AndroidHealthClinic

Peptide bedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan wel meer gaan nemen in de hoop dat er toch een beetje IGF in zit...maar ik vraag me dan echt af wat er dan wèl in zit :P

Ik heb ghrp6 en cjc... Ik merk helemaal niets :s Bij die van Alley eet ik de halve koelkast leeg na een shot, en mijn handen tintelen en polsen doen pijn.... Usapep lijkt wel gewoon kraantjeswater

Ik heb sinds gisteren de dosis verhoogd naar 500mcg / 500mcg en nu merk ik wel iets... Toch niet volledig fake maar wel ondergedoseerd..
Het goede nieuws is dat er toch iets in zit... maar wel slecht nieuws dat het zo ver moet komen dat je 3 x zoveel moet nemen :(

Mmm ben nu echt benieuwd naar mijn igf1 had er wat meer besteld dus iets hoger doseren is niet zo'n probleem ;-)Maar ga die andere site ook maar eens proberen!!

Normaal slaap ik pas rond 2u 's nachts. Gisteren als een blok in slaap gevallen om 23u en 1 stuk doorgeslapen tot 10u30 vanmorgen :D
Spieren stonden vol als ik opstond. Damn is lang geleden dat ik zo lekker gemaft heb

Normaal slaap ik pas rond 2u 's nachts. Gisteren als een blok in slaap gevallen om 23u en 1 stuk doorgeslapen tot 10u30 vanmorgen :D
Spieren stonden vol als ik opstond. Damn is lang geleden dat ik zo lekker gemaft heb

Slecht slapen is slopend. Zit zelf in periode dat ik niet goed slaap, vaak wakker en veel zweten.

Ik sliep er ook echt beter van, mijn balletjes werden ook weer groter en verloor echt veel vet, ik
Zette 120mcg pet dag

Ik ben ook niet meer te spreken over de kwaliteit van USAPEP als het aankomt op cjc en GHRP. Iemand goede ervaringen met andere bedrijven? Mag eventueel in PM.

• Like
Waarderingen: REJ
Ik heb ze nu maar eens besteld bij extreme peptides. Zal mijn bevindingen nog wel laten weten.
Als je kijkt naar de prijs waarvoor usapep het tegenwoordig verkoopt geeft het al te denken qua kwaliteit dat het niet kan...

Maar wat is nou beter. CJC1295 met dac of zonder?

Ik heb altijd begrepen zonder omdat je lichaam gepulseerd GH moet aanmaken (cjc zonder dac) en losgeven (GHRP).
CJC met dac zou tot een contante "bleed" van groeihormoon leiden, met veel lagere afgifte.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

In deze grafiek zie je het goed. Blauwe pieken zijn de shots CJC no dac + GHRP en groen is enkel CJC met dac.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

In deze grafiek zie je het goed. Blauwe pieken zijn de shots CJC no dac + GHRP en groen is enkel CJC met dac.

Maar wel weer jammer dat je GHRP met cjc +dac er weer niet in ziet! Ik zie ook bv dat na 3 uur de werking ook echt weg is GHRP en GRF terwijl ik aan de Hexarelin zit dit een halfwaarde tijd heeft van 4,5 uur. Hoe werkt dit dan met een GRF of GRF et dac?

Geen idee. Ik heb zelf hele nette resultaten behaald op cjc no dac / ghrp2 voor een jaar. 10 kilo schone massa erbij zonder anabolen. Ging langzaam maar gestaag en je houdt de massa vast.
Hexa geen ervaring mee, bewust nooit gebruikt wegens de prolactine gevoeligheid die je krijgt en dat je vrij snel desensitised ervan schijnt te raken.
Maar wellicht voor jou een een idee om eens te gaan kijken op het forum van datbtrue, Zal je ongetwijfeld terug kunnen vinden hoe en waarmee je hexa het beste kunt gebruiken, welke frequentie, dosis etc.
Succes

NB mijn extreme peptides potjes zijn binnen. Moet er nog mee beginnen maar ze zien er beter gevuld uit in ieder geval dan bij usapep. Fingers crossed. Eerst mijn oude 'meuk' opmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven