AndroidHealthClinic

Penoza 3

Idd een heerlijk, lekker wegkijkende spannende rauwe serie!

Iemand die een linkje heeft voor een dl van afl 7 en 8?

Waneer is het weer?

Mañana

Voor deze serie blijf ik, vanaf seizoen 1 al, thuis..

Mindere aflevering, vind het personage van Berry wel een beetje soft worden, die ziekenhuisscene was echt wel een beetje om je voor te schamen, zag ook duidelijk dat die demper scheef hing :roflol:

Berry die even in het ziekenhuis vraagt waar die stille ligt hahah.
En uberhaupt dat hij zelf zijn handen vuil maakt.

Ook dat hele gedoe om die vuilverbranding met die agenten..
Nee het wordt allemaal beetje slap.

Het acteerwerk van die kids wordt ook steeds slechter.

Ja was minder idd. Stoorde me iets minder aan bovenstaande. Ik viel over dat truitje van die dochter waar ze al 2 afleveringen in loopt. Vond dat er niet uitzien zeg.

Ja was minder idd. Stoorde me iets minder aan bovenstaande. Ik viel over dat truitje van die dochter waar ze al 2 afleveringen in loopt. Vond dat er niet uitzien zeg.

Daar let jij weer op..
Zit je in de kleding ??

Viel me ook op, samen met die broek, lijkt wel een bouwvakker met een blote buik zo.

Maar die ziekenhuisscene sloeg nergens op, alsof hij zelf op klaarlichte dag in een ziekenhuis even een undercover agent dood schiet met een getuige erbij, wtf.

Normaliter worden dit soort personen zwaar bewaakt, zeker nadat ze net slachtoffer zijn geworden van een mislukte afrekening, maar dat terzijde.

Vond deze aflevering erg jammer hoop op een mooie showdown tussen Berry en Luther in 1 van de komende afleveringen om het leed nog ietwat te verzachten.

Terug
Naar boven