Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Neemt iemand dit wel eens op een lege maag?

Ik doe sinds kort IF en begin pas eind vd middag met eten, qua planning wat effecten betreft wil ik rond half 5 mn dosis nemen en dan begin ik nog niet met eten.
 
Ik heb het op een lege maag genomen :P
 
Neem het altijd op een lege maag.
 
Ben nog steeds niet nuchter. Nog koude foto, tintelingen zoals bij GHB. Koude neus.

Leuk spul, jezus. Halfwaarde tijd is toch 4 uur?
 
Neemt iemand dit wel eens op een lege maag?

Ik doe sinds kort IF en begin pas eind vd middag met eten, qua planning wat effecten betreft wil ik rond half 5 mn dosis nemen en dan begin ik nog niet met eten.
Altijd
 
Gisteren 5u ongeveer 3gr genomen. Toen s avonds rond 11u helemaal vaag in de kop. Paar joints gehad en ik voel me nu nog steeds ongelooflijk duf en raar. Super licht in t hoofd. Wel fijn dit
 
Gisteren 5u ongeveer 3gr genomen. Toen s avonds rond 11u helemaal vaag in de kop. Paar joints gehad en ik voel me nu nog steeds ongelooflijk duf en raar. Super licht in t hoofd. Wel fijn dit

Dus icm wiet is een aanrader?
Heb alleen een sample van 2gr pheni liggen maar daar zal t ook wel enigszins mee lukken denk
 
Hmm, ja vind 't wel fijn. Maar normaal gesproken met smoken word ik niet zo super moe, wel erg lam. Maar als ik pheni op heb en zit bij een maat te chillen dan is 't voor mij echt niet te doen om ogen open te houden. Word er super moe van.
 
Hmm, ja vind 't wel fijn. Maar normaal gesproken met smoken word ik niet zo super moe, wel erg lam. Maar als ik pheni op heb en zit bij een maat te chillen dan is 't voor mij echt niet te doen om ogen open te houden. Word er super moe van.

Oh da's minder.
 
measuring-nootropics-300x204.png


is dit beetje accuraat?
 
Eh ik vind dit maar lastig... Het is totaal niet nauwkeurig te bepalen wat de helft is :roflol:
Voor hetzelfde geld zit ik bijvoorbeeld op een derde. Dus ik heb maar 3 hoeveelheden gebruikt om je een beeld te geven:

1850mg
2ugopw5.jpg

670mg
jp7q77.jpg

300mg
2u4mpoo.jpg

Erg onnauwkeurig dus om het met een theelepel te doen...
 
kerel dikke pot met pheni hebben ofnie! :O
 
Eh ik vind dit maar lastig... Het is totaal niet nauwkeurig te bepalen wat de helft is :roflol:
Voor hetzelfde geld zit ik bijvoorbeeld op een derde. Dus ik heb maar 3 hoeveelheden gebruikt om je een beeld te geven:

1850mg
2ugopw5.jpg

670mg
jp7q77.jpg

300mg
2u4mpoo.jpg

Erg onnauwkeurig dus om het met een theelepel te doen...

bro wtf voor thee drink jij. dat is een eetlepel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben ook nog niet nuchter. Shit duurt al meer dan 24 uur.
 
Dus icm wiet is een aanrader?
Heb alleen een sample van 2gr pheni liggen maar daar zal t ook wel enigszins mee lukken denk

2gr is persoonlijk mijn sweet spot dus ja is wel genoeg.
 
bro wtf voor thee drink jij. dat is een eetlepel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lekker snugger om met een random theelepel dit te gaan testen :o
Dit betreft officiele maten, je kunt bij bv Blokker 1/4 1/2 etc teaspoons halen. Dit zijn lepeltjes met de maat erop. Ik denk dat je dan redelijk in de richting komt van de voorbeelden.
 
Back
Naar boven