AndroidHealthClinic

pijn na testo gs

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
3 weken geleden ben ik begonnen met mijn kuur, deca testo, dianabol.

week 1, 500 mg testo enht en 200 mg duo deca en heb me toch een pijn gehad in mijn bil en een bult die zag je door mijn spijkerbroek heen niet normaal meer.
de duo deca was nieuw voor me en dacht dat ik daar zeker ff aan moest wennen, heb normaal nooit last van de test van gs.

week 2, 500 mg testo ent enht en 200 mg duo deca in mijn andere bil en opnieuw een hele dikke bult een erg veel pijn, dus ik schuif het weer op de deca.

week 3, om te weten waar ik last van had heb ik 200 mg deca in mijn linker bil gezet en 500 mg test enht en mijn rechter en wat denk je mijn rechter bil helemaal dik en nu nog erger dan de vorige keer.

het ligt dus aan de test enth van gs snap er niks van, nu heb ik gister de dosis verlaagt van de test tot 250 mg en heb een nieuw flesje aangebroken in de hoop dat het dan beter was en weer een dikke ontsteking en dit keer is het echt niet normaal ik kan niet eens zitten.

ik heb de spullen altijd bij de zelfde persoon weg en is nog nooit wat mee geweest en de spullen zien er ook goed uit.
ik heb het lot nummer zo niet bij de hand maar zodra het lukt zet ik het hier op.

zijn er meer mensen met dit probleem?
ik stop nu met de test van gs en heb nog wat andere test liggen om mijn kuur af te maken maar snap er niks van.

de duo deca is van hcl.

zelfde hier

Bij de Tren ace. van GS .Zowel ik als mijn maat grote bulten. Pijn kwam pas na 24 uur en gaf bij mij koortsverschijnselen en vocht in mijn been..

Was geen pretje..Elke keer bij maat een ei ter grootte van tennisbal...

en hoelang duurt het dat de pijn weer bij jullie weg is...? ik heb vorige week zaterdag winstrol geinjecteerd normaal is de pijn vrij snel weg maar ik kan nu bijna niet eens lopen en het is al bijna een week geleden :(

• Topic Starter Topic Starter
de pijn komt inderdaad wat later en de kortsverschijnselen komen me ook bekend voor.

heb wel vaker spullen van gs gehad en nog nooit ergens last van gehad snap niet hoe dit nou zo kan.

de pijn duurde de laatste keer bijna de hele week en de bult bleef ook maar zitten.

ja heb nu zelf ook gelijk een afkeer van gs maar het is bijna het enige wat ik kan krijgen dus is wel een probleem maar normaal ga ik ook erg goed op hun spullen, de dianabol bevalt me ook prima.

ik heb de winstrol ook van gg dus maakt eigenlijk niet veel uit als je nou gs of gg hebt ...maarja winstrol staat er om bekend dat het pijn doet aleen dit is niet leuk meer ik lijk wel een oud mannetje zo loop ik :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had vorige week 500mg Test E van GS geïnjecteerd en drie dagen krom gelopen, echt giga pijn in mijn rechter bil gehad. Op dinsdag j.l. de tweede gezet en op aanraden van Dr. Worf de vail voorverwarmd. Dat had ik eerder moeten weten, na de inject geen centje pijn meer gehad. Geen bult, geen stijf been, helemaal niets. Super!!!!! :D
,

ik heb een paar weken terug keer primo van GS gezet, voorheen nooit last gehad van pijnlijke spuitplekken, nu ging ik iedere keer na het zetten kapot van de pijn.

ik moest echt aan de pijnstillers en kon niet fatsoenlijk lopen, laat staan autorijden of een stoel uitkomen.

ik zal wel weer gruwelijk op mijn fl**ker krijgen doordat ik dit zeg, maar volgens mij zijn ze goed aan het kloten bij GS, want ik ben echt niet de enige met dit probleem, ik hoor links en rechts slechte verhalen over GS.

hou maar lekker oogkleppen op, ik ben niet gek en hoor vaak negatieve dingen de laatste tijd, ik stap lekker over.

kleine kanttekening; vorige keer ging ik wel lekker op de primo + var van GS.

Maar de afgelopen weken kreeg ik brute koortsaanvallen na het zetten van primo GS....ik durf wel te wedden dat het niet dezelfde primo was als die ik vorig jaar had. Het voelt gewoon heel anders.

Laatst bewerkt:
Probeer eens op een andere locatie te prikken,

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem maar dan in mijn bovenbenen :rolleyes:
Ik wisselde toen naar mijn billen voor een tijdje totdat de verdikking weer weg was.
Bij mij was het gewoon dat je tevaak op dezelfde plek injecteerd of in de buurt daarvan.

maar wat doen jullie nou alemaal aan de pijn ...(pijnstillers spierbalsems...?of iets anders )ik zak iedere keer door men been heen omdat die spier gewoon een opdonder heeft gehad ik hoop dat het snel over is

ja is pijnlijk die test van gs maar wel heel goed, ik smeer er tijgerbalsem op en werkt prima

confiance zei:
Ik had vorige week 500mg Test E van GS geïnjecteerd en drie dagen krom gelopen, echt giga pijn in mijn rechter bil gehad. Op dinsdag j.l. de tweede gezet en op aanraden van Dr. Worf de vail voorverwarmd. Dat had ik eerder moeten weten, na de inject geen centje pijn meer gehad. Geen bult, geen stijf been, helemaal niets. Super!!!!! :D
,

en hoe verwarm je de vail dan ?

ik zou niet iedere keer je vial voor verwarmen.

gewoon bij iedere injectie keer je mltjes in je spuit doen beetje extra lucht erbij inzuigen daarnaa met de opzuignaald even onder de hete kraan houden, dan de nieuwe injectie naald erop en injecteren maar, scheelt stukken pijn.

BTW. met GG nooit last gehad van pijnlijke plekken als ik op deze manier injecteer!

Ben nu aan mijn 6e vail Test E van GS bezig...geen centje pijn

Verder verdeel ik altijd de te injecteren ml's zo veel mogelijk over mijn lijf

AAJ zei:
en hoe verwarm je de vail dan ?

Het beste om je vial te verwarmen is om het 5min op de verwarming te leggen. Laat het even goed warm worden. In je handen of onder de kraan is te kort of afdoende om het op de goede temperatuur te krijgen IMO.

De enige keren dat ik pijn in een injectieplek kreeg was als ik na de injectie benen ging trainen of ik bewoog iets bij het injecteren..

Sommige hebben idd last van de Test E van GS. daarom mijn advies om het ook nooit alleen zetten maar bv met wat deca en het zal stukken minder of helemaal niet meer zijn! Ondanks de pijn die het bij sommige kan veroorzaken is de werking wel echt super!!!

Mr B.I.G., hoeveel mg raad je aan om er aan toe te voegen ???

Terug
Naar boven