MuscleMeat

Pijn in rechterzij door winstrol

Bezoekers in dit topic

strongman85

Novice
Lid geworden
3 jan 2016
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Loop nu al meer dan een jaar rond met een zeurende/stekende pijn in mijn rechterzij. De pijn is begonnen door een winstrol kuur (tabs) en is vanaf toen niet meer weggegaan. Toen ik de pijn voelde ben ik na een dag of 2 gestopt met de tabs(was ongeveer 2 weken bezig), echter bleef de pijn hangen en ben ik naar de huisarts gegaan.

Bij de huisarts mijn verhaal op tafel gegooid en meteen mijn leverwaardes getest. Alles bleek goed te zijn. Daarna meerdere malen een echo laten maken van mijn bovenbuik en alle organen (lever, galbaas, nieren, longen) en ook dit bleek allemaal goed te zijn. Mijn dokter dacht dat het een spier kon zijn, alleen zou de pijn dan nooit zo lang moeten blijven zitten. Heb hiervoor ook meerdere mensen bezocht en oefeningen gedaan, maar heeft nooit geholpen.

Heb zo'n beetje alle supplementen geprobeerd om mijn lever te reinigen (mariadistel, paardenbloem, complete detox, etc), aangezien mijn lever achter mijn ribben zit en daar de pijn vandaan komt. Verder drink ik genoeg water en eet ik gezond.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en wat ik kan nog proberen? Ben echt ten einde raad op dit moment en de dokter weet zelf ook niet echt meer wat het zou kunnen zijn... Wil zo graag van de pijn af!!!
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik goed begrijp ooit 2 dagen winstrol genomen?

Lever waardes goed?

Zou een biopt helpen?

Mayb weet Galen nog wel iets.
 
Dus als ik goed begrijp ooit 2 dagen winstrol genomen?

Lever waardes goed?

Zou een biopt helpen?

Mayb weet Galen nog wel iets.

Nee was al langer bezig, toen ik de pijn voelde na 2 dagen gestopt. Heb al eerder een kuur met succes afgerond, zonder enige pijn gevoeld te hebben. Biopt is idd nog een optie, maar zag mijn dokter nog niet echt zitten..
 
Dit heeft ook helemaal niks met AAS te maken.
 
Dit heeft ook helemaal niks met AAS te maken.

Waarom denk je dat? Ik heb de pijn eerder ervaren, toen ik stopte met AAS ging de pijn weg. Na een aantal weken opnieuw begonnen en toen is dit gebeurt. Weet zeker dat het door de winstrol is ontstaan...
 
Na 2 dagen winstrol...
 
Waarom denk je dat? Ik heb de pijn eerder ervaren, toen ik stopte met AAS ging de pijn weg. Na een aantal weken opnieuw begonnen en toen is dit gebeurt. Weet zeker dat het door de winstrol is ontstaan...
Ok.
 
Vreemd dat je dan een jaar lang last houdt van 2 weekjes een paar tabletjes.
Alcohol? Andere medicatie?
 
Vreemd dat je dan een jaar lang last houdt van 2 weekjes een paar tabletjes.
Alcohol? Andere medicatie?

Klopt, snap er zelf ook niks van... Drink wel eens alcohol maar niet gehad tijdens de kuur. De pijn voelt best diep en straalt soms uit naar mijn linkerzij
 
Klopt, snap er zelf ook niks van... Drink wel eens alcohol maar niet gehad tijdens de kuur. De pijn voelt best diep en straalt soms uit naar mijn linkerzij

Je lever straalt niet uit naar je linkerzij volgens mij.

Je hoeft ook geen last te hebben door alcohol van tijdens je kuurtje. Kan ook van er voor komen.
Ben je gechecked op ontstekingen?
 
Je lever straalt niet uit naar je linkerzij volgens mij.

Je hoeft ook geen last te hebben door alcohol van tijdens je kuurtje. Kan ook van er voor komen.
Ben je gechecked op ontstekingen?

Ja ben gecheckt op ontstekingen. Heb ook meerdere echo's gehad waar niets op te zien was en mijn bloed is meerdere malen gecheckt met een goed resultaat.
 
En leverstijfheid gemeten?
 
en galstenen?
 
Ik heb precies dezelfde klachten. Na 1 week op 40 mg gezeten te hebben en het nog 1 week op 30 mg volgehouden te hebben, zal ik helaas moeten stoppen met de kuur aangezien de pijn niet weggaat. Inderdaad komt de pijn terug bij het opstaan. Het is een zeurende pijn en ik heb het idee dat het in mijn nieren zit, alhoewel het ook een uitlopende pijn vanuit andere organen kan zijn. Bij mij zit het aan beide kanten, hoewel de linkerkant het meeste pijn doet.

Nu is het zo dat ik in mijn leven wel veel gedronken heb en andere middelen heb gebruikt. Niet tijdens de kuur in ieder geval. Ik denk dat het een overgevoeligheid is van bepaalde organen bij het gebruik van orals. Maar ben er wel van overtuigd dat het een signaal is om ermee te stoppen helaas.

Kun je mij vertellen of de pijn nu weg is en of je wellicht de oorzaak weet?

grts
 
Vriend van mij heeft dit ook gehad en heeft nog steeds last van die steken soms! Allerlei onderzoeken gehad maar konden niks vinden..

Dus kijk er mee uit zou ik zeggen
 
Ik heb precies dezelfde klachten. Na 1 week op 40 mg gezeten te hebben en het nog 1 week op 30 mg volgehouden te hebben, zal ik helaas moeten stoppen met de kuur aangezien de pijn niet weggaat. Inderdaad komt de pijn terug bij het opstaan. Het is een zeurende pijn en ik heb het idee dat het in mijn nieren zit, alhoewel het ook een uitlopende pijn vanuit andere organen kan zijn. Bij mij zit het aan beide kanten, hoewel de linkerkant het meeste pijn doet.

Nu is het zo dat ik in mijn leven wel veel gedronken heb en andere middelen heb gebruikt. Niet tijdens de kuur in ieder geval. Ik denk dat het een overgevoeligheid is van bepaalde organen bij het gebruik van orals. Maar ben er wel van overtuigd dat het een signaal is om ermee te stoppen helaas.

Kun je mij vertellen of de pijn nu weg is en of je wellicht de oorzaak weet?

grts

Vriend van mij heeft dit ook gehad en heeft nog steeds last van die steken soms! Allerlei onderzoeken gehad maar konden niks vinden..

Dus kijk er mee uit zou ik zeggen
Nice topic bump na 3 jaar... :rolleyes:

TS is al sinds 4 jan 2016 niet meer online geweest...

Misschien is het hem toch fataal geweest :eek: kon t niet laten.. sorry :o
 
Hypochonders unite.
 
Ik heb na één anavar tabletje van 10mg te hebben genomen al 3 jaar een erectiestoornis :( Had een goed leven met veel seks en een vriendin etc. maar dit is nu allemaal verleden tijd.

Dus kijk uit jongens met die orals... Voordat het te laat is.
 
Back
Naar boven