Er is geen enkele partij die ik op dit moment mijn stem zie vertegenwoordigen.
PVV --> stelletje hypocriete leeghoofden die alleen maar uit zijn op macht.
VVD --> neo-liberale geld is belangrijker dan mensen partij. klaten arme mensen meer betalen zodat rijken minder hoefen bij te dragen.
CDA --> ik ben geen christen
SGP --> ik ben ook geen christen fundamentalist
CU --> ik ben nog steeds geen christen...ook al hebben ze veel verstand van staatskunde.
PvdA --> stelletje klasse verraders en een grote verzameling aan leugenaars.....de meeste lagere leden hebben het hart op de juiste plaats...maar wat er op de eerste plaatsen in de lijst staat is niet echt veel.
D66 --> vage partij...zegt het een en doet het ander...af en toe zeggen ze goede dingen. Pechtold is een geschikte kerel.
SP --> Partij die haar basis principes opzij heeft gezet voor de vage term "solidariteit". Maar is wel actief en als ze wat zeggen dan staan ze er ook voor. Komen op voor mensen zonder geld...en dat bevalt me wel. Maar ja...als je je oorsprong hebt in het Marxisme en je zet dat overboord omdat dat electoraal beter uitkomt...wat ben je dan nog?
Groenlinks --> De enige partij die in haar laatste landelijke programma privacy heel erg hoog op de prioriteitenlijst had staan. Verder een te hoog grachtengordel gehalte.
Partij voor de Dieren --> Just to **** the system en dat wicht is wel te doen
de Groenen --> Zijn lekker klein en kunnen dus niet al te veel kwaad. Maar ja...zijn klein...en zijn bomen belangrijker dan mensen? De groenen in duitsland zijn eigenlijk ook een stelletje hypocrieten. dus?
De rest ken ik niet....of niet goed genoeg om inhoudelijk een oordeel over te geven.
Nog geen idee...