AndroidHealthClinic

playstation emulator

Ano_1988_27

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
215
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
hey rukkers iemand hier ervaring mee?

heb dus een emulator gedownload zodat ik playstation spellen op me pc kan spelen.
maar ik krijg hem niet aan de gang gek genoeg heb hem van deze site gehaald : www.emu.kulichki.net/console/playstation/emulators

maar nu als ik hem wil opstarten krijg ik dit: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_26.dll niet kan worden gevonden??

heb de snes en nintendo ook al gedownload en die doen het gewoon blijft tog leuk die oldschool spelletjes.

ik kan als je wil wel even een mapje zippen met een complete emulator.
Normaliter moet je ook losse bestanden voor de bios/cpu/gpu erin plaatsen, heeft mij toen hoop zoekwerk gekost.

Ja als je die op een rapid kan zetten ofzo graag barbellman!

ik zoek em even op, ik plaats er ook wel even een front end in.

• Topic Starter Topic Starter
doe maar ja kan ik eindelijk final fantasy weer is spelen al me spellen van de playstation zitte vol krassen :D

Helemaal top kerel:thumbs:

Momenteel aant uploaden, heb rechtstreekse kopie van de werkende emu hier gemaakt dus niet teveel gekloot ermee.

Gpu/cpu/bios bestanden zij al geplaatst in de juiste mappen.

EDIT:

Dit is em: http://www.filefront.com/14291505/PsxEmu.zip

Je treft in de map het bestand delta en de map epsxe.
De epsxe map kopieer je naar waarever je em wilt en daarnaar instaleer je de front end delta welke je ook naar de emulator moet verwijzen later, dan moet je voor elk spel in de front end aangeven welke bios versie en gpu etc je wilt gebruiken maar das gewoon ff uitprobeer werk.

laat me btw weten of het werkt, have fun:D

Nu ff een andere vraag:

Heeft iemand van jullie ervaring met een chip in een playstation of Xbox te plaatsen zodat je gewoon spellen kan downloaden en afspelen op je Xbox of Playstation.

Ik snap er geen klote van die delta staat geinstalleerd in die map Epxse, en dan?

werkt dit voor playstation 3 games?

Ik snap er geen klote van die delta staat geinstalleerd in die map Epxse, en dan?

jup daar staat hij en dan is het ePSXe.exe maar volgens mij heb ik eerst de setup gedaan tis ff proberen daarna ga je roms dowloaden kan op de site die ik in de begin post heb staan

dit beeld moet je krijgen als het goed is
2vs0u1i.jpg

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

werkt dit voor playstation 3 games?

denk het nie heb er iig nog geen emulator van gevonden

lijkt me vrij nutteloos dan, een playstation 2 heb je al voor amper geld

ja maar ik ben ok vrij nutteloos ;)

Ja ik heb hetzelfde als op jouw scherm, en wat doe je dan?

Mss ietsje meer uitleg per keer, anders zijn we morgen nog ni klaar. :o:)

ePSXe is super,zelf ook gedaan een tijdje geleden.

Lekker oldschool playstation 1 spelen :)

lijkt me vrij nutteloos dan, een playstation 2 heb je al voor amper geld

dat mag wel waar zijn maar met deze emu kun je ook ps2 emuleren, je kan dan wel een cheap ps2 kopen met cheap games of je kunt gewoon deze emu gratis downen en gratis de games downloaden met als voordeel dat de games er dankzij div opties er ook nog een stuk mooier uit zien als op de originele psone.

wees geen dief voor je centjes:)

Ja ik heb hetzelfde als op jouw scherm, en wat doe je dan?

Mss ietsje meer uitleg per keer, anders zijn we morgen nog ni klaar. :o:)

heb hem nu zelfs op me laptop aan de gang gekregen :D
je moet roms downloaden net finalfantasy gedownload heb hem hier vandaan www.rom-gods.net vraag me eigen af of er nog meer sites zijn hier is het een heel gek*t om iets te downloaden..

Terug
Naar boven