- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dat dan ook voor een gare opmerking. waarom zou je geen grappen over dat stelletje debielen mogen maken als ze niet voor je neus staan?

wat is dat dan ook voor een gare opmerking. waarom zou je geen grappen over dat stelletje debielen mogen maken als ze niet voor je neus staan?

het mag wel, maar waarschijnlijk krijg je niet eens de kans om je zin af te maken.
![]()

het mag wel, maar waarschijnlijk krijg je niet eens de kans om je zin af te maken.
ik las er over heen

misschien niet zozeer gelijk op internet; maar vergeet niet het voorval van de Hells Angels in de studio van Barend en van Dorp:het lijkt mij wel heel sterk dat die gasten mensen op het internet gaan opsporen om hen in elkaar te slaan.
De Hells Angels, beetje overrated.
Nadeel is het groepsgevoel, wanneer ze alleen lopen zijn ze rustig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Nomads zijn hele stoer mannen die in hun vrijetijd in leer rondlopen.
Is toch geen hoek man. Mijn nichtje van 8 plaatst nog een betere hoek. En dan nog, hoe oud is die man die Peter aanvalt? 120jaar ofzo![]()
Dit haalt toevallig de publiciteit, dat is ook Steve zijn doel. Maar Peter wordt natuurlijk veel vaker aangevallen, althans daar ga ik vanuit. In mijn vorige gym trainden een aantal Nomads, en was Peter incl cameraploeg ooit ter plaatste, toen heeft Peter en die cameraploeg dus ook voor hun leven gerend. Zaten ze in de auto, schopte er nog iemand een mega deuk in het portier, en toen zijn Peter+crew snel weggereden. Is overigens nooit wat van in het nieuws geweest. Dus ga ik ervan uit dat dit soort incidenten vaker voorkomen. Schijnt dat Peter en zijn cameraploeg een aardige sprint deruit gooiden om te ontkomen aan de Heren. Met andere woorden, peter en crew scheten zich vies hard in de broek, en terecht.
Wat zijn Nomads? en wat kwam peter +crew doen in die sportschool?

Zodra deze sportschool figuur met ijzere staaf verscheen begon de Vries moedig te doen en wederom slaande bewegingen naar mij te maken.