Fitness Seller

Pijnlijk naar injectie

Bezoekers in dit topic

rotteramert

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
28
Waardering
0
hallo allemaal

ik zit monenteel in een test e kuur (week 3 )en heb altijd wel veel last van ontzettende spierpijn .alleen deze keer is het echt niet normaal. mijn rechter bil is ontzettend opgezwollen en trekt het naar mijn been, en heb ik er een beetje koorts bij wat volgens mij duid op een ontsteking. heeft iemand van jullie ook wel eens last van gehad .ik ga er maar ff mee langs de huisarts . groetjes

ps de hardkloppingen waar ik eers last van had zijn verdwenen,gelukkig
 
als je spuitplek rood/paars wordt/is heb je een ontsteking..
het kan allicht geen kwaad om alvast wat onstekings remmers te nemen....
 
goed alles ontsmet? wat voor naald gebruik je?
 
neem in iedergeval ff paar nerofennetjes (min 600mg). helpt vaak tegen pijnlijke spuitplekken.
 
ja alles ontsmet met alcohol naalden zijn 0,8x40mm die zijn goed volgens mij
 
ja alles ontsmet met alcohol naalden zijn 0,8x40mm die zijn goed volgens mij

Je hebt toch niet de naald zelf ontsmet met alcohol (?), want dat is natuurlijk niet de bedoeling (aangezien je zegt "alles").
 
komma's gebruiken of deftige zinnen typen is hier wel geen overbodige luxe.
 
Jij hebt echt geen geluk met AAS, eerst hartkloppingen, nu dit.

Misschien effe naar je lichaam luisteren, en stoppen ?
 
heb je wel gechecked of je geen rommel spuit? ben je al iets aangekomen?
 
gebruik gg en dat werkt erg goed 2 maaten van mij gaan daar ook op en zijn naar 7 weken ong 7 kilo aangekomen dus daar ligt het niet aan . ikzelf zit in week 3 maar voel dat het er al aardig aan begint te komen goede pomp en dikke aders.maar ik ben vandaag ff naar de arts geweest en ja hoor een ontsteking dus pijnstillers en ontstekingsremmers gekregen en heb advies maar niet meer in mijn rechter bil te prikken .
 
dus je prikt volgens het boekje en toch een onsteking...
hmm hmm..
 
Ik heb et ook gehad 3x een ontsteking met gg. Gewoon iboprufen genomen voor bedtijd.
Werkt erg goed bij mij, was volgende dag gelijk een stuk minder.
Heb meer verhalen gelezen dat mensen sneller pijnlijke spuit plekken hebben met een ug
(gg) lab. Geloof ook dat Kriel mede daarom liever HG gebruikt.
 
ok dat zou ook nog kunnen heb ook nog galenika voor handen misschien kan ik die eens proberen om te kijken of dat beter is voor mij
 
Ik zit nu in week 9 en eerste keer dat ik zwaar last heb.
Sinds maandag last loop scheef en kan bijna niet zitten.
Dacht steeds als ik de verhalen las. Nou beetje overdreven.
Maar zwaar k*t dit. Dus voel met je mee.
 
Ik zit nu in week 9 en eerste keer dat ik zwaar last heb.
Sinds maandag last loop scheef en kan bijna niet zitten.
Dacht steeds als ik de verhalen las. Nou beetje overdreven.
Maar zwaar k*t dit. Dus voel met je mee.

Ook UG? of HG?
 
spuit je alles misschien wat te snel naar binnen?
 
als er meerdere mensen zijn die ontstekingen krijgen van een zelfde producent, dan zou je toch zeggen dat het toch niet helemaal goed bereid wordt?
en dat terwijl deze producent toch wel vaker de hemel in geprezen wordt.
sorry als ik dit verkeerd zie, maar ik schrik hier nogal van.
ik mag aannemen dat we allemaal wel heel goed ontsmetten voordat we een naald ergens insteken.
zou wel willen weten hoeveel mensen dit hebben gehad met een bepaald produkt van welk merk dan ook.
 
niks aan de hand met gg zet er redelijk wat van al voor een lange tyd nog nooit wat gehad!!!!!!!!!!!!!
Dus niet meteen dingen gaan suggereren
 
ik ben niet aan het suggereren, maar als ik dus van 3 mensen al lees dat deze problemen hebben met dit produkt dan wil ik daar graag van te voren iets over horen dan wanneer ik daar op de harde manier moet achter komen.
dus nogmaals ervaringen aub.
gg zou mijn eerst volgende kuur worden snap ie
 
Back
Naar boven