AndroidHealthClinic

Pijnlijkste plek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick1997

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
44kg
Hoi hoi iedereen,

Ik zou graag willen weten hoe je iemand het best, veel pijn kan doen. Dit doe ik uit verdediging omdat iemand uit me klas me de hele tijd slaat, schopt enzo. Hij is best stevig gebouwd en ik.. niet :S. Dus waar kan ik hem het best pijn doen, en hoe?

Ik wist niet waar ik dit moest zetten. En omdat dit toch meer vechten is koos ik maar om het hier te doen.

Alleen je signature verraad al dat je ecto bent, dan ook nog je falende post. Jonge ecto!

Hoi hoi iedereen,

Ik zou graag willen weten hoe je iemand het best, veel pijn kan doen. Dit doe ik uit verdediging omdat iemand uit me klas me de hele tijd slaat, schopt enzo. Hij is best stevig gebouwd en ik.. niet :S. Dus waar kan ik hem het best pijn doen, en hoe?

Ik wist niet waar ik dit moest zetten. En omdat dit toch meer vechten is koos ik maar om het hier te doen.

Pak 'm in zn kont

Als je niet hard kunt slaan moet je hem goed op zijn oogkast weten te slaan, had daar ooit een afgstandsbediening oplaten vallen van 20 cm hoogte en had 1 maand een blauw oog.

Staat hij mooi voor schut. Kans is wel dat hij je dan terug pakt, maar dat is sowieso.

Gewoon in the nuts knul, dan krijg je zelfs de grootste beer huilend tegen de grond.

Ik spreek uit ervaring.;)

op het gezicht zoiezo.
wat kan je gebeuren je wordt nu ook al geslagen en geschopt?
als je hem slaat krijg je misschien iets meer maar hij kan ook ophouden ;)
probeer het op je bokszak tegen een gezichtje ofzo!
knallen! maak wel een foto voor als die ligt of als die een plek op ze face heeft !

Hoi hoi iedereen,

ballen.

Op zijn kippenborst meppen (waar dat gat zit), zijn neus, ogen met een naald inprikken, ballen inderdaad, koude oren en voeten, tanden eruit trekken met een tang, nagels eruit trekken met een tang, zijn vingers eraf knippen met een sigarenknipper, de onderkant van zijn voeten versieren met stikstof...

http://www.youtube.com/watch?v=IYl0uLrXP7U

Google " krav maga " voor goede tips. ;)

Ik doe al een tijd aan MMA, train dus verschillende diciplines maar ik vind de 'knee to de body' het pijnlijkst. Pijnlijker dan gewoon een klap in m'n gezicht, wat vaker gewoon een doffe klap is en that's it!

Go get 'em boy! :)

Zoals eerder gezegd zijn de nuts erg pijnlijk.
Twee vingers achter iemand zijn kaak drukken, net onder de oorlel doet ook flink pijn als je echt door duwt.

sla hem op ze kin. Is die gelijk knock out

Duim onder kin, wijsvinger en middelvinger in een oog. Zet je been achter zijn been en duw hem op de grond. Toch wel een van de beste moves. Niet omdat het zo supereffectief is. Maar het belangrijkste in bijna vecht situaties is intimideren. Plus dat je niets beschadigt voordat het echt nodig is.

Straight right on the button.

Neem gewoon een keukenmes mee naar school toe en begin er mee te zwaaien als die je schopt of slaat. Of nog beter vermink hem ermee als je echt stoer wilt zijn!

Hoi hoi iedereen,

Jij hebt echt een probleem met jezelf hè?
Eerst over je zelf vertrouwen geloof ik en nu weer dat je iemand wil whacken.
bij elke post van je die ik lees van je, geloof ik steeds meer dat je òf heel zielig bent, òf een kloontje, òf gewoon een grappenmaker die aandacht wil, dus heel zielig.

Mushroom stamp in zn gezicht, en als ie neer is T-baggen midden in de klas.

Of mijn fav, doe een wedgie bij hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven