XXL Nutrition

Peter R. de Vries aangevallen in auto

• Topic Starter Topic Starter
Idd :(

je ziet wel R's zijn 6serie staan.

wat een loser die brown. met zijn nepnaam. zielige actie om iemand aan te vallen die in een auto zit te wachten bij een stoplicht :roflol:

ik kan er echt weinig anders inzien dan dat je het over de nomads hebt.

Citaat:
Origineel gepost door wannabeestrong [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaha wat een ongeloofelijk stelletje losers zijn jullie ook weer keyboard gedoe.

En Bascross dat grapje over de nomads zou je dat ook doen als ze voor je stonden?
En klus?

wat is dat dan ook voor een gare opmerking. waarom zou je geen grappen over dat stelletje debielen mogen maken als ze niet voor je neus staan?

als je het echter over Steve Brown hebt kan ik me aansluiten bij je reactie, dat is namelijk een randdebiel van het zuiverste water!
:D

het lijkt mij wel heel sterk dat die gasten mensen op het internet gaan opsporen om hen in elkaar te slaan.

Is toch geen hoek man. Mijn nichtje van 8 plaatst nog een betere hoek. En dan nog, hoe oud is die man die Peter aanvalt? 120jaar ofzo???

peter is idd geen 'vechter'.
het is maar om dat zijn 'tegenstander' oud en klein is,anders was hij hem gepeerd

Dit haalt toevallig de publiciteit, dat is ook Steve zijn doel. Maar Peter wordt natuurlijk veel vaker aangevallen, althans daar ga ik vanuit. In mijn vorige gym trainden een aantal Nomads, en was Peter incl cameraploeg ooit ter plaatste, toen heeft Peter en die cameraploeg dus ook voor hun leven gerend. Zaten ze in de auto, schopte er nog iemand een mega deuk in het portier, en toen zijn Peter+crew snel weggereden. Is overigens nooit wat van in het nieuws geweest. Dus ga ik ervan uit dat dit soort incidenten vaker voorkomen. Schijnt dat Peter en zijn cameraploeg een aardige sprint deruit gooiden om te ontkomen aan de Heren. Met andere woorden, peter en crew scheten zich vies hard in de broek, en terecht.

Wat zijn Nomads? en wat kwam peter +crew doen in die sportschool?

peter wil natuurlijk zijn conditie en snelheid op pijl houden voor het geval dat.......:D

Breaking News Peter R. de Vries liegt weer.

‘Coca Peter’ maakte minachtige gebaren naar mij vanuit zijn Pooiers M5 Bolide. Gebaren in de trend van dat hij mij filmde met een cameraatje. Hierop liep ik naar zijn auto. Hij wachtte tot ik vlak bij hem was en gooide toen kennelijk met opzet de deur van zijn auto in mijn gezicht. Ik heb daar een wond aan overgehouden boven mijn oog.

De Vries had 100% geen gordel om. Dat is zijn eerste leugen in deze. Hierop wilde ik hem uit de auto sleuren, maar hij verzette zich door als eerste slaande bewegingen naar mij te maken. Hierop heb ik mij verweerd. Daarna verscheen er een grote blonde man uit een zwarte Range Rover met een grote ijzer staaf in zijn hand, die mij bedreigde mijn hersens in te slaan. Waarop ik antwoordde: "Je komt maar.“ Ik neem aan dat dit een bodyguard was van De Vries. Zodra deze sportschool figuur met ijzere staaf verscheen begon de Vries moedig te doen en wederom slaande bewegingen naar mij te maken. Hij was toen uit zijn auto (zie mijn filmpje), een feit dat De Vries even vergeten is te melden.

Hierop was ik wederom gedwongen mij te verdedigen; Nood–weer, Nood–weer exces. Hij maakte mij uit voor Gek. Waarop ik antwoordde moet jij dat zeggen, jij die de weduwe van je beste vriend wekelijks ligt te krikken, smeerpoets” Inmiddels was het een drukte van jewelste.

In tegenstelling tot wat De vries beweert ben ik gewoon blijven staan tot de politie kwam. De Vries was inmiddels er vandoor gegaan. Zijn kennelijk, bodyguard nam met hem ook het hazenpad. Dat is zijn tweede leugen in deze.

Ik heb toen met een motor agent gesproken die vroeg mij wat er aan de hand was. Mijn gezicht was namelijk bebloed. Ik vertelde de motor agent dat ik was aangevallen door De Vries en bedreigt door een persoon met een ijzer staaf ( staat op foto) maar dat voor mij de zaak nu afgedaan was en ik geen aangifte wenste te doen. Nadien hoorde ik op de radio dat De Vries (valse) aangifte tegen mij aan het doen was. Ik ben toen ook naar het politie bureau gegaan om ook aangifte te doen tegen Maffia journalist De Vries zijnde een lid van de groep die de moord aanslag op mij heeft gepleegd. De politie heeft een mutatie gemaakt en mij laten weten eerst de zaak nader te bezien, maar voor als nog geen aanleiding te zien om mij nu te horen. Wel liet de politie mij weten dit zo op het oog als een ordinaire buren ruzie te beschouwen en niet de secondanten van De Vries zijn in deze. Ik zou nog van de politie horen.

Deze zaak is niet vandaag begonnen, maar die loopt als sinds 1997 toen De Vries mij in de val lokte voor bepaalde Maffia, hetgeen het Hof te Amsterdam een onrechtmatige gedraging van De Vries oordeelde.

Wat de mensen vergeten in deze affaire is dat De Vries gewoon lid is van een criminele organsiatie en zich al decenia lang voor doet als een journalist en met deze laaste opmerking sta ik niet alleen, maar dat is al bevestigd in 1992 n.b. door het Gerechtshof te Amsterdam.

Opmerking: in "Steve Brown's Gangsta's Paradise", hoofdstuk "De Mediarip van Peter R. de Vries" wordt de strafbare en onrechtmatige handelswijze van P.R de Vries en zijn infotainment script beschreven. Tot heden niet betwist door De Vies en de zijne.

http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2009/01/breaking-news-p.html#afhurl

Terug
Naar boven