MuscleMeat

Pijnlijke injectie.

rafael25 zei:
Waarom neem je geen OMNADREN ...geen pijn of zo is bijna hetzelfde als SUSTANON

Gozer, omnadren is precies hetzelfde als sustanon qua werkende stoffen..en omdat jij geen last hiervan hebt wil dat natuurlijk niet zeggen dat niemand er last van heeft..

grten

dutch windmill zei:
Gozer, omnadren is precies hetzelfde als sustanon qua werkende stoffen..en omdat jij geen last hiervan hebt wil dat natuurlijk niet zeggen dat niemand er last van heeft..

grten

whowww herinner me dat nog goed elke keer 3 dagen koorts na een omna inject :o

Testo zei:
Pijn hoort en nou eenmaal bij op zijn tijd;ik heb pijn van GS,GG,Karachi en Aburain gehad dus het zegt allemaal geen moer.

Zegt idd allemaal geen moer, maar sommige mensen pakken dit weer aan als een reden om GS af te zeiken..

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Zegt idd allemaal geen moer, maar sommige mensen pakken dit weer aan als een reden om GS af te zeiken..
Onzin, ik heb alle merken Sustanon zowat al geprobeerd, afwisselend met goede en slechte resultaten, en een pijnlijke spier heb ik ook bij deze wel eens gehad, maar dat die pijn kon je vergelijken met een lichte spierpijn, die last van Supersus van GS, was echt een onsteking in de spier, met zwelling, warmte, stijfheid en ontzettend veel pijn, en dat tot 2 keer toe, precies dezelfde last.
Gister vervangen door de Sus van GG en nergens last van.

Testo zei:
De pijn komt van de test....die deca maakt niks uit want die doet nooit pijn.

Pijn hoort en nou eenmaal bij op zijn tijd;ik heb pijn van GS,GG,Karachi en Aburain gehad dus het zegt allemaal geen moer.

Klopt, ook ik heb weleens pijn van m'n injects maar niet in de mate zoals hier beschreven wordt. Je kunt pijn van een inject hebben, maar een week niet kunnen lopen of trainen noem ik geen gewone 'pijn van een inject' meer maar foute boel. Sustanon zorgt altijd voor wat meer irritatie bij het inbrengen maar zoveel dat je half mank loopt voor de rest van de week, nee, da's niet de bedoeling.

Patrick_ zei:
Onzin, ik heb alle merken Sustanon zowat al geprobeerd, afwisselend met goede en slechte resultaten, en een pijnlijke spier heb ik ook bij deze wel eens gehad, maar dat die pijn kon je vergelijken met een lichte spierpijn, die last van Supersus van GS, was echt een onsteking in de spier, met zwelling, warmte, stijfheid en ontzettend veel pijn, en dat tot 2 keer toe, precies dezelfde last.
Gister vervangen door de Sus van GG en nergens last van.

En wie zegt dat die zwelling, warmte, stijfheid en ontsettend veel pijn ligt aan GS? Zoals gezegd heb ik dit ook een keer gehad met GG test en vele andere met zowel HG als UG. Misschien lag het wel aan de naald, misschien bewoog je tijdens injecteren etc etc.

Er zijn te veel factoren om het gelijk op GS te schuiven vind ik dan..

Dr. Worf zei:
En wie zegt dat die zwelling, warmte, stijfheid en ontsettend veel pijn ligt aan GS? Zoals gezegd heb ik dit ook een keer gehad met GG test en vele andere met zowel HG als UG. Misschien lag het wel aan de naald, misschien bewoog je tijdens injecteren etc etc.

je begint je al als waardig moderator te gedragen door GS een handje boven het hoofd te houden.....

ik kan alleen voor mezelf praten (al heb ik ook voorbeelden van mensen uit mijn omgeving);

een keer of 4 met GS primo gezet, iedere keer dagen lang gruwelijke pijn gehad, overgestapt op primo GG, nu al talloze keren gezet en geen centje pijn.

let op, bovenstaand verhaal heeft dezelfde logica als onderstaand verhaal;

1 + 1 = 2

Nu kan het natuurlijk zijn dat ik al die 4 keren met GS niet goed heb verwarmd, niet goed heb ontsmet, de naald bewogen, mijn spier aangespant, een zenuw geraakt etc., en dat ik die andere 20 keer zetten met GG geluk heb gehad...maar ik denk het niet

Ik denk dat je niet koste wat kost GS hoeft vrij te waren van slechte productie Worf. Er zijn genoeg voorbeelden genoemd van mensen die de vergelijkingstest deden door eerst een flink aantal malen GS te shooten en daarna iets anders hebben geprobeerd. Nogmaals, (is al eerder gezegd door anderen) het zou leuk zijn als GS wat zou kunnen toelichten bij monde van een woordvoerder over de ontstane klachten.

BA verhoudingen kunnen verhoogd zijn, wie weet, ik weet het niet maar als er geluisterd wordt naar gebruikerservaringen en gereageert dan scheelt dat al een hoop. :)
GG luisterde naar de slechte winny-op-water ervaringen van mensen en trok meteen de schappen leeg, daar heb je als gebruiker een goed gevoel bij.

Loo zei:
je begint je al als waardig moderator te gedragen door GS een handje boven het hoofd te houden.....

Jammer dat je er zo over denkt, dit is namelijk verre van waar, ik post gewoon (net als jij) mijn bevindingen maar ik respecteer je mening.

DBC01 zei:
Ik denk dat je niet koste wat kost GS hoeft vrij te waren van slechte productie Worf. Er zijn genoeg voorbeelden genoemd van mensen die de vergelijkingstest deden door eerst een flink aantal malen GS te shooten en daarna iets anders hebben geprobeerd. Nogmaals, (is al eerder gezegd door anderen) het zou leuk zijn als GS wat zou kunnen toelichten bij monde van een woordvoerder over de ontstane klachten.

BA verhoudingen kunnen verhoogd zijn, wie weet, ik weet het niet maar als er geluisterd wordt naar gebruikerservaringen en gereageert dan scheelt dat al een hoop.
GG luisterde naar de slechte winny-op-water ervaringen van mensen en trok meteen de schappen leeg, daar heb je als gebruiker een goed gevoel bij.

Ik pleit GS ook echt niet vrij, het enige wat ik zeg is dat ik dit ook ervaren heb met GG en anderen dus ook met UG en daarom vind ik het weer makkelijk gezegd dat het wel weer aan GS zal liggen.

Uiteraard zijn die gebruikerservaringen wel typerend

Dr. Worf zei:
Jammer dat je er zo over denkt, dit is namelijk verre van waar, ik post gewoon (net als jij) mijn bevindingen maar ik respecteer je mening.

Ik pleit GS ook echt niet vrij, het enige wat ik zeg is dat ik dit ook ervaren heb met GG en anderen dus ook met UG en daarom vind ik het weer makkelijk gezegd dat het wel weer aan GS zal liggen.

Uiteraard zijn die gebruikerservaringen wel typerend

Het is nu tog wel zon beetje voor 1 ieder duidelijk dat GS zich tog eens achter de oren moet gaan krabben als je zo alle reacties de laatste tijd leest.

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:

Na de eerste pijnen ging ik ook niet ervan uit dat het aan de sus van GS lag, maar waarschijnlijk aan een verkeerde zet, maar toen na 2 dagen alle andere klachten erbij kwamen, begon ik te twijfelen, maar om een voordeel van de twijfel te nemen voor de mensen van GS, heb ik toch gewoon gezet in men andere been, en precies dezelfde klachten, dus durf er best van uit te gaan dat het aan de Supersus ligt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga nu week 4 in met mij Super Susto.
en ik merk er nog niet echt veel van?? normaal met sust. geil als boter :D
rode vocht kop, en last van nipples :D wat kan dit wezen? dat het nog tijd nodig
heeft om te werken. of dat het rotzooi is?

greetz

Laatst bewerkt:
Testo zei:
En proberen iets dieper te zetten is mn ervaring want ik zet ze ook in mn been maar gebruik nu een 0,6x30mm en druk em nog ff tikkie extra mn been in en heb geen centje last meer.
Zou je dan niet beter 0,8 x 40 kunnen gebruiken zit je nog dieper?

Terug
Naar boven