MuscleMeat

Plaats hier gabberfilmpjes, goeie ouwe tijd

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
ik trap af:

[Link niet meer beschikbaar]

whahahaha, prachtig! wat een apen ook :roflol:

haha lol :D

niet mijn ding, maaaar om nog even een eerder topic aan te halen over de combi metal en gabber (recentelijk), het eerste filmpje zo rond 3.45 : de melodie is de lead van 'for whom the bell tolls' van Metallica. :D (album Ride the Lightning, nummer 3)

GABBER 4 LYPHE :bow: :bow: :bow:
hardcore isnt a fashion its way of living

wahahaha wie geeft die mensen wat kauwgom.

damn...hoe belachelijk kan iemand zich maken...dit is nog erger dan de jumpertjes van tegenwoordig... om nogmaar van de "muziek" te zwijgen...

nouja,ieder z'n ding zeker...

wat lusiter jij dan "ironmike86"

Housetime is anytime, and anytime is housetime :beerbang:

Ik heb hier nog een DVDrip van 10 jaar thunderdome. 1992-2002, als iemand een server weet ofzo waar ik het kan uploaden tell me.

Guillermo zei:
Housetime is anytime, and anytime is housetime :beerbang:

Ik heb hier nog een DVDrip van 10 jaar thunderdome. 1992-2002, als iemand een server weet ofzo waar ik het kan uploaden tell me.

hoe groot is die ?

Ik heb nog de vhs banden uit de thunderboxen en RTC boxen :p en mijn ausie/cavello trainingsbroeken heb ik in de winter aan met bankhangen ;) En mijn Cavello petjes heb ik meestal met het werken op mijn kop.

ik heb de cd nog die je kreeg van Thunderdome 96, dance or die, fec leeuwarden. dan ehm.. alle toegangstickets nog van hellraiser vanaf 1995, alle MOH kaartjes nog tot en met 2000.. ehm.. en nog veel meer..

Een traantje rolt over mijn wang :bawling:

gave filmpjes hoor.. blijft pure nostalgie

Terug
Naar boven