AndroidHealthClinic

Peter R. de Vries aangevallen in auto

• Topic Starter Topic Starter
Peter R zat vroeger in Amstelveen bij me pa'tje op de basisschool...

Peter was een knkrharde p*ssy die vaak klappen kreeg.

Steve Brown mag van geluk spreken dat Peter R. de Vries werd tegengehouden door een veiligheidsgordel. Peter would kick his ass!
dat heeft Peter in het verleden al eens gedaan tijdens een huisbezoek bij Steve.

zie hier mijn reactie op de hyves van die loser:

Klusmier (185)
vandaag, 20:54
Steve, ik vind je een ****ING LOSER!!

een kleine hufter met een te grote bek.

of was je het huisbezoek van Peter R. de Vries aan jou, alweer vergeten?
(waarin hij jou bijna alle hoeken van je kamertje liet zien)

Ik zou hem persoonlijk geen p*ssy noemen. Hij heeft zat criminelen aangepakt, daar is mijns inziens toch best wat lef voor nodig.

En al zou hij een p*ssy zijn... we kunnen niet allemaal Rambo zijn. :rolleyes:

We kunnen niet allemaal zo ruig als de pa van apfelstrudel zijn.

evengoed had hij 9 mm lood door zn schedel. denk dat hij zich gelukkig mag prijzen.
risk of the job laten we maar zeggen.

dat heeft Peter in het verleden al eens gedaan tijdens een huisbezoek bij Steve.

Klusmier (185)

Ik zou maar onderduiken klus :D

Hahaha wat een ongeloofelijk stelletje losers zijn jullie ook weer keyboard gedoe.

En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?

Hahaha wat een ongeloofelijk stelletje losers zijn jullie ook weer keyboard gedoe.

En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?

ik heb het niet over de nomads gehad en daarover zwijg ik liever.( ik weet waar mijn grenzen liggen)

wat little Steve Brown wil doen op mijn belediging: hij is in zijn eentje van harte welkom op Curacao.

lijkt me trouwens best eens luk om een partijtje te matten op het strand met een zogenaamde gangster ( wel zonder wapens natuurlijk!!)
:D

Lol, Peter durft niks, met ze daag me niet uit, ook heeft Brown het over Peter zijn mafiavriendjes, daar gaan al jarenlang discussies over, over hoe Peter nou eigenlijk altijd aan zijn informatie komt, sterker nog, volgens mij is er een boek over geschreven.

:rolleyes: ja het is verstandig voor iemand zoals peter r de vries om meteen iemand keihard op zijn bek te slaan.

Klusmier (185)

overal mee bemoeien he jij!
DE Baas en een ex-drugsbaron is wel een verschil.

En ga gewoon iets nuttigs doen man, kom op zeg, zou bijna het geshopte plaatje van jou van jurriaan hier onder willen zetten, doe het maar even niet.

ik heb het niet over de nomads gehad en daarover zwijg ik liever.( ik weet waar mijn grenzen liggen)

wat little Steve Brown wil doen op mijn belediging: hij is in zijn eentje van harte welkom op Curacao.

lijkt me trouwens best eens luk om een partijtje te matten op het strand met een zogenaamde gangster ( wel zonder wapens natuurlijk!!)
:D

ja zonder wapens, want de wereld is ook eerlijk enzo toch ?

En klus?

wat is dat dan ook voor een gare opmerking. waarom zou je geen grappen over dat stelletje debielen mogen maken als ze niet voor je neus staan?

• Topic Starter Topic Starter
En ga gewoon iets nuttigs doen man, kom op zeg, zou bijna het geshopte plaatje van jou van jurriaan hier onder willen zetten, doe het maar even niet.

Deze?

fdra74.jpg

Terug
Naar boven