Fitness Seller

pfff al meer dan een half jaar buiten strijd

mysticwizard

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m76
Vetpercentage
16%
Dag mede bodybuilders,

Sinds maart dit jaar ben ik moeten stoppen met fitnessen omdat ik een peesontsteking had aan mijn linkerarm. (aanhechting biceps). Dit kwam "goed"" uit want ik had dan toch exames dus een ideale periode om te rusten en nadien terug te beginnen. De ontsteking was echter nog niet gedaan na mijn exames. Langer rusten dus... In september opnieuw geprobeerd en voelde al snel dat het nog niet voorbij was. Dan ben ik naar de dokter gegaan en 2 weken ontstekingsremmers genomen, maar als ik opdruk voel ik nog steeds dat het er zit. Ik hoop nu dat ik met nog enkele maanden te rusten, ijs en voltaren zalf mijn doel kan halen om in februari echt opnieuw van start te kunnen gaan. Ik voel mij zwaar rot! Was in een jaar tijd 10kg bijgekomen en dit is volledig verdwenen :( ook zijn al mijn kleren veel te wijd geworden en knaagt het ontzettend hard om terug groter te worden. pfffff wou het gewoon effe kwijt ;)

ok en nu?

Ik vind een maand al lang laat staan een half jaar.
Moet moeilijk zijn!!

Had ook een onstekingkje, niet zo erg als die van jou denk ik, maar deed ook gewoon zeer.
2 dagen niet getraind.. Toen dacht ik: the hell with it! Volgende dag lekker terug de gym in! Gelukkig heb ik het nie erger gemaakt ofzo, want het is een tijdje terug verdwenen.
Ik weet dat het helemaal niet slim is, maar ik heb gewoon doorgetraind..

Voltaren tabletten laten voorschrijven!

En door een peesontsteking in je biceps zijn je benen, buik en onderrug ook lam geworden?

spiergeheugen heb je he..
de massa terug gainen zal niet zo lang duren als het de eerste keer duurde.

succes ermee, ik zou voeding e.d. aanpassen om je helemaal voor te bereiden op februari, dan kan je dan gelijk goed beginnen

Frustrerend dat je niet kunt trainen. Verbaas me er wel over dat je alles wat je had gegained zo makkelijk weer kwijt bent geraakt. Ik zou toch proberen naar de gym te blijven gaan, al is het alleen maar op machines waarmee je je arm niet belast. Heeft de dokter ook feitelijk kunnen constateren dat de ontsteking er nog zit of is het misschien alleen het gevoel en zit het in je hoofd ( ik voel niet wat jij voelt, dus is niet lullig bedoeld )....vind een half jaar voor een ontsteking wel erg lang namelijk. Ik zou zeggen, blijf trainen wat je kan trainen, blijf je voeding op orde houden en blijf indien nodig de huisarts lastig vallen. Ze zijn vaak veel te traag door telkens maar 1 dingetje te checken.

1/2 jaar.. pfff dan de spuit er maar in zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
ik heb in het begin nog een tijd buik, onderrug en benen getraind. Maar ik kon het niet volhouden omdat de drang naar die andere toestellen die er staan te groot was.. Ik wil er volledig voor kunnen gaan. Zal het nog even proberen met voltaren, ijs en rusten en dan probeer ik het. Indien het niet geholpen heeft is het de spuit of... Zie wel.

Vervelend het is mij gelukkig nog bespaard gebleven.

Terug
Naar boven