XXL Nutrition

Phil Arm shot

Kai z'n armen zien er vaag uit , vooral als z'n arm gestrekt is. Te veel synthol.

zieke armen

Mooiste en bruutste armen ever!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol waarom Johnny Jackson

Als je Phil niet zou kennen, zou denken dat het fotoshop zou zijn, maar tis gewoon echt zo frikking groot :D:D

Deze komt zo binnen in mijn top 5 van beste armen !!!

top 5?

281hf2e.jpg

:rolleyes: , bijna getrekte arm en nog steeds een piek. Als je denkt dat een IFBB pro geen synthol doet ben je een idioot. Sommigen zijn gewoon veel subtieler. En dat Kai alles zal doen om te winnen of om meer geld te krijgen is al langer bekent.

met synthol heb je niet die vasculariteit en die mooie streep in het midden dacht ik

met synthol heb je niet die vasculariteit en die mooie streep in het midden dacht ik

Ik vergelijk hem niet met één van die synthol abusers. Hij heeft gewoon vaak wanneer z'n arm gestrekt is een piek op z'n bicep. (die natuurlijk bijlange niet zo extreem is als bij de abusers) Maar die toch duidelijk is.

wie heeft zijn been aan zijn torso geshopt, dit is niet normaal wat armen heeft die kerel, en ze lijken nog steeds groter en beter te worden.

Ik weet niet 100% zeker of kai synthol in zijn armen heeft want als je kijkt naar hoe hij begon met bb had hij de zelfde bicep...

Terug
Naar boven