XXL Nutrition

Peter R Vries Reportage

Dat stukje waarin de dealer die AK47 pakte en je een van die undercover agenten bijna in z'n broek zag poepen was ookwel grappig. Zie uitzendig gemist.

Knulletje man die gozer, moest bijna huilen dat ie niet zn auto in kon.

Was weer vermakelijk :D

Lees eens het boek: de ondergang van een maffiabaas:klaas bruinsma

Daarin staat waarom journalisten niet achter bepaalde goons gaan. Kort samengevat, ze orden betaald om hen uit het nieuws te houden danwel berichten over zichzelf te manipuleren.

Mwah, dat moet je ook met een korrel zout nemen hoor.

Wel een jochie inderdaad. Uit de hand gelopen hobby lijkt me.

Dat lijkt me ook.

Je ziet duidelijk dat het een vlotte jongen is, maar geen geharde en geslepen crimineel.
Wat erachter zit weet je natuurlijk niet, maar kan me niet voorstellen dat de leveranciers alleen zo'n joch hebben uitgekozen om aan te leveren.

Trekt waarschijnlijk een hoop mensen de afgrond in, alles word nu van hem gechecked en erg zorgvuldig was die ook niet, dus waarschijnlijk hangen de leveranciers en vele van Koen's klanten.
Kan toch aardig oplopen dan qua arrestaties.

Als die geen onschuldige mensen wou beroven had ik het nog sneu voor hem gevonden ook.

Hij wist er ook gewoon heel erg veel vanaf, zelf kogels maken en wapens afwerken. Hij is er gewoon steeds verder in verzijld geraakt lijkt mij. Maar zeker geen topleverancier van grote criminele organisaties.

Hij wist er ook gewoon heel erg veel vanaf, zelf kogels maken en wapens afwerken. Hij is er gewoon steeds verder in verzijld geraakt lijkt mij. Maar zeker geen topleverancier van grote criminele organisaties.

Nee, dan hoef je ook geen advertentie uit te zetten.

Idd toch wel hardcore dat rambo geweer.

Die politie ook gewoon wegrijden terwijl Peter bij het bewijsmateriaal was :roflol:

Ja dat viel mij ook op ja ! Wat een stelletje klazen zijn het toch ook.

Staat ie daar midden op straat m60's uit te pakken en op straat uit te stallen, terwijl de politie even een rondje gaat rijden en minuten later pas weer terugkomt :o

Wat een knuppels zijn het toch ook

Ja dat viel mij ook op ja ! Wat een stelletje klazen zijn het toch ook.

Staat ie daar midden op straat m60's uit te pakken en op straat uit te stallen, terwijl de politie even een rondje gaat rijden en minuten later pas weer terugkomt :o

Wat een knuppels zijn het toch ook

Dat is puur voor de camerashots natuurlijk, tenzij ze het zo hebben geregeld en de gehele omgeving tijdelijk hebben afgesloten.

Die politie was ook lekker snel ter plaatse ahah

Vanavond weer een aflevering, komen er nog een paar en dan gaat Peter voorgoed stoppen met z'n misdaad programma. Ik vind het echt jammer!
Weet iemand waar ik deze aflevering over Mabel Wisse Smit en Klaas Bruinsma kan terugzien? Er staat maar een klein stukje op YouTube...

http://www.youtube.com/watch?v=BJR86AF_y8w

• Topic Starter Topic Starter
over wat gaat het die van vandaag?

Haha ik vond 't wel een boeiende aflevering hoor, ik ben benieuwd wat er nou echt met die kerel is gebeurd, of hij is gewoon door schoonpappa vermoord en aan de varkens gevoerd, of hij is em zelf gewoon gepeerd naar 't buitenland.

Haha ik vond 't wel een boeiende aflevering hoor, ik ben benieuwd wat er nou echt met die kerel is gebeurd, of hij is gewoon door schoonpappa vermoord en aan de varkens gevoerd, of hij is em zelf gewoon gepeerd naar 't buitenland.

Zat gewoon zijn cocktail te drinken toen die deze uitzending zag. :p

Zat gewoon zijn cocktail te drinken toen die deze uitzending zag. :p

Haha maar ik denk het niet. Je laat niet zomaar je dochtertje achter.

Ik denk dat hij gewoon met de vrouw van de verkeerde aan de pap is gegaan, het is of die schoonvader of die man van die Suzanne. Die collega van em. Niet voor niets dat hij ineens niet wilt afspreken met Peter.

Hadden hem beide bedreigd, beetje te toevallig als die er verder niks van weten.
Weet niet hoelang die Suzanne met die Han? had, maar er is eerder een vriend van haar verdwenen, opmerkelijk.

Vond die Buik wel erg nerveus overkomen in begin met gesprek van Peter, toen die zweerde leek die geirriteerd/boos.

Bloedsporen zaten erook niet voor niks, zal echt wle wat gebeurd zijn idd.

was duidelijk toch... klemgereden, pistool op zijn kop, wil pepperspray pakken, krijgt een paar tikken, naar buiten gesleurd, verliest spullen, meegenomen, nekschot en 3 mtr onder de grond.
ik gok op schoonpapa

Terug
Naar boven