- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er ooit een pedo een vinger naar mijn kids uitsteekt zet ik hem met zn reet op een amsterdammertje en zet ik zijn voeten vast met keilbouten op het asfalt.

Toen ik een jaar of 10 was speelde ik met mijn zusje buiten naast het huis, en toen kwamen er twee mannen in een rode auto aanrijden. De man achter het stuur deed z'n raam open en begon allemaal vragen te stellen: hoe heet je, waar woon je etc. Terwijl hij die vragen stelde stapte zijn passagier uit en ik zag dat hij een holster had met wss een mesje, en toen pakte ik m'n zusje beet en rende ik zo hard als ik kon naar huis. Was echt scary, gelukkig waren ze niet zo handig en had ik ze door.

ben ik het niet mee eens, justitie zorgde niet voor een passende straf, dus dan moesten ze wel het recht in eigen handen nemenOk, nu moeten ze de daders vinden en die een gevangenisstarf geven van levenslang voor doodslag met voorbedachte rade. Ik haat mensen die wraakzuchtig zijn!!!! Ze zijn geen cent beter dan die pedofiel, wat zeg ik, ze zijn zelfs vele malen slechter.
Ok, nu moeten ze de daders vinden en die een gevangenisstarf geven van levenslang voor doodslag met voorbedachte rade. Ik haat mensen die wraakzuchtig zijn!!!! Ze zijn geen cent beter dan die pedofiel, wat zeg ik, ze zijn zelfs vele malen slechter.
tot er ook zoiet gebeurd met jou dochter van 7 ....
Lijkt me dan moeilijk om toetekijken hoe de dader na en paar maandejes weer vrijkomt en dan nog in de zelfde buurt als jou woont
ben ik het niet mee eens, justitie zorgde niet voor een passende straf, dus dan moesten ze wel het recht in eigen handen nemen
de dader heeft het leven van het kind verwoest, bijgevolg moet het leven van de dader verwoest worden => levenslang in de cel of dood, of nog beter... zn pik erafWie bepaalt de 'passende' straf en hoe moet diegene dit benaderen?
.tot er ook zoiet gebeurd met jou dochter van 7 ....
lijkt me dan moeilijk om toetekijken hoe de dader na en paar maandejes weer vrijkomt en dan nog in de zelfde buurt als jou woont
ben ik het niet mee eens, justitie zorgde niet voor een passende straf, dus dan moesten ze wel het recht in eigen handen nemen
Idd, maar geeft u nog altijd niet het recht om iemand te vermoorden. Is idd een spijtige zaak dat de dader al na een paar maand is vrijgekomen, maar deze vorm van gerechtigheid door iemand te vermoorden is gewoon pure wraak, en dit kan imo nooit de juiste manier zijn.
ze hebben de wereld een stuk beter gemaakt door deze psycho te vermoorden, ik zou zeggen: geef ze een medaille![]()
het beste zou geweest zijn om de man hetzelfde aan te doen dat hij zn slachtoffer(s) heeft aangedaan, maar dit is onmogelijk, want je kan dit soort psychologische schade niet aanrichten aan een volwassen persoon
als ik een dochter van die leeftijd en een pedo doet iets met haar dan zou ik waarschijnlijk nog geen eens naar de politie gaan. Volgens mij barst je dan uit in een enorme woede en wil je alleen maar RAMMEN!

haha ja, met 4 maandjes word hij GEPAKT, en daarna kan hij weer lekker je 13jarige zoontje's kontje bonkenee..
Ik zou geen aandacht aan die kl***zak besteden. Alles op alles zetten dat mijn zoon weer geneest, justitie pakt 'm wel aan, meer kan/moet je niet doen.
Ouders verliezen vaak hun kinderen uit t oog en focussen zich op wraak, op de dader. Het kind is de gene die alle aandacht nodig heeft.
...bij z'n mamakun je de bak in en wie weet komt je kind terecht bij....
en misschien word je dan zelf verkracht in de bak![]()

wow wat een agressie, ik denk eigenlijk dat ik maar nietmeer bij xxlnutrition koop, nu ik dit lees![]()

je bedoelt dat je mij uitmaakt voor moron gozer??
Wil het even heel zeker weten.
Homofilie is een keuze die je nl hebt in het kiezen van coïtuse.Is een zg geaardheid
Pedofilie is een AFWIJKING waarbij het niet uitmaakt of je man/vrouwelijk,als het maar erg jong is.Kinderen,kleuters etc.Make my day in het aantijgen van moron,en je krijgt van mij een dikke kaart.Zeker de helft vd mods hier hebben kleine kinderen,en zullen niet blij zijn met je aantijging dat homocoïtusuelen in het zelfde hokje horen als een paar zieken geesten,die het heerlijk vinden om kinderen te traumatiseren.............zou zeggen...try it