AndroidHealthClinic

pijn na testo gs

Mr. B.I.G. zei:
Sommige hebben idd last van de Test E van GS. daarom mijn advies om het ook nooit alleen zetten maar bv met wat deca en het zal stukken minder of helemaal niet meer zijn! Ondanks de pijn die het bij sommige kan veroorzaken is de werking wel echt super!!!

:banana: en daar gaat het om :D

AAJ zei:
het ligt dus aan de test enth van gs snap er niks van, nu heb ik gister de dosis verlaagt van de test tot 250 mg en heb een nieuw flesje aangebroken in de hoop dat het dan beter was en weer een dikke ontsteking en dit keer is het echt niet normaal ik kan niet eens zitten.

Hee daar.......
Neem eens een kijkje op mijn post over "pijn van testo" !!
Heb daar HET lotnummer neergezet waarvan ik ook zo'n pijn had (net als JOU)
Ik heb een andere gekregen want dat lotnummer bleek niet zo best te zijn!

Hoop dat je er wat aan heb

confiance zei:
Mr B.I.G., hoeveel mg raad je aan om er aan toe te voegen ???

Ja moet je ff kijken bro.! als je 1ml test e zet zou ik er ook gewoon 1 ml deca bij zetten, 2ml test/2ml deca etc je zult zien dat de pijn stukken minder zal zijn!!!

Mr. B.I.G. zei:
Ja moet je ff kijken bro.! als je 1ml test e zet zou ik er ook gewoon 1 ml deca bij zetten, 2ml test/2ml deca etc je zult zien dat de pijn stukken minder zal zijn!!!

Volgens mij deed de topicstarter dat al. Pas in week 3 heeft hij ze apart gezet, als ik zijn verhaal goed begrijp.

gister 1ml test enth. van GG gezet, ik voel er niks van, ik was bijna vergeten in welke bil hij nou zat.

En niet te vergeten die vervelende geilheid...die verdomde bijwerkingen ook altijd *zucht*

Loo zei:
gister 1ml test enth. van GG gezet, ik voel er niks van, ik was bijna vergeten in welke bil hij nou zat.

Goed van je om de draad weer op te pakken na je vervelende avontuur. Je hebt een aardige klap gehad, respect voor je dat je het toch weer probeerd. :thumb:

Mr. B.I.G. zei:

Op dit moment zet ik 2ml Test E van GS, heb er verder geen last van, maar mocht het toch vervelend gaan doen zet ik er wat Deca bij. Thanks Mr. B.I.G.

Loo gaat niet bij de pakken neer zitten.

Mars zei:
Loo gaat niet bij de pakken neer zitten.

philippe_no zei:
Hey Loo ben je dan toch door aan het gaan? Hoe ziet je kuurtje er dan uit?

Succes!

confiance zei:
Goed van je om de draad weer op te pakken na je vervelende avontuur. Je hebt een aardige klap gehad, respect voor je dat je het toch weer probeerd. :thumb:

Ik heb even een paar weken rustig aan gedaan, wel gewoon door getraind.

Maargoed, ik had een hele planning, die kuur was precies gepland, zodat ik voor mijn tentamens klaar was met kuren, want keihard beuken en leren gaat niet samen bij mij. Daarnaast wilde ik de komende 10 weken nog ff flink bulken, en dan als een gek droog trainen voor de zomer. En m'n trainingsmaten zitten ook druk uit te oefenen omdat we tegelijk zouden kuren, en nu moeten zij gedwongen wachten op mij, aangezien je tegelijk moet kuren.

Dus naast het feit dat die mislukking maar in m'n hoofd bleef spoken tijdens trainen werd ik helemaal paranoia dat die hele planning in het honderd liep.

Ik heb gister 1ml test enth. van GG gezet, kijken hoe ik daar op reageer, ik was wel een beetje bang voor het slapen gaan ;) , maar dat is gewoon probleemloos gegaan, en volgende week begin ik gewoon weer overnieuw, maar dan met primo van GG.

wk 1-9 600mg primo (300mg E4D)
wk 1-9 250mg test enth. (125mg E4D)
wk 5-11 50mg var

mocht ik nou weer slecht reageren op die primo (wat me sterk lijkt), dan ben ik toch genoodzaakt om er een test only op 500mg van te maken, maar dan moet ik ff wat armidex bij bestellen.

ik hou jullie wel op de hoogte, thanx voor het medeleven in ieder geval :thumbup:

:cool:

Laatst bewerkt:
Ik zal proberen het te voorverwarmen wnat dit is niet bets zo..:D

idd zou het voorverwarmen scheelt toch heel wat zit nu in men tweede week. en nog helemaal geen pijn gevoeld en het is ook test enth van GS.

Is wisselend per persoon, de 1 heeft er erg veel last van de ander voelt helemaal niks...!!!

Dieper injecteren wil ook wel eens helpen als je bijv met een 0,6 je spuiten zet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven