MuscleMeat

penisyl in deca

Bezoekers in dit topic

el-terrible

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
416
Waardering
0
tja het zit in de de titel
een vriend van mij zou deca willen nemen maar is erg allergisch en penisyl, en dat zit af en toe in deca

nu is min vraag zit het in de deca van gs of ??
 
sorry het is peniciline
 
lol "penis"yl :D
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.:D
 
damn wat denk je nou zelf...
denk je werkelijk dat ze een antibiotica erin stoppen...
 
tja ik wist zelf niet dat penisyl een antibiotica is...
 
Jesus :eek: als ze er nu antobiotica in gaan stoppen....

wat denk je nu zelf o ja, je naam zegt al genoeg...
 
Trouwens, het zit in iedere deca of het zit er helemaal niet in. Maar het lijkt me helemaal vreemd dat je denkt dat het af en toe voor zou komen. En dat is natuurlijk, als het uberhaubt er in voor komt. Zoals de heren boven aan zeggen, is het een antibiotica.
 
Vaag topic dit, maar ik denk dat ik snap wat hij bedoelt ..sommige mensen zijn allergisch voor bvb pindas..als er dan pinda olie wordt gebruikt kan dat hele heftige reacties veroorzaken..Volgens mij gebruikt GS ethyl oleate als carrier dus als hij daar allergisch voor is heeft hij een probleem, maar ik denk niet dat UG labs er express peniciline aan toe voegen bro hahaha
 
dutch windmill zei:
Vaag topic dit, maar ik denk dat ik snap wat hij bedoelt ..sommige mensen zijn allergisch voor bvb pindas..als er dan pinda olie wordt gebruikt kan dat hele heftige reacties veroorzaken..Volgens mij gebruikt GS ethyl oleate als carrier dus als hij daar allergisch voor is heeft hij een probleem, maar ik denk niet dat UG labs er express peniciline aan toe voegen bro hahaha
bedankt dat wou ik juist weten!
 
Wat word het volgende? Hoestdrank door de tren..?
 
Back
Naar boven