MuscleMeat

Pentagon wil preventief nucleaire wapens kunnen inzetten.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De natuur is mooi ja, de mensen overwegend vriendelijk. De politici overwegend kortzichtig, helaas.
 
RubenSossa zei:
nou goed dan jongens, ik ga niet meer bekvechten over de VS. Iedereen heeft een eigen mening hierover en dat respecteer ik.

Antwoord op je vraag: VS is gewoon een verdomd mooi land, en heeft ook veel goede kanten die tegenwoordig helaas door de media overschaduwt worden.

Media is machtig ja..
 
EricR zei:
Heeft niks met trendy te maken, de USA weet dat het qua wapentuig het machtigste land is en misbruikt deze macht om nu de grote boeman te spelen. Wat dat betreft was de koude oorlog eigenlijk een zegen, in die tijd kon de USA nooit zo dominant zijn als nu. Een wereldmacht behoort niet als agressor op te treden, maar de USA heeft toch regelmatig in die rol verkeerd. Ja dan krijg je vanzelf tegenstand, zeker uit landen waar de mensen wel goed geinformeerd zijn en niet alles geloven wat door de regering van de USA naar buiten wordt gebracht.

Colin Powell moest pas geleden nog door het stof wegens zijn VN-optreden aangaande de vermeende wapens in Irak. Maakt toch wel erg duidelijk dat die hele oorlog op verkeerde gronden is gestart.

oke, geef ik je gelijk in! de politiek in de VS heeft geen schone handen maar waar wel?

Ik erger me gewoon aan mensen, die bij voorbaat tegen de VS zijn, terwijl ze er nog nooit zijn geweest. VS is namelijk niet alleen Bush, maar heeft ook veel mooie kanten.
 
RubenSossa zei:
nou goed dan jongens, ik ga niet meer bekvechten over de VS. Iedereen heeft een eigen mening hierover en dat respecteer ik.

Antwoord op je vraag: VS is gewoon een verdomd mooi land, en heeft ook veel goede kanten die tegenwoordig helaas door de media overschaduwt worden.
volledig mee eens , hadden ze het maar aan de indianen gelaten :D
 
RubenSossa zei:
oke, geef ik je gelijk in! de politiek in de VS heeft geen schone handen maar waar wel?

Ik erger me gewoon aan mensen, die bij voorbaat tegen de VS zijn, terwijl ze er nog nooit zijn geweest. VS is namelijk niet alleen Bush, maar heeft ook veel mooie kanten.

Meeste mensen zien alleen de slechste dingen en vergeten het mooie...

Dit komt wederom door de media, die alles doen om het zo sensationeel mogelijk te maken.
 
Het ging hier om de politieke acties van de USA, die zijn gewoon niet fris. De buitenland politiek van de USA is gericht op een wereld die volledig aan de kant staat van hun, alle landen die maar een beetje afwijken van de norm vormen, volgens de regering van Bush, een bedreiging.

Ze snijden overigens zichzelf steeds meer in de vingers met dit soort acties, niet voor niks dat de Euro al jaren sterker is dan de Dollar. Onze economie is minder maar toch wordt de munt beter gewaardeerd. Dit komt vooral omdat de USA langzaam maar zeker zijn eigen graf graaft door een torenhoge schuldenlast, die alleen maar hoger wordt door oorlogen tegen imaginaire vijanden. Ik zeg express imaginair omdat ze gewoon baat lijken te hebben bij het in leven zijn van een Bin Laden en consorten. Zonder angst hebben ze niks meer in handen om hun politiek uit te voeren en hun vrienden van het groot militair industrieel complex van geld te voorzien.
 
micr zei:
Meeste mensen zien alleen de slechste dingen en vergeten het mooie...

Dit komt wederom door de media, die alles doen om het zo sensationeel mogelijk te maken.
Amerikaanse media dan wel te verstaan , denk ik aan beelden als " War in the Gulf " . Net een videogame dat je bekijkt , ze genieten echt wel van zichzelf .

Maar goed ieder zijn mening hierover , het zal er in de toekomst nog niet op verbeteren vrees ik .
 
Tsja over hoe en wat kunnen wij niet echt oordelen natuurlijk.
 
enigste vooruitzicht is nu dat bush geen volgende termijn meer heeft
 
Arnold als next president?
 
dan nog liever hillary
 
roxxe zei:
enigste vooruitzicht is nu dat bush geen volgende termijn meer heeft
tja , en dan , komt er weer een marionette die ze de komende 8 jaar kunnen voorhouden

de wereld wordt geleid door een select groepje in lobby's en dit achter de schermen
 
RubenSossa zei:
oke, geef ik je gelijk in! de politiek in de VS heeft geen schone handen maar waar wel?

Ja, waar wel? Nergens dus maar in het ene land neemt het al grotere proporties aan dan in het andere en de gevolgen van die corruptie in de VS hebben een veel grotere impact dan die in een land zoals Nederland of België.



Ik erger me gewoon aan mensen, die bij voorbaat tegen de VS zijn, terwijl ze er nog nooit zijn geweest. VS is namelijk niet alleen Bush, maar heeft ook veel mooie kanten.


Dat is heel juist, Amerika heeft heel veel mooie kanten maar als wereldleider heeft dat land afgedaan. De vraag is: is er een alternatief dat beter is? Nee is het antwoord.

We moeten idd niet altijd de VS met de vinger wijzen. Hetgeen daar gebeurt is het gevolg van het kapitalisme dat uit de hand is gelopen en waar we allemaal volop aan meewerken. Zo gaat het altijd, als we anderen met de vinger wijzen hoeven we onze eigen tekortkomingen niet onder ogen te zien.


Wat ben ik hier toch aan het lullen? :rolleyes:
 
Van mij mag het nucleare bommen regenen, ik ben na het ontdekken van de furry-subcultuur al het geloof in de vooruitgang der mensheid verloren.
 
RubenSossa zei:
trouwens, ik geef Bush groot gelijk. Als een of ander apeland zou dreigen met kernwapens, dan mogen ze het van mij platgooien. ofwel: nuke the m*therf*ckers!

schandelijk deze uitspraak
en dat getuigt van een opleiding rechten
erg veel intelligentie in deze uitspraak mag ik wel opmerken
 
huckfinn zei:
Van mij mag het nucleare bommen regenen, ik ben na het ontdekken van de furry-subcultuur al het geloof in de vooruitgang der mensheid verloren.

:D

maar ik heb maar één woord voor alles wat met kernenergie te maken heeft:

OPBOKKEN

maar vooral de wapens....

en hoe kun je preventief kernwapens inzetten? de enige preventieve werking die er van uit gaat is dat je zeker weet dat 'de vrede' om zeep wordt geholpen en wss een ENORME bult van ons aardklootverkloters.
 
spiertje16 zei:
schandelijk deze uitspraak
en dat getuigt van een opleiding rechten
erg veel intelligentie in deze uitspraak mag ik wel opmerken
tja als je niet leert uit je verleden ben je gedoemd het te herleven :rolleyes:
welk land heeft al nukes gebruikt eigenlijk? :rolleyes:
 
builderB zei:
:D

maar ik heb maar één woord voor alles wat met kernenergie te maken heeft:

OPBOKKEN

maar vooral de wapens....

en hoe kun je preventief kernwapens inzetten? de enige preventieve werking die er van uit gaat is dat je zeker weet dat 'de vrede' om zeep wordt geholpen en wss een ENORME bult van ons aardklootverkloters.
wat vind je dan zo verkeerd aan kernENERGIE?
 
spiertje16 zei:
schandelijk deze uitspraak
en dat getuigt van een opleiding rechten
erg veel intelligentie in deze uitspraak mag ik wel opmerken



Het feit dat ik rechten studeer hoeft niet automatisch te betekenen dat ik me altijd intelligent moet uitdrukken!

En je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg, zit ook altijd een deel provocatie tussen! :D Maakt de discussie namelijk wat levendiger!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven