XXL Nutrition

Mega pijn na injectie

Bezoekers in dit topic

Het is meer dan dat. Been there. Als ik er een stootje tegenaan kreeg dan voel je dat wel.

Ja k ken het gevoel inderdaad, maar om dat dan met andere middelen tegen te gaan vind ik persoonlijk wat onzin, je kiest er tenslotte zelf voor dan oan je dit verwachten.. Als het makkelijk was en pijnloos dan was het peanuts inderdaad
 
Ja k ken het gevoel inderdaad, maar om dat dan met andere middelen tegen te gaan vind ik persoonlijk wat onzin, je kiest er tenslotte zelf voor dan oan je dit verwachten.. Als het makkelijk was en pijnloos dan was het peanuts inderdaad

Beetje vreemde logica, zeker van iemand die abnormale doseringen zet. In principe zeg je nu dat je sides moet nemen zoals ze zijn..
 
Beetje vreemde logica, zeker van iemand die abnormale doseringen zet. In principe zeg je nu dat je sides moet nemen zoals ze zijn..

Here we go again.. Nogmaals jullie weten niks over mij dus ga gewoon niet lullen kerel! Sides zijn er nu eenmaal bij, bv als je gek van tren wordt en niet kan slapen dan gaan jullie ook al middelen nemen om te slapen, als jullie niet naar de wc kunnen gaan dan grijpen jullie naar laxeer middel bewijze van.. dat is gewoon BELACHELIJK! zelfde met injectie pijntjes, jullie weten gewoon dat die eenmaal soms kunnen voorkomen en deze pussies zeggen dan ja je moet weer middelen gebruiken om dt tegen te gaan... Uuuhh wtf.. Kom op man.. Je weet toch dat de gezondse mensen met weinig lichaamsaandoeningen voorkomen in afrika en azie ;) en waarom is dat omdat deze mensen het GEZONDSTE ETEN en waarom door NATUURLIJKE PRODUCTEN, goedzo... grijp jij maar naar de middelen en raad dit iedereen maar aan, ik hou het lekker bij aas en gezond correct eten en ff doorbikkelen. Mocht je pijn hebben vaker pijn hebben van de zelfde vial dan gooi gewoon weg/je ruilt hem/of andere merk klaar. Peace out
 
Roidrage?

Je weet toch dat de gezondse mensen met weinig lichaamsaandoeningen voorkomen in afrika en azie

Ja want in Afrika en Azië benen ze niet allemaal middeltjes tegen pijntjes en het ongemakken (And lived to the ripe old age of died in childbirth)
 
Roidrage?



Ja want in Afrika en Azië benen ze niet allemaal middeltjes tegen pijntjes en het ongemakken (And lived to the ripe old age of died in childbirth)

Nee hoor haha zeg je dat tegen iedereen die ze woordje klaar heeft. Klopt omdat het bijna niet voor komt daar. Allemaal door natuurlijke en onbewerkte voeding en middelen... Maar goed. Mijn mening om on topic te blijven heb ik al gezegd en dat is en blijft mijn standpunt ;)
 
Here we go again.. Nogmaals jullie weten niks over mij dus ga gewoon niet lullen kerel! Sides zijn er nu eenmaal bij, bv als je gek van tren wordt en niet kan slapen dan gaan jullie ook al middelen nemen om te slapen, als jullie niet naar de wc kunnen gaan dan grijpen jullie naar laxeer middel bewijze van.. dat is gewoon BELACHELIJK! zelfde met injectie pijntjes, jullie weten gewoon dat die eenmaal soms kunnen voorkomen en deze pussies zeggen dan ja je moet weer middelen gebruiken om dt tegen te gaan... Uuuhh wtf.. Kom op man.. Je weet toch dat de gezondse mensen met weinig lichaamsaandoeningen voorkomen in afrika en azie ;) en waarom is dat omdat deze mensen het GEZONDSTE ETEN en waarom door NATUURLIJKE PRODUCTEN, goedzo... grijp jij maar naar de middelen en raad dit iedereen maar aan, ik hou het lekker bij aas en gezond correct eten en ff doorbikkelen. Mocht je pijn hebben vaker pijn hebben van de zelfde vial dan gooi gewoon weg/je ruilt hem/of andere merk klaar. Peace out

Ik weet alleen hetgeen wat jij hier los laat, zoals doseringen. Dat is ook het enige waar ik mij over uitlaat toch? Als iemand last zou hebben van pip en hiertegen ibu slikt is dat volgens jou een absolute no go. Tuurlijk, ik geef toe dat niets nemen beter voor de gezondheid is. Ik adviseer het ook aan niemand. Maar ik schilder mensen ook niet als pussy af als ze dit wel nemen. Niet iedereen is zo’n stoere vent als jij die door elk pijntje heen weet te trainen. En wat gaat een beetje ibu op tegen de shitload aan tren die jij zet??
Ja sides horen erbij, er zijn er genoeg die geen tren meer zetten omdat zij juist niet kunnen slapen. Grijp jij niet in bij acné, grijp jij niet in bij gyno?

Wat een lulverhaal zet je trouwens op over mensen uit Afrika en Azië. Zij eten het gezondst? Bro, zij vreten wat ze kunnen vreten. Of sommigen vreten helemaal niet.

Ik blijf toch lekker bij mijn standpunt, peace out? Ben je een puber ofzo?
 
A lot of haters
Ik weet alleen hetgeen wat jij hier los laat, zoals doseringen. Dat is ook het enige waar ik mij over uitlaat toch? Als iemand last zou hebben van pip en hiertegen ibu slikt is dat volgens jou een absolute no go. Tuurlijk, ik geef toe dat niets nemen beter voor de gezondheid is. Ik adviseer het ook aan niemand. Maar ik schilder mensen ook niet als pussy af als ze dit wel nemen. Niet iedereen is zo’n stoere vent als jij die door elk pijntje heen weet te trainen. En wat gaat een beetje ibu op tegen de shitload aan tren die jij zet??
Ja sides horen erbij, er zijn er genoeg die geen tren meer zetten omdat zij juist niet kunnen slapen. Grijp jij niet in bij acné, grijp jij niet in bij gyno?

Wat een lulverhaal zet je trouwens op over mensen uit Afrika en Azië. Zij eten het gezondst? Bro, zij vreten wat ze kunnen vreten. Of sommigen vreten helemaal niet.

Ik blijf toch lekker bij mijn standpunt, peace out? Ben je een puber ofzo?

Het geinige is, dat alles wat je opnoemt dat ik daarvan nog nooit last heb van gehad, gyno, acne, ect. en waarom omdat ik weet wat ik doe ;) ik zeg niet dat het een no go is kerel, wat ik probeer te zeggen is dat sommige alleen iets verder moeten kijken dan naar medicijnen en niet lukraak bij iedere, slaap probleempje, bij iedere pijntje een pilletje moeten gaan nemen, maar goed dat is mijn mening en mijn ervaring tot dat gene wat ik nu ben ;) shit load of tren haha sorry hoor maar als jij conclusies gaat trekken en meteen gaat denken dat ik dit 24/7 doe year in and out dan moet je eens beter naar jezelf kijken en naar mij kijken ;) hopelijk zie ik je op sapcup als toeschouwer, want ik loop daar straks ook rond met me "shitload" haha. In azie en afrika eten ze vooral onbewerkt eten, vers eten, gebruiken ze natuurlijke medicijnen de oudere bevolking en deze zijn kern gezond, daaruit wordt in studies en onderzoeken wel beduiden geconcludeerd dat dat gene wat zij zich hebben aangeleerd dat dit een positief effect heeft op het menselijk lichaam. Doe je google maar eens open, leef je wat meer in over voeding van nu, voeding van vroeger, bekijk de verschillen en kom dan later bij me terug want je weet het niet, je weet niks over mij, je trekt alleen conclusies wat je hier leest, als je dan zonodig iets negatiefs over mij wil zeggen dan mag je dat ook zeggen maar dan geef ik je op bij de fabeltjes krant. Lachwekkend dit sorry dat ik dit zeg, maar de bodybuilding wereld is zo veranderd. Kijk naar de supplementen die ze nu hebben en die ze vroeger hadden, het aantal sterf gevallen is nu hoger dan dt het vroeger was en waarom. Ask yourself ;)
 
Ik weet alleen hetgeen wat jij hier los laat, zoals doseringen. Dat is ook het enige waar ik mij over uitlaat toch? Als iemand last zou hebben van pip en hiertegen ibu slikt is dat volgens jou een absolute no go. Tuurlijk, ik geef toe dat niets nemen beter voor de gezondheid is. Ik adviseer het ook aan niemand. Maar ik schilder mensen ook niet als pussy af als ze dit wel nemen. Niet iedereen is zo’n stoere vent als jij die door elk pijntje heen weet te trainen. En wat gaat een beetje ibu op tegen de shitload aan tren die jij zet??
Ja sides horen erbij, er zijn er genoeg die geen tren meer zetten omdat zij juist niet kunnen slapen. Grijp jij niet in bij acné, grijp jij niet in bij gyno?

Wat een lulverhaal zet je trouwens op over mensen uit Afrika en Azië. Zij eten het gezondst? Bro, zij vreten wat ze kunnen vreten. Of sommigen vreten helemaal niet.

Ik blijf toch lekker bij mijn standpunt, peace out? Ben je een puber ofzo?

Dyslectie? Nee ik ben jong van geest
 
1250mg test p.w
1000mg tren p.w
150mg oxy e.d
50iu e.d 4weken
Dianabol 100mg e.d had ik nog over

Negative Effects:
heel veel zweten maar egt heeeel veel zelfs met tshirt en tijdens trainen een hoodie dan is het alsof ik een kraan heb opengezet, snachts zweten zoveel dat het matras nat is en ik het moest omdraaien. Maagzuur tijdens alle bezigheden ook tijdens slapen.
Last van ogen gedurende kuur, last van stemmingswisselingen, buikpijn, stoelgang anders, super vettige huid, haargroei stukkens sneller met name vaker scheren op benen ect.
Heel snel buiten adem, drukkend gevoel op borst.

Positive effects:

Power als een beer trust me heel veel kracht toename, mooier fysiek door de tren, als ik eenmaal traint wou ik niet meer stoppen, overal een grote pomp, aderen die overal zichtbaar worden en ze ziet kloppen/pompen. Sex was niet te stoppen grote pomp met weinig inhoud haha.

Met deze kuur heb ik goede kwaliteit spieren opgebouwd, het lijkt hoe ouder ik wordt hoe massiever en compacter me spieren wat worden, vocht gehalte is het zelfde gebleven.

Zou ik het nog eens doen.

Hell Yeah.

Ik hoef geen gr wit, doe mij maar 1gr tren to feel like a god


Nee je hebt geen last van sides want je weet wat je doet.

Wel grappig dat je zoveel gear nodig hebt voor een c wedstrijdje.

Op de rest van je diarree wil ik niet eens meer reageren, geen zin om poep te praten. Pz out mattie
 
Nee je hebt geen last van sides want je weet wat je doet.

Wel grappig dat je zoveel gear nodig hebt voor een c wedstrijdje.

Op de rest van je diarree wil ik niet eens meer reageren, geen zin om poep te praten. Pz out mattie

Blije ik ga niet mee doen grapjas waaruit cuncludeer je dat nou weer echt waar staat nergens dat ik MEEDOE of dat ik uberhaubt wedstrijden GA doen.. Verveel je je ofzo zoek een leven man damn boii get a life
 
Blije ik ga niet mee doen grapjas waaruit cuncludeer je dat nou weer echt waar.. Verveel je je ofzo zoek een leven man damn boii get a life


hopelijk zie ik je op sapcup als toeschouwer, want ik loop daar straks ook rond met me "shitload" haha.

Nu snap ik je knullige schrijfstijl pas, je bent mij aan het bedreigen :haar: nou dat is niet lief :(

boii:hahaha:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Nu snap ik je knullige schrijfstijl pas, je bent mij aan het bedreigen :haar: nou dat is niet lief :(

boii:hahaha:
Kerel je hebt geen benul wat je zegt, ga leven zoeken als je je hierdoor al bedreigd voeld dan vraag ik me af of je wel met kinderen kan omgaan die hebben nog een grotere mond dan ik. Wat ik wil zeggen is dt ik daar ook rondloop als een van de grootste hopelijk dat bedoel ik, dus als ik jou zou tegen komen kijk ik naar jou en zie ik dat je kleiner bent als mij, precies zoals je nu praat, precies zoals ik weet n precies zoals je niet eens correct leest wat ik typ dat zegt gewoon al genoeg.. Get a life man. Ga pip krijgen en neem spullen voor tegen de pijn. Ik zal opletten als ik je een schouderklopje geef, dont cry dan eh
 
Ow ik moet komen kijken naar hoe groot je bent, maar je doet niet eens mee? Gekkie.
 
Back
Naar boven