XXL Nutrition

Phil Heath op 9, 10 en 11 april in Nederland

Bezoekers in dit topic

SkyBlazer

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2011
Berichten
13.763
Waardering
4.718
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HOPPAAAA IN VELDHOVEN. Yeah buddy!

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 17:14 ----------

Waar kaarten?
 
HOPPAAAA IN VELDHOVEN. Yeah buddy!

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 17:14 ----------

Waar kaarten?

Is gewoon naar binnen lopen en in de rij staan toch?
 
zie hem wel bij de fibo!
 
Lijkt me zeker vet, alleen ff uitvinden wat het dichtste bij is, en niemand zal wel mee willen xd
 
Zelfde als hierboven.

Minstens 70 mins weg van hier en ga dan wss met de trein ofzo. Een vriend wilt miss wel mee.

Ik ben nog niet zo lang echt bezig met bb, hoevaak komen er zou zulke bodybuilders naar nl? want als het een paar maanden later weer zo is hoeft 't niet.

En kan je hem gewoon echt goed zien, gewoon met hem op de foto enzo of gaat dat m niet worden?
 
Samen met Jonathan is het ons gelukt de beste bodybuilder ter wereld naar ons kleine landje te halen.
Maandag is hij bij ons in Veldhoven, dinsdag en woensdag bij Jonathan in Nijmegen en Rotterdam.
Bij Muscletotaal gaan we er een feestje van maken. Kleding en accessoires hele dag drie halen, twee betalen, je kunt gratis shakes proeven van IQ Nurition, we geven DVD's weg, er is flinke korting op alle supplementen, er zijn veel acties, er zijn veel bekende bodybuildingezichten aanwezig en andere verrassingen maken we nog bekend!
Na Roelly, Neset, Dorian, Jay en Victor nu dan The GIFT Phil Heath!!
 
das keimooi maarre dan kan ik nie .....hahahaha verdomme heb ik weer
 
Veldhoven is vrij dichtbij. Zou wel vet vinden om met hem op de foto te gaan :)
11 april ben ik jarig, misschien komt ie dan ook wel effe langs als ik hem de 9e uitnodig.
 
Zelfde als hierboven.

Minstens 70 mins weg van hier en ga dan wss met de trein ofzo. Een vriend wilt miss wel mee.

Ik ben nog niet zo lang echt bezig met bb, hoevaak komen er zou zulke bodybuilders naar nl? want als het een paar maanden later weer zo is hoeft 't niet.

En kan je hem gewoon echt goed zien, gewoon met hem op de foto enzo of gaat dat m niet worden?

Ja! We gaan niet weg tot iedereen zijn vraag heeft kunnen stellen en met hem op de foto is geweest! Dus iedereen die naar Muscle Totaal of Vitamins & More komt gaat met Phil op de foto! Geen zorgen dus!
 
Ja! We gaan niet weg tot iedereen zijn vraag heeft kunnen stellen en met hem op de foto is geweest! Dus iedereen die naar Muscle Totaal of Vitamins & More komt gaat met Phil op de foto! Geen zorgen dus!

Kost het geld om met phil op de foto te gaan?
 
zijn er ook entree kosten of is het gewoon naar binnen huppelen?

Sky, misschien zin om samen te gaan anders haha
 
Jammer dat ik gewoon moet werken:(
 
zijn er ook entree kosten of is het gewoon naar binnen huppelen?

Sky, misschien zin om samen te gaan anders haha

haha ja is goed :p ik ga wel naar die in rotterdam, dan kan in zelfde trein blijven zitten als het meezit
 
Waarom niet gewoon omgeving Amsterdam, beetje jammer weer.
 
hm das vrij dicht bij, mooooi
 
Back
Naar boven