verkrachters dat is toch compleet iets anders?
snap zulke zielige bekrompen redeneringen echt niet.

hoe kan iemand trouwens in vredesnaam homofilie vergelijken met pedofilie??

homo's houden gewoon van elkaar net als hetero's daar is toch niets raars aan?
pedofielen zijn kinder verkrachters dat is toch compleet iets anders?
snap zulke zielige bekrompen redeneringen echt niet.
hangt ervan af, als een pedo zich kan bedwingen omdat hij weet dat het fout is dan kan ik het zien als een afwijking, als hij kinderen gaat verkrachten das weer helemaal iets anders..

hangt ervan af, als een pedo zich kan bedwingen omdat hij weet dat het fout is dan kan ik het zien als een afwijking, als hij kinderen gaat verkrachten das weer helemaal iets anders..

eens!laat ik het anders zeggen : ik vind dat een praktiserend pedofiel geen bestaansrecht verdient, wat dat aan gaat vind ik zo'n moslimland wel beter,qua strafrecht dan,kop der af ipv zo'n zielig celstrafje van 3 maand in een hotel met tralies voor de ramen

zo'n man verdoet met zijn daden het leven van het kind zelf,de ouders van dat kind,opa's en oma's en broertjes en zusjes etc.

Als er iemand is die zo aan mijn kind zou zitten, dan is doodgaan het minste van zijn problemen geloof mij, dit is geen grootspraak of keyboardwarriorheid of wat dan ook.Dat is gewoon een feit.

zulke "mensen" verdienen het absoluut niet om te leven, of het nu een ziekte afwijking of wat dan ook is.

Over dat filmpje: respect voor die intervieuwer, ik zou echt nooit zo relaxed met zo'n monster kunnen praten.
Ik snap je punt, feit is echter dat hij vermoord is door buurtbewoners, ik zou het anders gevonden hebben als pappie of mammie of het kind zelf op deze manier wraak had genomen.

Zo.. die laatste gast is zeker wel koekoe zeg.

Eindelijk zie ik het nut van een buurtvereniging in :D

Ik snap je punt, feit is echter dat hij vermoord is door buurtbewoners, ik zou het anders gevonden hebben als pappie of mammie of het kind zelf op deze manier wraak had genomen.

true!misschien was het een familiebuurtje?
van mij had bij mij op de buurt wel een pedo mogen wonen.
was dan op de 1e dag wel bij um langs gegaan met het "vriendelijke" verzoek en advies om niet aan mijn zoontje te komen..

aan de andere kant ben ik van mening dat een volwassene die ooit die fout heeft gemaakt nooit meer vrij mag komen, dus dan ook nooit meer in een buurt zou kunnen gaan wonen.

Moord is minstens zo erg.

Wat het moorden betreft, valt natuurlijk nooit goed te praten. Maar aan de andere kant is de wereld een stuk beter af zonder dit onkruid.

• Topic Starter Topic Starter
true!misschien was het een familiebuurtje?
van mij had bij mij op de buurt wel een pedo mogen wonen.
was dan op de 1e dag wel bij um langs gegaan met het "vriendelijke" verzoek en advies om niet aan mijn zoontje te komen..

aan de andere kant ben ik van mening dat een volwassene die ooit die fout heeft gemaakt nooit meer vrij mag komen, dus dan ook nooit meer in een buurt zou kunnen gaan wonen.

Ja maarja dan kun je dat ook wel over verkachters, drugsverkopers, junks en al het andere rapalje zeggen. Recht in eigen hand nemen is natuurlijk nooit handig, dan ben je helemaal de lul en kun je zelf gaan zitten. Denk dat als je je kinderen goed opvoed (snoeihard leren schreeuwen als er wat vreemds gebeurd) en in de gaten houd er weinig kan gebeuren.

Ja maarja dan kun je dat ook wel over verkachters, drugsverkopers, junks en al het andere rapalje zeggen. Recht in eigen hand nemen is natuurlijk nooit handig, dan ben je helemaal de lul en kun je zelf gaan zitten. Denk dat als je je kinderen goed opvoed (snoeihard leren schreeuwen als er wat vreemds gebeurd) en in de gaten houd er weinig kan gebeuren.

verkrachters zijn bijna even erg, drugsverkopers niet natuurlijk

voor mij persoonlijk ga je bij een paar dingen zeiknat:mijn vrouw of andere familieleden verkrachten of vermoorden.

of het dan slim is om ze te vermoorden ja of nee doet dan niet ter zake.
mijn leven zou dan toch al voorbij zijn.

Waarom drugsverkopers niet dan? Moet je kijken hoeveel mensenlevens die stuk maken.
iedereen moet het recht hebben te nemen wat hij wilt, kan je ineens cafeuitbaters gaan vermoorden als je kijkt hoeveel mensen sterven door een alcoholverslaving

gepaste straf

Hij heeft gewoon een handicap, net zoals dat homo's een handicap hebben. Hij zou behandelt moeten worden, niet afgeslacht. Aan de andere kant kan ik het ook best begrijpen, al was hij mijn buurman dan ging z'n kop er ook af.

Hij heeft gewoon een handicap, net zoals dat homo's een handicap hebben. Hij zou behandelt moeten worden, niet afgeslacht. Aan de andere kant kan ik het ook best begrijpen, al was hij mijn buurman dan ging z'n kop er ook af.

hoe kan je nou zeggen dat homo's een handicap hebben,das toch wel errug bekrompen?

Terug
Naar boven