AndroidHealthClinic

Platinum creatine - Muscletech

Bezoekers in dit topic

9/10 dikke aanrader

Soort supplement:
Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 6 pond spieren extra in 6 weken, 18,6% verbetering op je bankdrukprestaties.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw en extra ondersteuning
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? neutraal
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 schepjes van 5 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? i.c.m. andere bestellingen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 11,75 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, heb al een nieuwe pot besteld
platinum-creatine.jpg

Mijn review:

Ik heb deze creatine gekocht als extra steuntje in de rug in mijn PCT periode. Ik ben het door blijven gebruiken gedurende 2,5 maand omdat ik de pot leeg wou maken. Ik heb de dosering op het potje aangehouden waarbij ik een laadfase van 3 dagen heb gedaan met 4x per dag 5mg en daarna heb ik 2 schepjes per dag gedaan. Mij werd verteld dat dit overigens achterhaald is en dat je op 5mg per dag dezelfde resultaten zou halen. Ik heb besloten dat als ik een goede review wou schrijven ik de opgeschreven dosis ook moest hanteren, zo kon ik bovendien het verschil eens merken.

Ik ben zeer tevreden over deze creatine, je merkt dat je tijdens trainingen net even wat langer door kan gaan dan normaal. Pas toen ik de creatine 2 weken uit mijn schema heb gehaald begon ik sneller crashes te ervaren. Voor mij meer dan genoeg reden om te concluderen dat het spul zijn werk doet

Ik raad hem iedereen, sterker nog ik heb al een potje weer besteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En, heb je die 6 pond extra spieren en 18.6% verhoging van je bench press ook daadwerkelijk gehaald?
 
haha nee man, dat lukte me zelfs niet tijdens test only kuur laat staan met alleen creatine ;)
 
Prijs/kwaliteit dus een goed product. Ik vind luxe creatine blends ook altijd prettig, wellicht om eens te overwegen.
 
Zeer goed product, doet zn werk zoals het hoort!
 
Ik zie nergens terug of je verschil merkt tussen 5 gram per dag of 10 gram en niet of je verschil hebt gemerkt tussen wel of geen laadfase direct of na bep termijn.
Je testje heeft mij totaal niet overtuigd van dit specifieke product.

Wat wellicht wel een indicator kan zijn dat het product (creatine) werkt is dat je na 2 weken gestopt sneller begon te crashen?
Maar rijst bij mij dan ook de vraag PCT ... cycle met wat, hoeveel en hoelang? Was niet 10 weken na cycle alles uit je systeem en daardoor sneller crashen?

Niet al die vragen om negatief te zijn oid, ik vind het prachtig dat mensen hun best doen een review te maken voor producten. Maar bij mij komen die vragen dus naar boven.
 
Ik zie nergens terug of je verschil merkt tussen 5 gram per dag of 10 gram en niet of je verschil hebt gemerkt tussen wel of geen laadfase direct of na bep termijn.
Je testje heeft mij totaal niet overtuigd van dit specifieke product.

Wat wellicht wel een indicator kan zijn dat het product (creatine) werkt is dat je na 2 weken gestopt sneller begon te crashen?
Maar rijst bij mij dan ook de vraag PCT ... cycle met wat, hoeveel en hoelang? Was niet 10 weken na cycle alles uit je systeem en daardoor sneller crashen?

Niet al die vragen om negatief te zijn oid, ik vind het prachtig dat mensen hun best doen een review te maken voor producten. Maar bij mij komen die vragen dus naar boven.
Nice, goede vragen. Als die opgenomen worden in de review, is het een kritische review en dus intersanter om te lezen :)
 
Ik zie nergens terug of je verschil merkt tussen 5 gram per dag of 10 gram en niet of je verschil hebt gemerkt tussen wel of geen laadfase direct of na bep termijn.
Je testje heeft mij totaal niet overtuigd van dit specifieke product.

Wat wellicht wel een indicator kan zijn dat het product (creatine) werkt is dat je na 2 weken gestopt sneller begon te crashen?
Maar rijst bij mij dan ook de vraag PCT ... cycle met wat, hoeveel en hoelang? Was niet 10 weken na cycle alles uit je systeem en daardoor sneller crashen?

Niet al die vragen om negatief te zijn oid, ik vind het prachtig dat mensen hun best doen een review te maken voor producten. Maar bij mij komen die vragen dus naar boven.

goeie vragen ik zal ze proberen te beantwoorden..

in vergelijking met andere creatine producten merkte ik geen verschil in het gebruik van 10 gram ten opzichte van de 5 gram. De pre load fase daarentegen deed zijn werk wel want ik begon eigenlijk vrij snel verschil te merken in het aantal herhalingen wat ik kon maken.

de PCT was een test-only kuur met 500mg test. Ik denk niet dat de crash veroorzaakt werd doordat alles uit mijn systeem was want daar heb ik niks van gemerkt, dat liep heel soepel in mekaar over. Als je wil kan ik ook een review schrijven met het volgende potje wat ik heb besteld. Dan heb je waarschijnlijk een beter beeld van het product ;)
 
Muscletech doet het met whey slecht, maar ook creatine.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus geen kwaliteit Sylve :P net zoals b&f, lol
 
Muscletech doet het met whey slecht, maar ook creatine.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus geen kwaliteit Sylve :P net zoals b&f, lol

Ik zie deze variant van muscletech er niet niet tussen staan
 
Ik zie deze variant van muscletech er niet niet tussen staan

Staat er inderdaad niet tussen. Maar als een andere variant slecht getest wordt wil meestal wat zeggen.
 
Staat er inderdaad niet tussen. Maar als een andere variant slecht getest wordt wil meestal wat zeggen.

ik snap je punt. Ik heb overigens een nieuwe pot besteld dus verwacht over ruwweg 2 maanden een nieuwe review
 
Laadfase van 4 x 5mg...niet overgedoseerd? :treuren:
 
hallo
ik heb een vraagje als je gestopt bent met creatine en na 2 maand wil ik weer herbeginnen moet ik dan opnieuw die oplaad fase doen of niet ?
 
hallo
ik heb een vraagje als je gestopt bent met creatine en na 2 maand wil ik weer herbeginnen moet ik dan opnieuw die oplaad fase doen of niet ?
Voor het snelste effect: JA. Moet natuurlijk niet.
 
Heb nog nooit een oplaadfase gedaan. Zonde van je creatine
 
Back
Naar boven