AndroidHealthClinic

Pijn na standing calf raises

jojo_708

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is er iemand die na het doen van standing calf raises de dag erna ook last heeft van rode lijnen op zen schouders, het lijken wel gesprongen adertjes te zijn. En bestaat er een andere goeie oefening voor de kuiten?

eventueel kan je met je tippen in de incline leg press je kuiten ook trainen.

of gewoon niet b**chen.

eerste paar keer dat ik kuiten deed had ik ook pijn in m'n schouders.

eventueel kan je een handdoekje tussen je schouders en de machine doen.

ik heb elke keer na kuiten bloeduitstortingen op mn schouders, niks aan te doen.

toen ik nog fietste zat ik heel laag in mijn vet en stoeide ik met 280kg in 45gr legpress had toen telkens blauwe plekken op mijn wervels nu ik wat hoger in mjn vet zit heb ik daar geen last meer van. Moraal van het verhaal: Niet janken is gevolg van sterk worden:D

Haha niet janken idd. Dat word nog wat als je een fatsoenlijk gewicht staat te squatten (of bv. FrontSQ:D)

Dat word nog wat als je een fatsoenlijk gewicht staat te squatten (of bv. FrontSQ)
nou, inderdaad. dat wordt een feest dan. :D

doe eens calf raises met 1 been op een verhoging zodat je dieper kan zakken. Zware dumbbell in je hand, je been aan de kant van de dumbbell op de verhoging, andere hand pak je iets beet zodat je niet omvalt en aan de gang! prima oefening. (ohw enne.. vergeet dan ook je andere been niet natuurlijk. ;) )

DBSingleLegCalfRaise.gif

Is er iemand die na het doen van standing calf raises de dag erna ook last heeft van rode lijnen op zen schouders, het lijken wel gesprongen adertjes te zijn. En bestaat er een andere goeie oefening voor de kuiten?

Denk dat iedereen het wel heeft. Wat je ook eens kan proberen is wat andere shirtjes proberen. Bij de een heb ik het heel erg en bij de ander weer een heel stuk minder.

Ik heb het iedere keer op de calfraise machine.

nix aan te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dus het was gewoon een domme vraag:D

Heb er ook last van maar gaat gewoon terug weg...

Of zoek gewoon de zwaarste persoon in de gym, zet 'm op je rug en doe de ouderwetse maar goeie donkey raises!
Als je dan nog striemen hebt, ga je 'm slaan man.

ik train eigenlijk nooit kuiten (in ieder geval niet apart)...
ze hebben mij wijs gemaakt, je hebt ze of je hebt ze niet...

Terug
Naar boven