MuscleMeat

Penoza 3

In voorgaande seizoenen was Berry echt gewoon een topcrimineel, iemand met wie je niet ****t en geen blad voor de mond heeft, ik begin dat steeds minder in hem te zien, het feit al dat hij zich laat commanderen door een vrouw vind ik vreemd.

Carmen die bijdehand doet tegen haar enige muscle, nu is Luther wel vrij maar hij is ook maar van vlees en bloed, zonder Berry is Carmen niks meer.

In voorgaande seizoenen was Berry echt gewoon een topcrimineel, iemand met wie je niet ****t en geen blad voor de mond heeft, ik begin dat steeds minder in hem te zien, het feit al dat hij zich laat commanderen door een vrouw vind ik vreemd.

Carmen die bijdehand doet tegen haar enige muscle, nu is Luther wel vrij maar hij is ook maar van vlees en bloed, zonder Berry is Carmen niks meer.

Vind berry niet echt het personage van een topcrimineel, meer iemand die in het middensegment zit en nog steeds muscle is/zijn muscle nodig heeft.
Ik denk dat echte topcrimineel zelden zelf zijn handen vuil maakt en vaak lijken ze op zakenlui, hadden ook zo succesvolle zakenlui kunnen zijn in de "gewone" wereld als ze onder andere omstandigheden waren gevormd.

In seizoen 1 en 2 vond ik berry ook beter en inderdaad Luther kan heus geen kogels koppen en heb verder geen grote achterban in de serie terwijl Berry dat wel heeft.

Vond de aflevering van afgelopen zondag echt wel spannend. Irriteerde me onbewust ook aan dat truitje van die dochter van Carmen haha:roflol: Vind vooral het spraakgebrek van Lucien een beetje matig, maar daarnaast blijft het wel gewoon spannend. Hoop op dikke actie volgende aflevering.

Vind berry niet echt het personage van een topcrimineel, meer iemand die in het middensegment zit en nog steeds muscle is/zijn muscle nodig heeft.
Ik denk dat echte topcrimineel zelden zelf zijn handen vuil maakt en vaak lijken ze op zakenlui, hadden ook zo succesvolle zakenlui kunnen zijn in de "gewone" wereld als ze onder andere omstandigheden waren gevormd.

In seizoen 1 en 2 vond ik berry ook beter en inderdaad Luther kan heus geen kogels koppen en heb verder geen grote achterban in de serie terwijl Berry dat wel heeft.

Wel iemand die bovengemiddeld crimineel is iig.

En Luther is wel een stuk slimmer dan Berry, dus hij weet wat hij wel en niet kan flikken.

Berry is qua personage idd niet de slimste en denkt nog steeds dat Carmen (en Luther) out of the business willen. Dan is de weg vrij voor Berry. (Die dan overigens zeer rap zijn eigen graf zou graven denk ik). Dus ik snap zijn rol wel op het moment. Die ziekenhuisscene was natuurlijk ietwat over the top. Maar al met al een spannende aflevering weer.

Wat ik wel ergerlijk vind is dat ze die mooie heupen van de dochter van Carmen bijna nooit meer in beeld brengen :mad:

Wel iemand die bovengemiddeld crimineel is iig.

En Luther is wel een stuk slimmer dan Berry, dus hij weet wat hij wel en niet kan flikken.

Ja zeker bovengemiddeld want ze doen leuke aantallen kilo's in de serie.
Luther is een gladde jongen, ik vind zijn karakter het meest uit het leven gegrepen behalve als je hem op de bokszak bezig ziet, dan zie ik geen echte stoten en valt hij voor mij een beetje door de mand maar knallen kan ie goed en daar heb je meer aan, die scene dat ie op straat die twee afknalt van dichtbij zo voorbij lopend vind ik echt top.

Maar het is voor het eerst dat de "badguys" in een NL serie een beetje geloofwaardig overkomen dus we mogen niet klagen :)

Ja zeker bovengemiddeld want ze doen leuke aantallen kilo's in de serie.
Luther is een gladde jongen, ik vind zijn karakter het meest uit het leven gegrepen behalve als je hem op de bokszak bezig ziet, dan zie ik geen echte stoten en valt hij voor mij een beetje door de mand maar knallen kan ie goed en daar heb je meer aan, die scene dat ie op straat die twee afknalt van dichtbij zo voorbij lopend vind ik echt top.

Maar het is voor het eerst dat de "badguys" in een NL serie een beetje geloofwaardig overkomen dus we mogen niet klagen :)

In principe doen ze zelf maar 100 kilo.
Valt nog wel mee toch.

In principe doen ze zelf maar 100 kilo.
Valt nog wel mee toch.

hehehe, denk dat dat afhangt van wie je bent en waar je in de markt staat.
je zou het maar zo door kunnen douwen dan heb je een aardig zakcentje :D

vind het mooi dat ze in de serie serieus met blokken aan het smijten zijn, in veel series is het van we hebben de coke en dan zie je ff een sporttas of een vage zak met bakpoeder.

Tuurlijk, liever wel dan niet door je handen.

Maar de serie doet mij een beetje overkomen of dit top van amsterdam/nederland is.
En die pompen wel wat meer hoor ;)

Wtf met berry aant eind

Luther ging full r*tard. Schrok van de deal zeker.

RIP Berry :(

Saaie aflevering was t weer

Ja zat niet veel tussen waar ik enthousiast van werd. Alleen dat dat Mexicaanse drugskartel langskwam bij Speedie z'n caravantje, dat was nog wel indrukwekkend.

De slotaflevering wordt wel vet denk ik: http://penoza.kro.nl/seizoenen/3/afleveringen/01-12-2013

Ging Speedy nou in op dat aanbod? Dat had ik ff gemist.

Maar Berry die ineens moet janken, gtfo plz, ik wil hem gewoon zien als harde mofo in de eerste 2 seizoenen, waar hij voor niemand een blad voor de mond nam en zo moet het gewoon blijven, zoals het irl ook zou zijn.

Maar Berry die ineens moet janken, gtfo plz, ik wil hem gewoon zien als harde mofo in de eerste 2 seizoenen, waar hij voor niemand een blad voor de mond nam en zo moet het gewoon blijven, zoals het irl ook zou zijn.

Ja.

Vind het wel realistisch.
Een pipa op je knar zou zomaar voor emoties kunnen zorgen toch?

Terug
Naar boven