AndroidHealthClinic

Pijn in de knieën Jumpers knieën.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe nu elke dag de oefeningen die jullie mij aanraden... Wanneer ik een squad beweging maak hoor ik me knieën kraken.. Duid dit op een probleem ?

Ik vraag me serieus af hoe je erbij komt dat wij een antwoord kunnen geven op jouw specifieke probleem van achter de computer. Heb je het al eens overlegd met de fysio?

Zou je dat nou niet eens gaan doen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Zou je dat nou niet eens gaan doen dan?

Ja ik had al hier gevraagd voor een goede fyiso. Was ik al van plan. Maar ik wil mijn probleem met jullie delen en zo een veel gerichter naar de fysio gaan. Nu weet ik veel meer, heb ik al wat oefeningen gedaan etc om tijd te besparen. Anders ben ik weken bezig met de fysio met oefeningen.

Wanneer ga je begrijpen dat de fysiotherapeut die je ziet er waarschijnlijk veel gerichter advies en informatie kan geven dan de fysiotherapeuten (gymz, die nase, ikzelf, degene die ik vergeet) en andere forummembers. Puur omdat hij ziet hoe je beweegt en dergelijke, hij kan hierop wellicht ook verklaren waarom je knie bijvoorbeeld kraakt en of dit kwaad kan in jouw situatie.

Laatst bewerkt:
Ik zou wellicht dan maar wat dikker gedrukt zetten want naar mijn weten zijn er niet heel veel manieren om de aard van kniekraken betrouwbaar vast te stellen. Voordat straks weer verwachtingen gecreëerd worden die niet waargemaakt kunnen.

Stretch je nu al iedere dag beide quads 3 minuten middels de couch stretch?

Terug
Naar boven