AndroidHealthClinic

Phil Arm shot

Ik weet niet 100% zeker of kai synthol in zijn armen heeft want als je kijkt naar hoe hij begon met bb had hij de zelfde bicep...

Mooi topic met dikke arm van Phil, worden er allemaal andere (compleet irrelevante) pics gepost! Go DBB!:rolleyes:

mooie van Arnold is dat hij zo'n smalle waist heeft.. die gasten van nu zijn zo opgeblazen als de pest van de anabolen...

Mooi topic met dikke arm van Phil, worden er allemaal andere (compleet irrelevante) pics gepost! Go DBB!:rolleyes:

Hij zegt ' kai heeft grotere armen ' en ik zeg alleen maar mening in combinatie met een foto. Dus irrelevant nee. Don't like it , don't read it.

Idd, en maar janken over synthol..

Grappig , als er hier topics komen van gasten die synthol gedaan hebben wordt er alleen maar gejankt. Als er bij een IFBB pro een vermoeden is is het opeens 'frowned upon'. Lekker hypocriet.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 21:18 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappig , als er hier topics komen van gasten die synthol gedaan hebben wordt er alleen maar gejankt. Als er bij een IFBB pro een vermoeden is is het opeens 'frowned upon'. Lekker hypocriet.

Die syntholgasten zijn gewoon lachwekkend, dat is niet "janken".

Mijn post ging erom dat de meesten hier elkaar gewoon napraten, terwijl ze geen verstand van zaken hebben. Het woordje 'synthol' valt en plots springen er 3-4 n00bs op die "denken" het te weten. Hetzelfde geldt voor het "gut+GH" verhaal.

Massive ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best arms ever!!

TOO Fckin SICK!!

Lekker chickie wel

dit is gewoon te sick hoe groot die laatste pic
trouwens ook nog zwelling te zienbij Jay's arm

stond op muscletech maar lijkt gewoon te goed om waar te zijn

34r7fvo.jpg

Die onderarm aanhechtingen zijn ook echt te sick

Is wel btje geshopt.
Als nog t*fus groot beest

Die foto is niet een beetje geshopt maar heel erg veel geshopt. Vergelijk maar eens met de originele ;)

Terug
Naar boven