Fitness Seller

Shocking News Pitbulls bijten testikels baby af

Wil pitbull eigenaren niet over 1 kam scheren maar er zijn natuurlijk wel onevenredig veel aso's die zo'n 'stoer' beest aanschaffen. Vaak aso's die verder wel goed zorgen voor zo'n beest, dus daar zal het niet aan liggen. Maar er blijven dan helaas nog figuren over die niet begrijpen dat een klein kind en twee pitbulls in een kamer geen handige combinatie is als er niemand bij is. Maar dat geldt net zo goed voor twee honden van een ander ras, kinderen en honden kan je gewoon beter niet alleen laten als ze bij elkaar in 1 ruimte verblijven.

het wachten is op aimee

Ik vind het allemaal een beetje makkelijk gezegd, je weet nooit waarom en hoe.
Het kan allemaal in een paar seconden gebeurd zijn, mss dat die vrouw even haar inlegkruisje moest verversen.. is het dan zo vreemd dat ze even die kind alleen laat.. zouden jullie dat kind dan meenemen voor elke wissewasje?

Beter zeg je dat je geen kinderen moet nemen als je pitbulls hebt en vice versa.

Het blijven honden en die kan je nooit voor 100% vertrouwen en 2 samen al helemaal niet. Dus idd nooit kinderen bij honden alleen als je er voor 100% zeker van wilt zijn dat er niks gebeurd. (uiteindelijk ieders eigen verantwoording)

kwalijke zaak dit.
als moeder laat je je kind niet alleen met een hond.
beest kan nog zo lief zijn, er kan altijd iets gebeuren waardoor het fout gaat.

ik denk ook niet dat de honden de baby zelf iets aan hebben willen doen. je hoort wel vaker dat honden gek worden van een poepluier en deze willen opvreten. dat zal in dit geval denk ik ook de oorzaak zijn. het word alleen gevaarlijk als die luier nog aan het kind vast zit. dit is dus waarschijnlijk geen zaak van 2 zeer aggresieve pitbulls. erg zielig dus ook dat ze afgemaakt zijn.

Pit Bulls zijn goede beesten mits goed opgevoed.

Honden en kinderen gaan gewoon niet samen, zelf geen chiwawa, bijwijzevan.

Heb het hebben van honden in huis altijd al vreemde gewoonte gevonden.
Honden heb je op een boerderij of een landgoed, niet in huis in de stad oid.

En waar baseer je dat op? Zonder dat het vreemd zou zijn kan je dus alleen een hond of honden hebben als je op een boerderij/landgoed woont zonder kinderen. Klinkt logisch............:nope:

:rolleyes:Het is toch algemeen bekend dat je honden NIET met een kind achter moet laten... laat staan 2 pitbulls

En waar baseer je dat op? Zonder dat het vreemd zou zijn kan je dus alleen een hond of honden hebben als je op een boerderij/landgoed woont zonder kinderen. Klinkt logisch............:nope:

Zeg niet dat het niet mag, een persoonlijke mening.
Een hond hoort niet in de stad, dat vind ik.

er m.. baby en testikels? Die zijn toch nog niet ingedaald bij een baby? :P

Zeg niet dat het niet mag, een persoonlijke mening.
Een hond hoort niet in de stad, dat vind ik.

Dat veranderd de zaak alweer maar in de landelijke gebieden staan ook kleine huizen.
Als de hond maar genoeg aandacht krijgt en z'n energie buitenshuis kwijt kan. Maar idd ieder zijn eigen mening.

Jongens bron is telegraaf.nl!!! de telegraaf!!!

Wil pitbull eigenaren niet over 1 kam scheren maar er zijn natuurlijk wel onevenredig veel aso's die zo'n 'stoer' beest aanschaffen. Vaak aso's die verder wel goed zorgen voor zo'n beest, dus daar zal het niet aan liggen. Maar er blijven dan helaas nog figuren over die niet begrijpen dat een klein kind en twee pitbulls in een kamer geen handige combinatie is als er niemand bij is. Maar dat geldt net zo goed voor twee honden van een ander ras, kinderen en honden kan je gewoon beter niet alleen laten als ze bij elkaar in 1 ruimte verblijven.

Ben ik geheel met je eens Eric, zie ook vaak gasten lopen met halterhempje aan 15-16 jaar 45kg, kinderwagen met een b*ch er achter met petje op, dikke Staff. met brede halsband met pinnen er op, nou de rest raad je al.

CALIFORNIE - Een zes maanden oud jongetje is op gruwelijke wijze verminkt door twee pitbulls, waarmee hij door zijn moeder in één kamer was achtergelaten.

De baby zat thuis in Californië vastgegespt in zijn stoeltje, in een kamer waar ook twee pitbulls rondliepen. Zijn moeder en haar vriend bevonden zich op het moment van het tragische ongeval in een andere kamer van het appartement, melden Amerikaanse media.
Plotseling vielen de honden de weerloze baby aan. Ze beten zijn luier aan stukken en daarbij ook de testikels van het kind af. Het jongetje werd naar het ziekenhuis gebracht, maar zijn geslachtsdelen konden niet meer gered worden.
Het slachtoffertje is voorlopig opgevangen door de kinderbescherming. De moeder, de 22-jarige Carrie McKinney, riskeert een veroordeling voor verwaarlozing. De twee pitbulls zullen afgemaakt worden.

Bron[telegraaf.nl]

Wie zijn er nou schuldig?

Goh die wisten natuurlijk dat als zij gingen ketsen dat ze die pitbulls niet erbij moesten hebben, want die ballen van die vriend zijn natuurlijk veel smakelijker en voller.. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik geheel met je eens Eric, zie ook vaak gasten lopen met halterhempje aan 15-16 jaar 45kg, kinderwagen met een b*ch er achter met petje op, dikke Staff. met brede halsband met pinnen er op, nou de rest raad je al.
Dat is zo'n beetje het beeld dat ik hierbij ook heb.

amerika bullshit verhaal. waarom zouden die pitbulls alleen in zijn pilletje bijten en niet in de rest van zijn lichaam??? verhaal lijkt me broodje aap.

Inderdaad. Het wordt weer zomer en dan moeten de bijtincidenten weer in de krant. verzonnen of niet.

Pitjes hebben nu eenmaal een slechte naam. En het gros van het volk is nu eenmaal niet zo slim om zelf op onderzoek uit te gaan.

Die heeft geen pitbull maar een Engelse Staff. Ik heb een Amerikaanse Staff als je de geschiedenis weet, weet je ook dat die ergens anders voor gefokt zijn;)

:rolleyes:Het is toch algemeen bekend dat je honden NIET met een kind achter moet laten... laat staan 2 pitbulls

Het is ook bekend dat je, je vriendin niet met 2 andere jongens alleen moet laten. Laat staan met twee nieuwe Nederlanders. o ben ik nu aan het discrimineren klopt net als jij.

ben ik de enige dit een benauwd gevoel kreeg bij het lezen van..? :angstig:

t ligt compleet aandege die de honden op voedt , ik zelf heb ook een engelse staff en als hij ergens zachtjes mee is zijn het wel kinderen. het is net als anabolen het wordt over een kam geschoren, compleet negatief neergeset door de media, ongeacht of iemand er verstandig mee omgaat of niet het blijft in de ogen van een leek tog negatief :(

Terug
Naar boven