XXL Nutrition

Mega pijn na injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het grappige is dat ik er al vanaf mijn 12de in zit, ben nu 29, heb al deze jaren gelezen hier op het forum, de do's and donts, verder ben ik zelf mij nog steeds aan het ontwikkelen naar een betere en makkelijkere weg om het zo gezond mogelijk te houden en alleen aas te gebruiken, inmiddels 29 en 115kg bijna met een kleine %vetpercentage, ik eet niet maar ik vreet, ik zeur niet om pijn, en dan ben ik de debiel? Ik ben niet van de vriendjes politiek, ik doe me eigen ding, ik probeer het beste te zoeken dat voor mij werkt en tot nu toe ga ik nog steeds knallend voorruit, ik zal hier een van de grootste zijn, ik heb enkele grotere voorbij zien komen maar dit zie ik als voorbeelden, van hen leer ik. En dan ben ik de debiel? Haha sommige zouden in home videos moeten komen o dat ze niet trainen maar gewoon keihard de leukste proberen te zijn, dit is geen partij voor mij. Ik ben al grappig van mezelf dat hoef ik niet uit te laten blinken in een zielig teksje. Ik weet wat ik kan en wat niet, ik weet wat ik moet leren en wat ik on interessand vind. Misschien moeten sommige van jullie eens daadwerkelijk naar zich zelf kijken en eens zien hoe de stand van zaken is in hun eigen leven. Ik heb mijn eigen visie, mijn eigen doel, mijn eigen dingen en enigste wat ik hier doe is informatie winnen en mijn visie vertellen dat bij mij werkt. Dus nogmaals sommige van jullie moeten echt een leven zoeken want de meeste zitten hier met lullige opmerkingen voor de fun, hebben geen leven, of vervelen zich, denken dat ze de leukste zijn maar normaal commetaar geven aan beginners zonder ze meteen alle supplementen te laten proeven is voor de meeste nog lastig..
 
Yo Jair, graag jouw visie op bijgevoegde afbeelding. Hoe kan het dat zowel Azië als Afrika laag scoren?

8F060590-302C-4528-8FCE-277B4C81A0D4.png
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft iedereen een gespannen anus hier.
 
Het grappige is dat ik er al vanaf mijn 12de in zit, ben nu 29, heb al deze jaren gelezen hier op het forum, de do's and donts, verder ben ik zelf mij nog steeds aan het ontwikkelen naar een betere en makkelijkere weg om het zo gezond mogelijk te houden en alleen aas te gebruiken, inmiddels 29 en 115kg bijna met een kleine %vetpercentage, ik eet niet maar ik vreet, ik zeur niet om pijn, en dan ben ik de debiel? Ik ben niet van de vriendjes politiek, ik doe me eigen ding, ik probeer het beste te zoeken dat voor mij werkt en tot nu toe ga ik nog steeds knallend voorruit, ik zal hier een van de grootste zijn, ik heb enkele grotere voorbij zien komen maar dit zie ik als voorbeelden, van hen leer ik. En dan ben ik de debiel? Haha sommige zouden in home videos moeten komen o dat ze niet trainen maar gewoon keihard de leukste proberen te zijn, dit is geen partij voor mij. Ik ben al grappig van mezelf dat hoef ik niet uit te laten blinken in een zielig teksje. Ik weet wat ik kan en wat niet, ik weet wat ik moet leren en wat ik on interessand vind. Misschien moeten sommige van jullie eens daadwerkelijk naar zich zelf kijken en eens zien hoe de stand van zaken is in hun eigen leven. Ik heb mijn eigen visie, mijn eigen doel, mijn eigen dingen en enigste wat ik hier doe is informatie winnen en mijn visie vertellen dat bij mij werkt. Dus nogmaals sommige van jullie moeten echt een leven zoeken want de meeste zitten hier met lullige opmerkingen voor de fun, hebben geen leven, of vervelen zich, denken dat ze de leukste zijn maar normaal commetaar geven aan beginners zonder ze meteen alle supplementen te laten proeven is voor de meeste nog lastig..

Als ik jou tegen kom jonguh dan stomp ik jou autoraam eruit

tim-spetterend-1499794986.gif
 
Hahaha.

"Jij bent een mongool man"
"Nee jonguh jij zelf! Ben je 12 ofzo"
"Ik ben groter dan jij"
"Jij doet niet eens mee in je string staan in bruiningscreme, echt stom gast"
"Oh jij bent echt een sukkel ik gebruik al jaren AAS enzo jongeuh"
"Jij denkt in Afrika enzo is gek maar is niet, hier heb een pic gegoogled"

.... Als jullie de mensenheid beiden een plezier willen doen, gooi jezelf voor een trein aub.

----------------

Hoe dan ook, als shit fakking veel pijn doet, wss goed idee om een andere middeltje te nemen ;)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hahaha.

"Jij bent een mongool man"
"Nee jonguh jij zelf! Ben je 12 ofzo"
"Ik ben groter dan jij"
"Jij doet niet eens mee in je string staan in bruiningscreme, echt stom gast"
"Oh jij bent echt een sukkel ik gebruik al jaren AAS enzo jongeuh"
"Jij denkt in Afrika enzo is gek maar is niet, hier heb een pic gegoogled"

.... Als jullie de mensenheid beiden een plezier willen doen, gooi jezelf voor een trein aub.

----------------

Hoe dan ook, als shit fakking veel pijn doet, wss goed idee om een andere middeltje te nemen ;)

Hihi ik kan een samenvatting maken hoehoe. Spring je mee?
 
Yo Jair, graag jouw visie op bijgevoegde afbeelding. Hoe kan het dat zowel Azië als Afrika laag scoren?

Bekijk bijlage 436874

Omdat ik het daar ook niet over heb kerel je verdraaid dingen weer zoals ze niet zijn. Heb het over ziektes en aandoeningen ;) nogmaals lees beter mja.
 
Laatst bewerkt:
Yo Jair, graag jouw visie op bijgevoegde afbeelding. Hoe kan het dat zowel Azië als Afrika laag scoren?

Bekijk bijlage 436874

Je wil interessand doen? Lees dit maar, normaal zou ik zeggen man zak in de stront maar ik weet dat ik gelijk heb.

https://www.proud2bme.nl/Proud2B-eat/Schijf_van_Vijf_in_andere_landen


https://www.feeling.be/gezond/dit-zijn-de-10-gezondste-landen-ter-wereld

De laatste moet je ff de tijd voor nemen chef
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(17)30818-8/fulltext

Dan mag je zelf de link leggen
 
Met de test p die in de sust zit kan het ook zijn dat dit de oorzaak is.
PIP komt vrij regelmatig voor met test p.

Dit is de eerste keer dat ik sust gebruik ipv test dus zou heel goed kunnen. Maar is dat normaal dan dat je hele spier rood ziet nu al een week en het nog steeds zwaar pijnlijk is? En gaat je lichaam hier aan wennen?
 
Dit is de eerste keer dat ik sust gebruik ipv test dus zou heel goed kunnen. Maar is dat normaal dan dat je hele spier rood ziet nu al een week en het nog steeds zwaar pijnlijk is? En gaat je lichaam hier aan wennen?

Was geen pip volgens jou toch? Bij mij was pip na een weekje wel weg. Rood was het niet. Zwelling ook niet. Wellicht na laten kijken? Heb je de volgende inject al gezet?
 
de legendes vertellen dat dbb ooit een site is geweest met kennis, wijsheid en serieuze topics....

Mooie tijden waren dat.
Voordat gasten als onze kersverse forumdebiel de boel kwamen vervuilen.


Omdat ik het daar ook niet over heb kerel je verdraaid dingen weer zoals ze niet zijn. Heb het over ziektes en aandoeningen ;) nogmaals lees beter mja.

Gepost om 00.39

Je wil interessand doen? Lees dit maar, normaal zou ik zeggen man zak in de stront maar ik weet dat ik gelijk heb.

https://www.proud2bme.nl/Proud2B-eat/Schijf_van_Vijf_in_andere_landen


https://www.feeling.be/gezond/dit-zijn-de-10-gezondste-landen-ter-wereld

De laatste moet je ff de tijd voor nemen chef
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(17)30818-8/fulltext

Dan mag je zelf de link leggen

Gepost om 02.35

2 uur zitten googlen om een artikeltje te vinden.
1zzgc34.jpg
 
Omdat ik het daar ook niet over heb kerel je verdraaid dingen weer zoals ze niet zijn. Heb het over ziektes en aandoeningen ;) nogmaals lees beter mja.
Waar gaan die mensen dan aan dood op hun 50-60ste volgens jou?
 
Dit is de eerste keer dat ik sust gebruik ipv test dus zou heel goed kunnen. Maar is dat normaal dan dat je hele spier rood ziet nu al een week en het nog steeds zwaar pijnlijk is? En gaat je lichaam hier aan wennen?
Naar mijn weten is Sust een blend van 4 verschillende Testosteron esters.
 
Dit is de eerste keer dat ik sust gebruik ipv test dus zou heel goed kunnen. Maar is dat normaal dan dat je hele spier rood ziet nu al een week en het nog steeds zwaar pijnlijk is? En gaat je lichaam hier aan wennen?

Gooi het spul gewoon weg ouwe. Take your loss en schaf een ander merk aan. Je lichaam gaat er wrs niet aan wennen en al gaat het dat wel, is het je waard om 6 weken volledig mank te lopen?
 
Al gewisseld van batch?
 
Back
Naar boven