AndroidHealthClinic

'Pedopartij' wordt niet verboden

Heerlijk daar gaan we weer (Lauw, lees je mee!?)

Big_T zei:
Sowieso kiezen deze personen ervoor om het legaal aan te pakken, dat is juist wat me stoort. Men wil blijkbaar de bevolking proberen overtuigen dat pedofilie niet hetzelfde is als pedocoïtusualiteit. Pedofilie word vlak naast mooie begrippen als 'liefde' en 'naastenliefde' geplaatst. In hun zieke geest is het net hetzelfde.

De volgende stap is dat mensen stilaan de partij gaan accepteren (immers als de rechter het zegt dan 'moet het wel ok zijn'), en enkele naïeve gekken zouden het zelfs kunnen gaan begrijpen en gaan stemmen voor een partij die zogenaamd liefde tussen alle mensen verkondigd. Ondertussen gaat het om niets anders dan een groepje zieke pedofielen die er enkel op uit zijn om de leeftijdsgrens voor coïtus met kinderen te verlagen om hun eigen lusten op een legale manier te bevredigen.

Ik hoorde vandaag iemand op de radio (Standpunt.nl) zelfs bijna accepteren en verdedigen wat pedofilie inhoudt. Zo ver zijn we al gekomen, en we weten uit ervaring (homo's/bi's) dat eens de eerste stap gezet is, de tweede makkelijker volgt.
En we weten uit ervaring dat die in het verleden even hard werden vervloekt als de pedo's nu en hebben gevochten voor emancipatie en nog steeds op 80% van de wereld niet geaccepteerd worden. De geschiedenis herhaalt zich en niemand, ook jij niet, T, heeft er wat van geleerd.

Big_T zei:
Mensen die lullen over het onderwerp bespreekbaar maken hebben geen idee waar ze het over hebben. Er is nog altijd een verschil tussen een partij oprichten en je eigen zieke onzin bij de bevolking verkondigen alsof het de waarheid is, en het laten behandelen van iemand die (vaak door problemen in de pubertijd en jeugd) een soort knak in de hersenen heeft gehad en daardoor een heel fout beeld heeft van het soort partner dat hij of zij als voorkeur zou moeten hebben.
Gelukkig weet jij wel waar jij het over hebt.

Om er nog even een leuk cliché van de laatste maanden bij te betrekken:
Tolerantie moet alleen van anderen komen en vrijheid van meningsuiting houdt op binnen wat in onze dichtgetikte normen en waaren past.

Laatst bewerkt:
D., in dit geval spoor je echt niet (misschien in andere gevallen ook niet, maar ok). De discussie over pedofilie is al eerder gevoerd en ik kan me niet voorstellen dat iemand kan verdedigen dat een kind een vrije keuze heeft om een relatie met een volwassene aan te knopen.

Je geestelijke vorming vind grotendeels plaats tussen je 8ste en 24ste jaar en daarvan zijn de eerste jaren zo'n beetje het belangrijkst. Erg fijn als je dan een verstoorde vorming verkrijgt omdat een ouder persoon van mening is dat het normaal is dat er relaties bestaan tussen niet volledig ontwikkelde personen en zij die al ver voorbij het stadium zijn van vorming. Het verschil in macht is te groot om uit te gaan van een natuurlijke relatie. De oudere persoon zal altijd teveel invloed kunnen uitoefenen op het kind en het dus kunnen kneden om echt uit te kunnen gaan van die natuurlijke relatie.

Eigenlijk is het een non-discussie, maar klaarblijkelijk zijn er toch nog mensen die van mening zijn dat pedofilie zo ongeveer gelijk staat aan ooit de emancipatie van de vrouw of in een later stadium het redelijk algemeen geaccepteerd zijn van homocoïtusualiteit. Dat is geen appels met peren meer vergelijken, maar naar mijn mening gewoon tegendraads zijn om het tegendraads zijn. Zinloos dus.

schandalig

meer woorden heb ik er niet voor

Heerlijk daar gaan we weer (Lauw, lees je mee!?)

En we weten uit ervaring dat die in het verleden even hard werden vervloekt als de pedo's nu en hebben gevochten voor emancipatie en nog steeds op 80% van de wereld niet geaccepteerd worden. De geschiedenis herhaalt zich en niemand, ook jij niet, T, heeft er wat van geleerd.
Waar heb je het over? Wat zou ik geleerd moeten hebben?

Gelukkig weet jij wel waar jij het over hebt.

Om er nog even een leuk cliché van de laatste maanden bij te betrekken:
Tolerantie moet alleen van anderen komen en vrijheid van meningsuiting houdt op binnen wat in onze dichtgetikte normen en waaren past.
??? tolerantie? Omg.

pedopartij?:rolleyes: dat ze zoiets toelaten, mooi die "naastenliefde"

Whatever, zolang ze mooi zwijgen en niet teveel in de media komen met hun zieke gedachten, en geen kindjes aanranden, en lekker thuis blijven elke dag, en ...:p
DOOD MOETEN ZE!!!!!!!!

Waar gaat het naartoe met Nederland, ongelooflijk een pedo partij.Ik wil die oprichters gewoon helemaal slopen als ik eraan denk ik.

Ja inderdaad wtf, dat zoiets mogelijk is, straks begind iedereen stomme partijen

kom we maken ook een partij jongens de bodybuilding partij iedereen die aan bodybuidling doet krijgt geld van de regering voor het fitness lidmaatschap, en al het eten wat je voor de sport nodig hebt. :P

Terug
Naar boven