MuscleMeat

persoonlijk advies omg Zeist, Amersfoort of Utrecht

Bezoekers in dit topic

discipline UT

Novice
Lid geworden
18 jan 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Misschien dat iemand mij kan helpen...

Ik ben 27 en sport al vele jaren van fitness, vechtsporten, hardlopen van alles. Sinds een tijd ben ik me aan het verdiepen in het BB. Na het lezen van veel verschillende sites, artikelen en programma's heb ik sinds een tijdje mijn eigen voedingsschema op gezet en mijn eigen trainingsprogramma gemaakt. Ik ben erg serieus en me op dit moment aan het verdiepen in creatine.

Graag zou ik (evt tegenover betaling) wat persoonlijke feedback willen(anders dan op internet), iemand die mijn voeding- en trainingsschema bekijkt, vragen kan beantwoorden etc. In eerste instantie wou ik naar een voedingsdeskundige gaan alleen het blijkt dat 90% voornamelijk bezig is met afvallen, dieet en overgewicht. Hierdoor ga ik er een beetje vanuit dat ik beter naar "iemand" anders kan gaan. Iemand die de nodige ervaring met BB heeft.

maar naar wie?! Ik woon zelf in Zeist maar ben vaak in Amersfoort of Utrecht.

Alvast bedankt,

gr J
 
Je kan bij de gym All-Inn gewoon naar binnen lopen en die vraag voorleggen. Kunnen ze je wel helpen. Ik zie alleen niet waarom je dat persoonlijk zou willen, de vragen die je hebt kan je ook wel aan een deskundige online stellen.
 
Je mag mij ook pm-en.
 
Ik woon in Zeist :)
 
Kijk.. Heel erg bedankt.
Ik ga hier vanmiddag meteen mee aan de slag.
 
Back
Naar boven