Fitness Seller

Uitlatingen Wilders zijn toelaatbaar

• Topic Starter Topic Starter
Ja wat is er mis mee?Of ben je automatisch dom als je in god gelooft?

Daar is wel wat mis mee. Deze man dat Balkenende heet, kan politiek en het geloof niet gescheiden houden. En zeker als je gaat roepen dat mensen die niet geloven niet goed kunnen functioneren. Echt een sukkel in mijn ogen.

Waarom zou "de krant" gelijk hebben en Bos niet?En als je verdonk of wilders als premier ziet ben je zelf niet helemaal wakker.

Waarom niet helemaal wakker als je zelf denkt dat de rest wat er nu zit wel premier waardig is. Rita is in mij ogen de sterkste politicus van het moment dus.

Waarom niet helemaal wakker als je zelf denkt dat de rest wat er nu zit wel premier waardig is. Rita is in mij ogen de sterkste politicus van het moment dus.

Rita is een grap dat meen ik serieus, als minister heeft ze vaak domme fouten gemaakt en gelogen.Daarom was het kabinet gevallen toen en moesten er vervroegde verkiezingen gehouden worden.

Waarom ga je op 1 ongelukkige opmerking in van balkenende(wat hij ook nog had recht gezet trouwens), terwijl wilders en rita constant wartaal uitslaan.
Maarja dat vergeet je na 1 populistische opmerking zoals "regels zijn regels" of "ik ga de problemen oplossen"

Lees de posts van EricR maar in zulke topics, hij probeert vaak uit te leggen dmv objectieve bronnen.Maarja als je iets niet wilt zien, is het onmogelijk om het te begrijpen.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je op 1 ongelukkige opmerking in van balkenende(wat hij ook nog had recht gezet trouwens)

Omdat bakellende de enigste grote grap is in de tweede kamer. Wat een hoofd heeft die gast zeg, en dat moet NL vertegenwoordigen. Heb je dan niet door dat sinds hij ons vertegenwoordigt ons land totaal niet serieus meer genomen wordt?

Dat is 2002 Yzord. Ik weet nog hoe boze tongen tekeer gingen tegen het Paarse kabinet toen dat ten einde liep.

Het is namelijk nooit goed hier in Nederland, omdat wij als nuchter volk van jaar tot jaar leven en in die tijd onze wensen en klachten op een heel ander terrein leggen. Een ambstermijn is vanuit dat opzicht veels te lang.

Als Rita als Minister President aan de slag gaat, zul je na 2 jaar zien hoe iedereen masaal staat te flippen vanwege hoge huizenprijzen en huur, dure levensmiddelen en activiteiten buitenshuis.

Puur omdat ze diegene vertegenwoordig die voor een compleet vrije markt zijn die opengegooid wordt. Een achterband die z'n visie deelt met Harry Mens en consorten.

Gezien jou eerdere posts neem ik aan dat jij tevens niet zit te wachten op liberalisme naar Amerikaans model.

Terug
Naar boven