LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Is toch geen hoek man. Mijn nichtje van 8 plaatst nog een betere hoek. En dan nog, hoe oud is die man die Peter aanvalt? 120jaar ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is toch geen hoek man. Mijn nichtje van 8 plaatst nog een betere hoek. En dan nog, hoe oud is die man die Peter aanvalt? 120jaar ofzo![]()
Peter was een knkrharde p*ssy die vaak klappen kreeg.

)Wat maakt het uit dat hij een 'p*ssy' was... hij heeft het anders ver zat geschopt
(waarschijnlijk verder dan die ruige pa van je)

Wat maakt het uit dat hij een 'p*ssy' was... hij heeft het anders ver zat geschopt

Wat maakt het uit dat hij een 'p*ssy' was... hij heeft het anders ver zat geschopt

dat heeft Peter in het verleden al eens gedaan tijdens een huisbezoek bij Steve.Steve Brown mag van geluk spreken dat Peter R. de Vries werd tegengehouden door een veiligheidsgordel. Peter would kick his ass!
Ik zou hem persoonlijk geen p*ssy noemen. Hij heeft zat criminelen aangepakt, daar is mijns inziens toch best wat lef voor nodig.
En al zou hij een p*ssy zijn...we kunnen niet allemaal Rambo zijn.![]()
dat heeft Peter in het verleden al eens gedaan tijdens een huisbezoek bij Steve.
zie hier mijn reactie op de hyves van die loser:
Klusmier (185)
vandaag, 20:54
Steve, ik vind je een ****ING LOSER!!
een kleine hufter met een te grote bek.
of was je het huisbezoek van Peter R. de Vries aan jou, alweer vergeten?
(waarin hij jou bijna alle hoeken van je kamertje liet zien)

die kleine etter is van harte welkom op Curacao.

Hahaha wat een ongeloofelijk stelletje losers zijn jullie ook weer keyboard gedoe.
En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?

Lol, Peter durft niks, met ze daag me niet uit, ook heeft Brown het over Peter zijn mafiavriendjes, daar gaan al jarenlang discussies over, over hoe Peter nou eigenlijk altijd aan zijn informatie komt, sterker nog, volgens mij is er een boek over geschreven.
ja het is verstandig voor iemand zoals peter r de vries om meteen iemand keihard op zijn bek te slaan.En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?
Was verder niet serieus bedoeld ofzo, voor je het weet heb je een Hells Angel op je dak. 
dat heeft Peter in het verleden al eens gedaan tijdens een huisbezoek bij Steve.
zie hier mijn reactie op de hyves van die loser:
Klusmier (185)
vandaag, 20:54
Steve, ik vind je een ****ING LOSER!!
een kleine hufter met een te grote bek.
of was je het huisbezoek van Peter R. de Vries aan jou, alweer vergeten?
(waarin hij jou bijna alle hoeken van je kamertje liet zien)
ik heb het niet over de nomads gehad en daarover zwijg ik liever.( ik weet waar mijn grenzen liggen)
wat little Steve Brown wil doen op mijn belediging: hij is in zijn eentje van harte welkom op Curacao.
lijkt me trouwens best eens luk om een partijtje te matten op het strand met een zogenaamde gangster ( wel zonder wapens natuurlijk!!)
![]()
Hahaha wat een ongeloofelijk stelletje losers zijn jullie ook weer keyboard gedoe.
En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?
En ga gewoon iets nuttigs doen man, kom op zeg, zou bijna het geshopte plaatje van jou van jurriaan hier onder willen zetten, doe het maar even niet.