Fitness Seller

PeptoPro - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
PeptoPro_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL PeptoPro bevat 100% PeptoPro® zonder enige toevoeging (smaak neutraal). PeptoPro® is een uniek product wat voor meer dan 60% uit di- en tripeptiden bestaat. DSM werkt al sinds 2001 aan PeptoPro® en heeft een uniek product ontwikkeld. PeptoPro is echt het beste qua aminozuren of eiwitten wat je kan nemen rondom je training. Het garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminzuren in de spieren.
    •Supersnelle en volledige opname
    •Meer dan 60% di-en tripeptiden
    •Zeer hoge hydrolisegraad van 28%
    •Zeer licht verteerbaar
    Iedereen weet dat eiwitten de belangrijkste bouwstenen zijn voor een solide spieropbouw. Deze eiwitten moeten echter na de inname eerst verteerd worden om daarna via de bloedbaan de spieren te kunnen voeden. PeptoPro® is een melkeiwit (caseïne) dat voorverteerd is door enzymen naar di- en tripeptides. Hierdoor is er nagenoeg geen vertering meer nodig na de inname, waardoor de belangrijke spieropbouwende stoffen direct in het lichaam kunnen worden opgenomen.

    PeptoPro is het meest hoogwaardige caseïne hydrolisaat dat er is. Er is heel veel verschil in hydrolisaten. Die verschillen kan je niet zien aan de voedingswaarden of aan het aminozurenprofiel. Dat heeft te maken met de hydrolisegraad, deze is bij PeptoPro 28% dat komt er op neer dat vrijwel het gehele product is voorverteerd naar peptiden. De meeste hydrolisaten op de markt hebben een hydrolisagraad van 5-12% die dus veel lager ligt. Normaal is een product met een dergelijk hoge hydrolisegraad niet te drinken vanwege de bitterheid. DSM heeft het voor elkaar gekregen om het toch drinkbaar te maken.

    Je kan Peptopro zien als de grondstof die gebruikt wordt om hoge kwaliteit aminozuurtabletten mee te maken. Nu heb je deze grondstof echter in de pure vorm zonder vulstoffen en met een zeer hoge hydrolisegraad. Elk eiwitmolecuul is door de enzymen aangeraakt en verteerd naar peptiden, met andere hydrolisaten heb je dat slechts een deel gehydroliseerd is.

    PeptoPro zorgt voor een sneller herstel, meer spiergroei, meer energie en een verhoogd uithoudingsvermogen. PeptoPro® bevat meer di- en tripeptides dan elke andere vorm van hydrolisaat. Omdat PeptoPro gemaakt is van caseïne, bevat het alle aminozuren in een optimale verhouding en is het vrijwel vet- en lactosevrij.

    XXL PeptoPro neutraal is PeptoPro® in de pure vorm, zonder smaak. Op deze manier krijg je het beste van het product. De smaak is wat bitter en niet lekker te noemen, maar als je je lichaam het allerbeste gunt, is PeptoPro the way to go!

    Na een week gebruik van PeptoPro zal je merken je dat je meer energie krijgt en je spieren veel harder en voller zullen zijn. Ook zal je minder spierpijn hebben en zullen je spieren minder snel verzuren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Muf (smaak naturel)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x 13 gr voor- en na het trainen, en later 1x 25gr tijdens het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, en gratis samples (alleen bij een bestelling van €50,00+)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut.

Mijn review:

Na een periode PeptoPro gebruikt te hebben werd het eens tijd voor een review. Toen ik begon met PeptoPro had ik om eerlijk te zijn niet het idee dat je er werkelijk voordelen van zou ervaren, maar het tegendeel heeft zich bewezen. Er zijn maar weining (lees: geen) supplementen waar ik echt wat van ervaren hebt. Zelfs de beste pre workout boosters in de wereld (NO xplode, Crack, NOX pump) merkte ik niks.. jawel, helemaal niks van.

Ik ben dus heel nuchter, en zonder verwachtingen PeptoPro gaan gebruiken. De eerste twee weken merkte ik vrij weinig van PeptoPro, maar daarna merkte ik dat ik minder en minder spierpijn had na het trainen. Zelfs spiergroepen zoals benen en borst waarin ik toch altijd wel spierpijn voelde, herstellen nu een stuk sneller.

De eerste twee weken gebruikte ik zoals aangegeven twee doseringen van 13gr verpreid voor en na de training. Tijdens het trainen nam ik altijd Mega Grow van XXL, en besloot daar de PeptoPro maar bij te gooien, dus toen nam ik 25gr tijdens het trainen. Mega Grow gebruikte ik al heel lang voordat PeptoPro bestond, om cortisol te onderdrukken en voor de BCAAs om het katabole te onderdrukken. De combinatie PeptoPro met Mega Grow is naar mijn mening het allerbeste intra workout. Ook proef je de smaak van PeptoPro niet meer in combinatie met Mega Grow. (PeptoPro naturel smaakt als naturel hydrolisaat, niet heel lekker dus).

Na twee weken begon het herstel dus veel sneller. En na ongeveer vier weken merkte ik ook dat ik op kracht sneller progressie boekte dan voorheen. Maar goed, dat kan een resultaat zijn van het sneller herstel.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het een topproduct. Eindelijk een supplement met een zinvolle werking. Voor iemand met een bewegelijke baan is dit product zeker een aanrader. Doordat je sneller herstelt heb je overdag veel minder last van spierpijn wat je kan belemmeren in je werk.
Het enige minpuntje is de prijs, maar je kan met een pot minstens 28 trainingen vooruit. En als je ziet hoeveel energie en geld er in de ontwikkeling en het produceren van dit product gestoken is, is de prijs ook te verklaren.

Nog wat informatie, studies en onderzoeken over PeptoPro voor de geinteresseerde:
[Link niet meer beschikbaar]
Straks op de markt: PeptoPro-poeder
Voorgesplitst eiwit tijdens training stimuleert aanmaak spiereiwit
 
Neem nu standaard weer PeptoPro voor elke training en erna de APWO en bevalt me het beste, wissel wel eens maar kom hier altijd op terug.

Gebruik pepto nu ook pre workout , dik tevreden.
 
Vindt de smaak echt goed te doen!
 
Ga hem ook is testen inplaats van isolaat in me laatste weken van me cut
 
Peptopro is een product dat niet iedereen kent, jammer want de kwaliteit is top!
Ik kan het aanraden om het herstel (lees spieropbouw) te bevorderen.
 
Peptopro is een product dat niet iedereen kent, jammer want de kwaliteit is top!
Ik kan het aanraden om het herstel (lees spieropbouw) te bevorderen.

Het is inderdaad vrij onbekend en de meeste kunnen het niet op waarde waarderen (wel na eigen ervaring). Het is eigenlijk aminozuren in poedervorm.
 
Vindt de smaak echt goed te doen!

We hebben laatst nog een keer een 2e smaak proberen te maken, maar door de bitterheid krijg je er vrijwel geen goede smaak aan. De tropical smaak die we hebben nu is vrijwel het enig mogelijk.

Ik ben nog bezig met een andere vruchtensmaak, even doorgaan met testen nog :brew:
 
Peptopro is een product dat niet iedereen kent, jammer want de kwaliteit is top!
Ik kan het aanraden om het herstel (lees spieropbouw) te bevorderen.

Hmm, interesting, ik dacht dat dit puur voor bb'ers was maar voor krachtsporters heeft dit ook voordelen dan ?
 
Hmm, interesting, ik dacht dat dit puur voor bb'ers was maar voor krachtsporters heeft dit ook voordelen dan ?

Sterker nog! Zelfs voor niet sporters is dit een perfect supplement. Denk aan oudere mensen met stijve spieren ;)
 
Hmm, interesting, ik dacht dat dit puur voor bb'ers was maar voor krachtsporters heeft dit ook voordelen dan ?

Ja man! Is een goed product!
Bij de volgende strongman training zal ik jou een paar schepjes geven!
 
Hoor om me heen veel goeds over dit supplement, heeft dus wel m'n interesse gewekt :D
 
De smaak is echt lekker. Drink het voortaan ook 's ochtends :D
 
Nou heb 1 keer peptopro van een ander merk gehad zonder smaak. Dat is echt niet te drinken inderdaad :eek:
 
Back
Naar boven