- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 91kg
Hier een nieuw filmpje van "The Gift"
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja @ 5:15 volgens mij. Weten jullie of Haney Rambod veel dvd's heeft uitgebracht? Hij traint echt veel pro's/ amateurs en die man moet wel echt veel kennis hebben
![]()
Vraagje: Ik zie heel veel van die profs de oefeningen super snel doen. Is er hier een reden voor en doen ze het niet TE snel. I know het zijn pro's zij weten het beste wat ze doen, maar in mijn fitness zeggen ze dat je alle oefeningen traag moet doen om het beste resultaat te krijgen. Als ik het aan deze snelheid doe dan kan ik denk ik iets meer gewicht nemen.
Denk dat het er ook altijd langzamer uitziet bij hele ''buffe'' figuren. Mensen met lange armen lijken natuurlijk ook altijd een grotere ROM te maken terwijl ze eigenlijk dezelfde ROM maken maar gewoon een grotere bewegingsbaan hebben..
Vraagje: Ik zie heel veel van die profs de oefeningen super snel doen. Is er hier een reden voor en doen ze het niet TE snel. I know het zijn pro's zij weten het beste wat ze doen, maar in mijn fitness zeggen ze dat je alle oefeningen traag moet doen om het beste resultaat te krijgen. Als ik het aan deze snelheid doe dan kan ik denk ik iets meer gewicht nemen.