3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Dag Jongens, Ik heb toch besloten om de repen te bestellen, iniedergeval dank voor de reacties.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Jongens, Ik heb toch besloten om de repen te bestellen, iniedergeval dank voor de reacties.
Uwen broer... xD
anyway... i'm done here... gelijk ze zeggen xxl. Maar je mag ook gerust andere prod. gebruiken. Als xxl alle klanten nu krijgt is er niks competitie en blijven de prijzen zoals ze zijn. Nu is het de moment voor de consument om eens terug te bijten nadat de markt ze gebeten heeft.
Nou dat vertelt dan genoeg over de leveranciers ipv hun winstmarges aan te passen en meer klanten te krijgen om alsnog status quo uit te komen of nog beter. Probleem dat prijzen hoger zijn is volgens mij door de competitie. Maar op deze uitspraak verwacht ik veel kritiek dus negeer maar wat ik gezegd heb want jullie zouden er toch anders over denken in detail dan hou ik dat zie en heb eigenlijk geen zin in discussies. Just lifted so I'm resting.De prijzen zijn al vrij laag tov 'normale' winkels. En sportfood, bulkpowders en powersupplements is ook goed getest. Je kan wel de prijs zo laag mogelijk willen, maar dan krijg je b&f taferelen en Chinese rotzooi vol met zware metalen en verontreinigingen. Zelfde voor alle andere producten, voor kwaliteit betaal je nu eenmaal iets meer.

Dag Jongens,
Ik heb toch besloten om de repen te bestellen, iniedergeval dank voor de reacties.
xD XaxaXaxaXaaaaa trolled.
Nou dat vertelt dan genoeg over de leveranciers ipv hun winstmarges aan te passen en meer klanten te krijgen om alsnog status quo uit te komen of nog beter. Probleem dat prijzen hoger zijn is volgens mij door de competitie. Maar op deze uitspraak verwacht ik veel kritiek dus negeer maar wat ik gezegd heb want jullie zouden er toch anders over denken in detail dan hou ik dat zie en heb eigenlijk geen zin in discussies. Just lifted so I'm resting.![]()

Je zei er toch iets over. xDDit kan je inderdaad alleen maar negeren. ---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------Wat vind jij van Uncle Outlaw zijn conspiracy theory?
Je zei er toch iets over. xD
Virus is toch al langer fan van mijn cartoons.
1x whey perfection is getest door leden op dbb (waarbij 2 leden verdwenen zijn van het forum die het organiseerde).
Zou dat komen door dreigementen of door afkopingen vraag ik me af. Niemand die het weet?
Maak ik me niet druk om zolang hij/zij me maar niet serieus neemt.Ik zei er iets over zonder iets te zeggen over datgene al dan niet bevestigend op het gehele verhaal, maar wat ik zei was zeker niet verkeerd gezegd. Dus dat moest ik wel zeggen. Virusje vind jou een cartoon denk ik.
Ik heb niet deze bars gehad maar wel de gelijkaardige smart bars ook van b&f. Ik raad ze je volledig af omdat die van mij naar (om het grof te zeggen) stront smaakten + zoals eerder al aangehaald b&f heeft z'n reputatie tegen zich. Ik heb nu de protein bars van bodylab, ben ik zeer tevreden over. Ze zijn wel vaak uitverkocht.
Dag Jongens,
Ik heb toch besloten om de repen te bestellen, iniedergeval dank voor de reacties.