AndroidHealthClinic

Phil Heath Shoulder workout

3:42 why hello Jay. :D

Laatst bewerkt:
nice vid,spijtig dat hem zen shirt niet uitdeed

volgens mij hoor je ergens in het midden jay brullen ;p

lol @ 7:19 :D

Haha ja @ 5:15 volgens mij :D. Weten jullie of Haney Rambod veel dvd's heeft uitgebracht? Hij traint echt veel pro's/ amateurs en die man moet wel echt veel kennis hebben :)

one more one more *rep* one more one more *rep* one more one more *say whut face* :D

Nice vid

Vraagje: Ik zie heel veel van die profs de oefeningen super snel doen. Is er hier een reden voor en doen ze het niet TE snel. I know het zijn pro's zij weten het beste wat ze doen, maar in mijn fitness zeggen ze dat je alle oefeningen traag moet doen om het beste resultaat te krijgen. Als ik het aan deze snelheid doe dan kan ik denk ik iets meer gewicht nemen.

Vraagje: Ik zie heel veel van die profs de oefeningen super snel doen. Is er hier een reden voor en doen ze het niet TE snel. I know het zijn pro's zij weten het beste wat ze doen, maar in mijn fitness zeggen ze dat je alle oefeningen traag moet doen om het beste resultaat te krijgen. Als ik het aan deze snelheid doe dan kan ik denk ik iets meer gewicht nemen.

Meeste doen gewoon normale snelheid, Phil Heath doet in het filmpje de oefeningen ook vrij normaal. Denk dat jij alles te langzaam doet

Denk dat het er ook altijd langzamer uitziet bij hele ''buffe'' figuren. Mensen met lange armen lijken natuurlijk ook altijd een grotere ROM te maken terwijl ze eigenlijk dezelfde ROM maken maar gewoon een grotere bewegingsbaan hebben..

Denk dat het er ook altijd langzamer uitziet bij hele ''buffe'' figuren. Mensen met lange armen lijken natuurlijk ook altijd een grotere ROM te maken terwijl ze eigenlijk dezelfde ROM maken maar gewoon een grotere bewegingsbaan hebben..

Profs zijn ook buff en nog vind die het snel uitzien. Denk dat hij zelf dan gewoon alles heel langzaam doet.

Ja ikzelf dacht ook niet ''wat gaat dat snel'' hoor.. Prima snelheid imo. :)

Kan ook te maken hebben met het type spiervezel dat ze proberen te laten groeien. Type 2 vezels reageren beter op een hogere snelheid dan een langzamere herhaling.

Terug
Naar boven