XXL Nutrition

Pijn hamstring

Bezoekers in dit topic

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
hallo iedereen,

Tot mijn groot verdriet moet ik deze sectie een topic aanmaken. Sinds een week heb ik last van wat ik denk dat de aanhechting van mn hamstring is. Ik heb het gebied waar de pijn is rood omcirkeld.

qx4dw5.png


Ik kreeg vorige week last er van na het trainen. De laatste dagen heb ik af en toe weer last er van. Een soort van branderige/stekende pijn. Bijvoorbeeld tijdens het lopen of fietsen.

Nu is mijn vraag wat is er aan de hand en wat moet ik er mee doen?

groet en dank,
Meaantje
 
Wat had je gedaan tijdens die training? En ik neem aan pijnlijk bij excentrische beweging van fietsen en lopen?
 
Wat had je gedaan tijdens die training? En ik neem aan pijnlijk bij excentrische beweging van fietsen en lopen?

Gesquat en bebankt. En daar voelde ik het.


Tijdens de oefeningen zelf heb ik er geen last van
 
Met mijn knie (rechts) ging het vandaag weer minder, grrrr. Af en toe wil ik toch te veel doen ermee. Knie is wel bijna niet meer dik, het geneest dus wel. Maar wat een langdurig project!
Liefste zou ik nou net zo trainen met m'n benen als ik met de rest van m'n lijf doe ... helaas.

Had idd begrepen dat je iets anders aan je knie had. Ik heb het zelf ook niet in m'n knie, meer m'n pezen/banden. De aanpak die ik beschreef, helpt bij mij wel goed om m'n banden / pezen te laten herstellen. Vandaar dat ik ernaar verwees (had begrepen dat je last hebt van de aanhechting hamstring).

Hopelijk ben je er snel vanaf.
 
Back
Naar boven