MuscleMeat

Performance Whey

Jesseh

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Wou Performance whey wel is uitproberen.. heb gehoord dat deze wel oké is?
Zag 2kg potten in de gym staan voor 47,50, is deze prijs een beetje oké of kan ik ze ergens anders goedkoper krijgen? :)

in de gym staat alles meestal wel duurder denkik, algemeen dan tog

ja ik heb die lang genomen van performance...zeer lekker en zeer goed mengbaar. Prijs is oké, goedkoper vind je hem niet denk ik. ik betaalde 28 euro voor 900 gram.

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks :D

kan deze naar supps aub mod :)

ja ik heb die lang genomen van performance...zeer lekker en zeer goed mengbaar. Prijs is oké, goedkoper vind je hem niet denk ik. ik betaalde 28 euro voor 900 gram.

Ok dan is hier de moment dat je te horen krijgt dat je te veel betaald hebt

Hé thanks, heb erover heen gekeken :p zelf genomen? is chocola een beetje oké? :)

Ik heb normaal altijd die van XXL, maar nu even voor de vakantie 2 kg banaan besteld bij Bodylab. Vind het prima, mengt goed en smaakt lekker. Chocola heb ik nog nooit gehad.

Probeer die van performance maar een keer is niet duur voor dat merk. en smaakt echt Super (mijn mening). kan je daarna altijd nog eens die andere proberen o.a van xxl,bodylab of als het je echt om de prijs gaat.

is het niet dat Performance een amerikaanse supplier is waarbij er nogal eens meer dingen onder het product kunnen zitten ?

nee juist niet is een belgisch merk wat onderzocht is door de keuringsdienst van waren op onzuiverheden

Heb 'm nu besteld met choco smaak, hoop dat ie beetje bevalt.
volgende keer misschien performance.

potverdomme, heb ik het gisteravond besteld en nu is er een voordeelverpakking van 2200 gram voor dezelfde prijs :mad:

4 kg Raw Iron Whey voor 69,95, 84% eiwit, geen verzendkosten. Misschien interessant voor je.;)

Heb gemaild, bestelling is aangepast en krijg de 2,2 kg, snelle service :)
Thanks sportfood, heb nu deze besteld, wie weet volgende x een andere ;)

Terug
Naar boven