AndroidHealthClinic

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

Boel mensen hier, met name vrij jeugdigen hebben echt geen idee wat het echte leven inhoud.
Boel bla bla....weinig echte kennis.
Veelal mensen die enkel hier posten en niet echte bb-ers zijn.

Een pedo is een gevaar voor de bevolking, een homo, bi of wat dan ook niet.
Lijkt mij vanzelfsprekend dat een gevaar voor de bevolking uit de maatschappij word gehaald.
De vergelijking is dus ver te zoeken, en daarmee jullie levenservaring ook.

*voor een ieder die zich nu aangesproken voelt.

Jij maakt een foute interpretatie van de term 'afwijking'. Afwijking wilt niet persé iets 'slechts' zeggen. Het is gewoon 'iets anders dan de norm' of abnormaal (abnormaal is ook niet persé negatief :D).

Net zoals er hetero's zijn die aangetrokken tot mensen van het andere geslacht, homo's aangetroken tot mensen van het hetzelfde geslacht, zo zijn er mensen die aangetrokken zijn tot kinderen. Pedofielen hebben gewoon pech dat kinderen niet ontwikkeld genoeg zijn voor seksueelgemeenschap. Houd er ook rekening mee dat niet alle pedofielen grijpen naar kinderen.
En u grote haat jegens pedofielen belemmert dat die mensen hulp gaan zoeken omdat ze zo onzeker en bang zijn. (beroepsgeheim van bepaalde functies helpt ook niet).
Er moet acceptatie zijn van pedofilie (maar niet pedocoïtusualiteit), dan zullen ze sneller geneigd zijn om hulp te zoeken.

Politiek zeer correct idd.
Op die manier is het op zich wel goed uitgelegd.

Maar zeer objectief.
Helaas kunnen maar weinigen objectief blijven....ikzelf ook niet, heb 2 kinderen.
Ik zou een slechte rechter zijn met dit soort gevallen vrees ik.

Zo jij verandert binnen 5 minuten snel van opvatting!?

Als beide ouders samen met 't kind in therapie gaan valt er voor het kind na enkele jaren vast wel goed mee te leven. Als 't gezin de boel opgeeft en de vader vast zit in de gevangennis zal het kind waarschijnlijk altijd blijven vast zitten in haar ontwikkeling.

Al die goedoenertjes en wetshandhavertjes hierzo op het forum zouden zich diep moeten schamen weet je dat..echtwaar. Als zo een eikel aan je dochter/zoon zit maak je zo'n lul gewoon af punt uit discussie gesloten..einde topic voor mij. Snailmail accepteer ik ook niet kan alleen maar in 3 voud terug komen. Tschuss leute.

Al die goedoenertjes en wetshandhavertjes hierzo op het forum zouden zich diep moeten schamen weet je dat..echtwaar. Als zo een eikel aan je dochter/zoon zit maak je zo'n lul gewoon af punt uit discussie gesloten..einde topic voor mij. Snailmail accepteer ik ook niet kan alleen maar in 3 voud terug komen. Tschuss leute.

En welk doel heb je daarmee gediend? Denk je nu echt dat je dochter gebaat zou zijn bij een moord? Ik denk dat ze meer zou hebben aan een vader die met zich name voor haar zou interesseren, in plaats van z'n eigen wraakgevoelens.

De dood als wraak staat ook niet bepaald goed bekend als oplosser van geestelijke nood. Weetje, [Link niet meer beschikbaar], er zijn zelfs [Link niet meer beschikbaar] tegen de [Link niet meer beschikbaar] lobbyen. Gek he?

En heb je al eens nagedacht over de nabestaanden van de dader? "Mijn papa was ziek in z'n hoofd. En daarom hebben ze z'n genitaliën verminkt en 'em doodgestoken"

Heel erg constructief allemaal.

En welk doel heb je daarmee gediend? Denk je nu echt dat je dochter gebaat zou zijn bij een moord? Ik denk dat ze meer zou hebben aan een vader die met zich name voor haar zou interesseren, in plaats van z'n eigen wraakgevoelens.

De dood als wraak staat ook niet bepaald goed bekend als oplosser van geestelijke nood. Weetje, [Link niet meer beschikbaar], er zijn zelfs [Link niet meer beschikbaar] tegen de [Link niet meer beschikbaar] lobbyen. Gek he?

En heb je al eens nagedacht over de nabestaanden van de dader? "Mijn papa was ziek in z'n hoofd. En daarom hebben ze z'n genitaliën verminkt en 'em doodgestoken"

Heel erg constructief allemaal.
maarja die gast die bleef bezig ik kan het wel begrijpen aan de ene kant maar aan de andere kant voor eigen rechter spele.

ik denk niet dat de meeste mensen zich kunnen inhouden als ze weten wie aan hun zoon /dochter zat, en begrijp het volkomen dat ze die kl***zak hebben vermoord

burn in hell mother f##ker

maar een ander verhaal.Stel het kind is door de vader misbruikt?....

Vind het ook doodnormaal dat mensen emotioneel beïnvloedt worden en ik ontken niet dat ik hetzelfe had gereageerd. Maar goed, daarom is er justitie hé :D
justitie had hem 4 maanden gegeven, geen wonder dat ze het recht in eigen handen hebben genomen.

Het enige humane wat je kan doen is (chemische) castratie bij pedofielen. Al sluit je een pedo 30 jaar op, hij is nog steeds pedo als hij vrijkomt. Natuurlijk is het ziek en niet te rechtvaardigen, en het is zeker een zieke misdaad om kinderen te verkrachten. Maar de behoefte is geen opzettelijk misdadig iets.

Toegeven aan de behoefte moet zeker bestraft worden, maar er moeten behandelmethoden zijn voor pedofilie.
Dus "chop", ballen eraf :D

Wat heeft je kind aan een vader die in de gevangenis zit?

als een pedo slechts 3 maand krijgt?wat denk je dan dat een pedo-killer krijgt?

Ik kan alleen maar hopen dat ik mijn zoon de juiste dingen mee geef. oa alertheid,assertiviteit,en ook zeker een mate van agressiviteit (gepaste dan hea.)

maar een ander verhaal.Stel het kind is door de vader misbruikt?....

dan hoop ik dat er genoeg andere familieleden zijn om de vader eens ff onder handen te nemen.

Was laatst op dr Phil (lame i know) een vent die zn dochter misbruikt had, al vanaf haar 2e levensWEEK!!!
nu had die vrouw een zoon en die werdt ook al misbruikt door diezelfde vent (opa dus)

En die tienerzoon was nu van school afgestuurd omdat hij andere kinderen weer had misbruikt!

kan je zien wat voor effect het heeft.

als iemand na herhaaldelijk waarschuwen nog niet stopt en zelf ook geen moeite doet om zich te laten behandelen dan is dit een hele logische reactie. Dan maar een dochter die een aantal jaar zonder vader opgroeit (als ze je al pakken) dan dat zo'n man meer slachtoffers maakt en families vernietigd.

als ik een dochter van die leeftijd en een pedo doet iets met haar dan zou ik waarschijnlijk nog geen eens naar de politie gaan. Volgens mij barst je dan uit in een enorme woede en wil je alleen maar RAMMEN!

• Topic Starter Topic Starter
Achja als als als als, als het zover is zien we het wel weer.....

Terug
Naar boven