Mars zei:
Loo gaat niet bij de pakken neer zitten.
philippe_no zei:
Hey Loo ben je dan toch door aan het gaan? Hoe ziet je kuurtje er dan uit?
Succes!
confiance zei:
Goed van je om de draad weer op te pakken na je vervelende avontuur. Je hebt een aardige klap gehad, respect voor je dat je het toch weer probeerd.
Ik heb even een paar weken rustig aan gedaan, wel gewoon door getraind.
Maargoed, ik had een hele planning, die kuur was precies gepland, zodat ik voor mijn tentamens klaar was met kuren, want keihard beuken en leren gaat niet samen bij mij. Daarnaast wilde ik de komende 10 weken nog ff flink bulken, en dan als een gek droog trainen voor de zomer. En m'n trainingsmaten zitten ook druk uit te oefenen omdat we tegelijk zouden kuren, en nu moeten zij gedwongen wachten op mij, aangezien je tegelijk moet kuren.
Dus naast het feit dat die mislukking maar in m'n hoofd bleef spoken tijdens trainen werd ik helemaal paranoia dat die hele planning in het honderd liep.
Ik heb gister 1ml test enth. van GG gezet, kijken hoe ik daar op reageer, ik was wel een beetje bang voor het slapen gaan

, maar dat is gewoon probleemloos gegaan, en volgende week begin ik gewoon weer overnieuw, maar dan met primo van GG.
wk 1-9 600mg primo (300mg E4D)
wk 1-9 250mg test enth. (125mg E4D)
wk 5-11 50mg var
mocht ik nou weer slecht reageren op die primo (wat me sterk lijkt), dan ben ik toch genoodzaakt om er een test only op 500mg van te maken, maar dan moet ik ff wat armidex bij bestellen.
ik hou jullie wel op de hoogte, thanx voor het medeleven in ieder geval