Fitness Seller

Pindakaas?

Ik denk dat ik wel iets van 400g pindakaas per week eet;)

D-d-ddo- Dont Believe The Hype!

Ik eet altijd pindakaas zonder suiker, is toch beter voor je

Pindakaas is zeker prima voor massa, veel eiwitten, veel gezonde vetten. Let wel op dat je niet teveel binnenkrijgt.
Ik neem altijd een flinke eetlepel pindakaas en smeer dat tussen twee plakjes Friese roggebrood. Een eetlepel vind ik voldoende voor een dag, je kan eventueel nog een eetlepel tussendoor smikkelen

de vraag die mij alleen rest is hoe krijgen jullie pindakaas binnen? ik vind pindakaas enorm zoutig... of is dat het verkeerde merk dat ik koop?

Laatst bewerkt:
Ik heb een gesigneerde foto van Ed van Amsterdam waar het volgende opstaat:
Beste ......., geloof me pindakaas helpt!
;)

Gr.

weetje wat het met mensen is, ohw is het goed nou dan gaan we dat de hele dag door eten. Combineren mensen, vroeger trokken we ook geen pot pindakaas uit de boom en aten we voor de rest niks meer. Uit alle bronnen moet je je voedingstoffen halen.
Ik weet het het is lastig niet iets voor gekauwd krijgen of de hype volgen, maar hey probeer het maar eens ;)

de vraag die mij alleen rest is hoe krijgen jullie pindakaas binnen? ik vind pindakaas enorm zoutig... of is dat het verkeerde merk dat ik koop?

Nou, op de eerste plaats.....probeer pure pindakaas te kopen....dit zal alleen lukken in een natuurwinkel....
Daar heb je weer twee soorten:
Met toegevoegde plantaardige olie of zonder....
Voorkeur: zonder
Laatste stap: met zeezout of zonder zeezout, ook dat kan....
Verschillende merken zijn er.
Ik heb nu het merk:
Horizon en had hiervoor: Terrasana. Beiden zijn zonder zeezout, pure pindakaas...
Je betaalt dan ongeveer 2,50euro voor 500g. Het is duurder, maar wel gezonder....

Weet iemand in welke winkel in België ik pindakaas kan kopen?

Heb al een paar winkels afgezocht en niks gevonden..

Colruyt, okay, gb, eigenlijk overal

Normaal gezien bij de potten choco ed

Probeer ook eens speculoospasta van Lotus, yummie, yummie :D

vind die van de colruyt (Davina) niet zo goed
dan is die van de gb of carefour (jack klijn) beter

Idd die van de colruyt is neit zo lekker.
Ik heb nu Skippy peanutbutter (creamy en chunky flavor), gevonden in een nederlandse supermarkt.
Mss later eens die powerbutter proberen

Pindakaas is zeker prima voor massa, veel eiwitten, veel gezonde vetten. Let wel op dat je niet teveel binnenkrijgt.
Ik neem altijd een flinke eetlepel pindakaas en smeer dat tussen twee plakjes Friese roggebrood. Een eetlepel vind ik voldoende voor een dag, je kan eventueel nog een eetlepel tussendoor smikkelen

1 lepeltje pindakaas? .....jezus doe maar zuinig hoor :roflol:
je wordt echt niet dik van 80 gram pindakaas per dag als je de rest van je voeding daar op afstemt

Terug
Naar boven