Fitness Seller

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

Idd levenslang opsluiten dus als je als pedo aan je behoeftes toegeeft.

daar zit het hem in:)

er zit een verschil tussen fantasie erover, zgn: pedofiel

mocht die persoon zich er aan schuldig maken, dan heet het "pedoseksueel" en juridisch gezien strafrechtelijk vervlgbaar

zoals eerder aangegeven, kunnen ze niets doen aan hun coïtusuele fantasieën; het zit eenmaal in je en er valt niks aan te doen, behalve zelfbeheersing om er niet aan toe te geven of aan de medicatie om je lust te onderdrukken op kunstmatige wijze

ik had er vorige week nog college over gehad, het is niet zozeer een afwijking. een afwijking duidt op het ontbreken van chromosomen waardoor er bepaalde syndromen zich voordoen.

ik had er vorige week nog college over gehad, het is niet zozeer een afwijking. een afwijking duidt op het ontbreken van chromosomen waardoor er bepaalde syndromen zich voordoen.

Jij gebruikt het term 'awijking' in een erfelijkheidsleer-context ?
In de dikke Van Dale zie ik nergens 'chromosoom tekort' staan :D

Jij gebruikt het term 'awijking' in een erfelijkheidsleer-context ?
In de dikke Van Dale zie ik nergens 'chromosoom tekort' staan :D

hmmm? eeeh staat er ook idd niet in:p ik maak ook maar gebruik van readers en vertrouw dr op dat me docenten wel weten waar ze het over hebben:D

zal eens kijken of ik me literaire bronnen kan terugvinden dan, dacht van Pol Craaynest, maar weet het niet zeker:D

na het zien van die smeerlap bij peter R de vries kan ik me weer een beetje voorstellen dan zo'n figuur het slechtste in je naat boven haalt en je tot moord in staat bent

ik vindt eigenlijk dat de recheter die hem 4 maanden heeft gegeven ook een straf moet krijgen
want die heeft immers een groote fout gemaakt.

justice

Wat een zielig verweer om te gaan dreigen met een kaartje, kan je er dan echt niet uitkomen.
Dat jij dingen anders opvat en van daaruit mij een 'moron' noemt maakt jou een nog grotere moron. Zoals gezegt: Een afwijking hoeft niet iets slechts te zijn, homofielie is immers een soortgelijke afwijking (handicap --> beperking--> 2 homo's kunnen geen kinderen krijgen, dus wel degelijk een handicap).

Je snapt het werkelijk niet.Mijn 2 schoonzusjes (lebbies) hebben wel kinderen,weet niet waar jij vandaan komt gozer......waarschijnlijk uit de boerderie?

En dan zeggen dat er geen bezetenen meer zijn haha. Die kerel is bezeten!

Terug
Naar boven