AndroidHealthClinic

Peter R Vries Reportage

Bezoekers in dit topic

Hadden hem beide bedreigd, beetje te toevallig als die er verder niks van weten.
Weet niet hoelang die Suzanne met die Han? had, maar er is eerder een vriend van haar verdwenen, opmerkelijk.

Vond die Buik wel erg nerveus overkomen in begin met gesprek van Peter, toen die zweerde leek die geirriteerd/boos.

Bloedsporen zaten erook niet voor niks, zal echt wle wat gebeurd zijn idd.

Eerder een vriend verdwenen? Daar heb ik niks van meegekregen.

En die Buyk vond ik wel kalm overkomen, alleen dat zweren vond ik vreemd. Maar het is wel een vent die natuurlijk sterk in zn schoenen staat. Dus echt zenuwachtig zal die niet snel worden.
 
Eerder een vriend verdwenen? Daar heb ik niks van meegekregen.

En die Buyk vond ik wel kalm overkomen, alleen dat zweren vond ik vreemd. Maar het is wel een vent die natuurlijk sterk in zn schoenen staat. Dus echt zenuwachtig zal die niet snel worden.

Werd er toch gezed, zat in de drugs geloof ik, Suzanne zei dat puur toeval was dat die ook verdwenen was.

Buik/Buyk bewoog erg veel met zijn hoofd, kwam afentoe beetje vreemd over vond ik, beetje overdreven lichaamstaal afentoe.
 
was duidelijk toch... klemgereden, pistool op zijn kop, wil pepperspray pakken, krijgt een paar tikken, naar buiten gesleurd, verliest spullen, meegenomen, nekschot en 3 mtr onder de grond.
ik gok op schoonpapa

Mwah, dan zit je weer met die kleindochter van em he...

Ik denk toch die collega van em met wiens vrouw hij heeft zitten stampen, er zullen erna ook nog wel dingen gebeurd zijn, hij deed erg vaag aan de telefoon.

Hoe verklaar je die man met die koffer trouwens? Ik dacht toen echt effe van die is em gewoon gepeerd.
 
Vind het wel jammer dat Peter zijn docu's altijd maar een keer uitzend en een paar weken op internet zet en dan verdwijnen ze. Hoop serieus dat als hij stopt hij een aantal jaar laat uploaden want zitten erg mooie reportages bij die ik nooit gezien heb omdat ze altijd heel laat kwamen. Iemand misschien een linkje waar ik het bestaan niet van af weet want heb aardig wat gezocht maar verder als fragmenten kom ik niet.
 
Vind het wel jammer dat Peter zijn docu's altijd maar een keer uitzend en een paar weken op internet zet en dan verdwijnen ze. Hoop serieus dat als hij stopt hij een aantal jaar laat uploaden want zitten erg mooie reportages bij die ik nooit gezien heb omdat ze altijd heel laat kwamen. Iemand misschien een linkje waar ik het bestaan niet van af weet want heb aardig wat gezocht maar verder als fragmenten kom ik niet.

Uitzendinggemist.nl?
 
Nee daar had ik zelf ook wel aan gedacht :P
 
Daar heb je wel gelijk in maar ik weet dat Peter er zelf ook weleens wat over heeft gezegd. Volgens mij wou die de rechten houden omdat hij misschien eventueel een dvd box wil uitbrengen of iets dergelijks. Hoe dan ook hoop ik dat ze nog boven water komen zitten toch wel een paar moois bij.
 
Back
Naar boven