AndroidHealthClinic

pijnlijke schijf in gluteus van test prop.

GS wordt de laatste tijd op dit forum wel erg afgezeken :mad:

Ik gebruik al een paar jaar spullen van GS, en ja ook de test prop, en heb hierbij weinig problemen ondervonden.
Natuurlijk heb ik weleens een schijf in mijn bil of been, natuurlijk zijn er produkten waarop ik niet goed reageer of mezelf niet best bij voel(test Enthate).

Maar over vervuilingen, etc heb ik nooit te klagen gehad.
Mijn mening is dat de spullen van GS gewoon goed zijn en over andere UG labs heb ik geen mening, en ga daar ook geen mening over geven.

Dus laat een ieder die ZELF GEEN ervaring heeft met produkten van welk UG lab dan ook zijn bek een keer houden

inVorm zei:
Hij heeft de normale procedure gevolgd voor het injecteren, ik heb geen reden daar aan te twijfelen. Het enige wat hij zegt niet gedaan te hebben is de inject plaats ontsmet te hebben met alcohol voor het spuiten. Ik heb zelf toen ik bij de chirurg was gevraagd of daardoor een bacterie mee kan komen maar hij zei mij toen dat die kans (heel) klein is.
Overgins zegt die gozer zelf wel dat hier de fout ligt, dus ik vind het best hoor, laat ik GS het voordeel van de twijfel geven.

Je moet zelf denken van een UG lab wat je vind en gebruik van een UG lab waar jezelf 100% achterstaat.

Maar laten we niet zonder enige vorm van direct bewijs gaan roepen dat een lab slechte spullen op de markt zet. :)

MrJ zei:
En dat abces komt dus 100% door GS spul. Niet door het feit dat hij niet alles 100% ontsmet heeft alvorens te injecteren, niet door het feit dat hij misschien dezelfde naald voor het opzuigen ook gebruikt om te injecteren en ook niet gewoon door domweg botte pech?

Knap dat je dat weet. :)

Ik als leek zal dit wel niet weten maar moet je dan verschillende naalden gebruiken? eentje voor het opzuigen v.h spul en een andere voor het injecteren?
Klinkt ergens wel logisch btw :)

Is net weer wat schonen allemaal. :)

En buiten dat, de naald is een stuk botter als je hem dus al hebt gebruikt om de AAS op te zuigen. Je stoot altijd wel even ergens tegenaan.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Kerel,
Het lijkt erop of iedereen elkaar napraat dat GS vervuilde producten heeft, maar er is nog 0,0 direct bewijs gepost in de vorm van een foto oid.

dit geld niet voor mij bro,

die maat van mij heeft gewoon een slechte ervaring met de test prop van GS, en rond dezelfde datum vind ik een soortgelijk verhaal op een ander forum.

Er zijn tig factoren die kunnen meespelen aan een pijnlijke spuitplek/ontsteking.

ik post hier alleen een ervaring met dit middel, daar is dit forum toch voor; het delen van kennis, het posten van zowel positieve als negatieve ervaringen, zodat we van elkaar kunnen leren.

Ik heb er 0.0 belang bij om een of ander merk af te gaan lopen kraken dan wel de hemel in te prijzen, dus het hoeft ook niet zo te zijn, dat er op ieder commentaar op GS een tegenargument gegeven wordt van;
"ja post maar bewijs, met andere woorden; jullie proberen GS de grond in te boren en liegen maar wat".

Ik ben ****ing blij dat er zoiets als GS bestaat, maar ik word het een beetje zat dat er een aantal mensen meteen de verdediging in gaan als het om GS gaat, en meteen de hand boven het hoofd houdt.

Ik, en mij mij nog een aantal, posten hier gewoon objectieve ervaringen, zonder iets of iemand te veroordelen...die conclusie mag ieder voor zichzelf trekken.

Ik heb persoonlijk nog nooit last gehad met pijnlijke prop. injecties

Ik had het na al de verhalen wel verwacht, maar het is uitgebleven.

Was trouwens geen propionaat van GS, maar dat zal niet veel moeten uitmaken denk ik.

inVorm zei:
Hij heeft de normale procedure gevolgd voor het injecteren, ik heb geen reden daar aan te twijfelen. Het enige wat hij zegt niet gedaan te hebben is de inject plaats ontsmet te hebben met alcohol voor het spuiten. Ik heb zelf toen ik bij de chirurg was gevraagd of daardoor een bacterie mee kan komen maar hij zei mij toen dat die kans (heel) klein is.
Overgins zegt die gozer zelf wel dat hier de fout ligt, dus ik vind het best hoor, laat ik GS het voordeel van de twijfel geven.

Je hoort het niet voor niets te ontsmetten he. Als hij dit niet heeft gedaan zou ik eerder daaraan denken dan vervuilde spulletjes.

Ik snap sowiesow de lol niet van om de dag pijnlijke injecties zetten, pak gewoon lekker 1 keer per week een pijnloze enanthate.

endymion zei:
Je hoort het niet voor niets te ontsmetten he. Als hij dit niet heeft gedaan zou ik eerder daaraan denken dan vervuilde spulletjes.

Ik snap sowiesow de lol niet van om de dag pijnlijke injecties zetten, pak gewoon lekker 1 keer per week een pijnloze enanthate.

tja kerel, voor sommige middelen zal je nou eenmaal vaak moeten zetten.

En als je een bepaald doel of een kuurtje hebt verzonnen kom je er soms niet onderuit om korte esthers te nemen.

MrJ zei:
Kerel,

Als je dit soort uitspraken niet kan onderbouwen met foto's of keihard bewijs zou ik je willen verzoeken deze voor je te houden.

DW heeft het laatst ook al verzocht. Het lijkt erop of iedereen elkaar napraat dat GS vervuilde producten heeft, maar er is nog 0,0 direct bewijs gepost in de vorm van een foto oid.

Een foto??? en dan? ik vind dat wel knap dat jij op een foto kan zien of een vial met prop vervuild is of niet

Deli

Deli Oguz zei:
Een foto??? en dan? ik vind dat wel knap dat jij op een foto kan zien of een vial met prop vervuild is of niet

Deli

Als er beweerd wordt dat er haren in drijven wil ik graag een foto zien. Maar dat was een verwijzing naar eerdere gevallen.

Terug
Naar boven