Fitness Seller

pijn in onderarm

beastmode 001

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
hallo iedereen,
ik ben nieuw op deze site dus ik hoop dat ik op de juiste topic zit.
ik fitness al een 8tal maanden. ik doe nu dumbbell curls met 18 kg en daarbij ondervindt ik problemen bij mijn onderarm. telkens als ik men arm terug ophoog wil doen dan doet het pijn in de binnenkant van mijn onderarm.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en me kan helpen? ik zou graag grotere biceps krijgen maar het enige die groter word is mijn binnenkant van men voorarm.

Die pijn ontstaat omdat je je voorarmen bij bicep curls ook gebruikt.
Ik vermoed dat deze onderontwikkeld zijn t.o.v. je biceps. Je kan deze bij trainen.
Al betwijfel ik je vorm wel als je 18kg curlt en nog niet 'zo' lang traint.

• Topic Starter Topic Starter
Die pijn ontstaat omdat je je voorarmen bij bicep curls ook gebruikt.
Ik vermoed dat deze onderontwikkeld zijn t.o.v. je biceps. Je kan deze bij trainen.
Al betwijfel ik je vorm wel als je 18kg curlt en nog niet 'zo' lang traint.
ik doe het op de manier die ze me geleerd hebben, al zittend. met het gewicht tussen men benen en ik steun met men tricep tegen de binnenkant van men been

ik doe het op de manier die ze me geleerd hebben, al zittend. met het gewicht tussen men benen en ik steun met men tricep tegen de binnenkant van men been

Dan spreek je hier over concentration curls ;)
Lager gewicht kan helpen, alsook het trainen van je voorarmen.

oke bedankt, maar hoe train ik dan het best zodat men biceps groeien?

oke bedankt, maar hoe train ik dan het best zodat men biceps groeien?

4x10 met gewicht waar je geen last van hebt. Probeer als je het gewicht bijna boven het extra je bicep samen te drukken. Je moet zoals ze het noemen 'de pump' krijgen ;)
Alsnog moet je denken aan het traag laten zakken en ietwat explosiever omhoog duwen.

zal ik eens proberen

Terug
Naar boven